تعمیر گوشی اسنشال PH-1 تقریبا غیرممکن است

بالاخره پس از چندین مرتبه تعویق زمان عرضه، ارسال اولین اسمارت‌فون ساخت اندی رابین موسوم به اسنشال PH-1 برای کاربران آغاز شد. حال اگر این گوشی توجه شما را نیز به خود جلب کرده و قصد خرید آن دارید، بد نیست بدانید که امروز اطلاعات جدیدی در خصوص این محصول منتشر شده که شاید بتواند در تصمیم شما برای انتخاب این گوشی تاثیرگذار باشد.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده از سوی iFixit، گوشی شرکت اسنشال در تست تعمیرپذیری این مرکز، امتیاز 1 از 10 را کسب کرده که از غیرقابل تعمیر بودن این اسمارت‌فون حکایت دارد. همان‌طور که می‌دانید، iFixit در کالبدشکافی‌هایی که بر روی گوشی‌های هوشمند جدید انجام می‌دهد، امتیازهایی را برای آن‌ها در نظر می‌گیرد که امتیاز 10 به منزله تعمیر آسان گوشی تلقی می شود که متاسفانه گوشی شرکت اسنشال، امتیاز پایینی را کسب کرد.

گوشی اسنشال PH-1 از مواد اولیه باکیفیتی ساخته شده، به‌طوری‌که مهندسان این شرکت برای ساخت فریم این گوشی از تیتانیوم بهره گرفته‌اند و قسمت پشتی دستگاه را نیز با پوشش سرامیکی طراحی کرده‌اند. استفاده از چنین مواد غیرمرسومی ‌باعث شده تا ورود به بدنه دستگاه برای کاربران دشوار شود چراکه قبل از این کار، می‌بایست گوشی را فریز کنند.

اما خبر خوشحال‌کننده این بوده که پیچ‌های به‌کار رفته در دل این گوشی، همگی از نوع استاندارد هستند. همچنین باتری گوشی نیز با چسبی کششی به منظور جداسازی راحت‌تر برای تعمیرات، به بدنه متصل شده که البته چندان هم به‌راحتی قابل جداشدن نیست.

اسنشال PH-1

درزهای این گوشی تقریبا نامرئی بوده و از چسب زیادی در بدنه استفاده شده است. درگاه USB-C نیز بر روی مادربورد لحیم شده و همین امر، تعویض این قطعه را دشوار می‌کند. در مجموع می‌توان گفت زمانی‌که کاربر در حین استفاده از گوشی اسنشال PH-1 با مشکل سخت افزاری مواجه شود، بهتر است به فکر تعویض گوشی باشد چراکه قابلیت تعمیرپذیری این اسمارت‌فون بسیار ضعیف است و به این راحتی‌ها نمی‌توان به داخل بدنه آن نفوذ کرد.

1 در مورد “تعمیر گوشی اسنشال PH-1 تقریبا غیرممکن است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH