5 دلیل برای آنکه از دیجی کالا خرید نکنید!

با گسترش فعالیت فروشگاه‌های اینترنتی در کشور، این روزها ده‌ها و حتی صدها پایگاه فروش مختلف را می‌بینیم که هر کدام مشغول به فروش اجناس گوناگونی بسته به تخصص و علاقه خود هستند. در این بین، تعداد فروشگاه‌هایی که محصولات بسیار متنوع را در دل خود داشته باشند، به نسبت سایرین کم‌تر بوده و از سمتی کار اداره چنین فروشگاه‌هایی نیز بسیار سخت‌تر است.

دیجی کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین کشور در بخش خرده فروشی، تبدیل به یک برند معتبر و قابل اعتماد توسط مشتریان خودش گردیده و از سال ۱۳۸۵ تا به امروز، رشد قابل توجهی را به‌دست آورده است، به نحوی که در حال حاضر پس از وب‌سایت اشتراک ویدئوی آپارات، پربازدیدترین سایت کشور است و روزانه میزبانی صدها هزار بازدید کننده را بر عهده دارد.

کم‌تر کسی را می‌توان یافت که خرید اینترنتی انجام داده اما اسم این فروشگاه را نشنیده باشد. دیجی کالا به عنوان یک برند تراز اول فروشگاهی، به طور قطع جایگاهی دارد که به این راحتی‌ها هیچ مارکت آنلاین دیگری نمی‌تواند آن را تهدید کند.

پیش از آنکه ادامه مقاله را بخوانید پیشنهاد می‌کنم مقاله مربوط به آمارهای قابل تامل و منفی در گزارش سالانه دیجی کالا را مطالعه کنید.

اما از آنجایی که پربازدید و پرفروش بودن، همیشه نشان از بهترین و کامل‌ترین بودن ندارد، در اینجا می‌خواهیم به شما ۵ دلیل بگوییم تا بدانید دیجی کالا اگر خوب است اما ضعف‌هایی نیز دارد که سبب می‌شود تا سایر فروشگاه‌ها در رقابت با آن همچنان شانس خوبی برای فروش و کسب مشتری داشته باشند.

۱- قیمت‌ها همیشه رقابتی نیست

بارها برایم پیش آمده که قصد خرید محصولی از دیجی کالا را داشتم اما با یک سرچ ساده، به بهای پایین‌تر آن محصول در فروشگاه اینترنتی دیگری برخورد کرده‌ام. محصولی با همان مشخصات و حتی ضمانت نامه که به من ثابت می‌کرد دیجی کالا اگر بیشترین موجودی را هم داشته باشد، اما لزوما بهترین قیمت را به شما نمی‌دهد.

این اختلاف قیمت شاید در خرید محصولات کم‌تر از ۱۰۰ هزار تومان برای بسیاری قابل اغماض بوده و راحتی خرید و اطمینان بالا را فدای چند هزار تومان تفاوت بکنند اما اگر مبالغ خرید میلیونی شود و اختلاف قیمت چند ده و حتی چند صد هزار تومانی، آن‌گاه کاربر به فکر فرو رفته و درمی‌یابد که خرید از دیجی کالا در شرایطی که بایستی برای یک محصول مشابه قیمت بیشتری بپردازد، اصلا منطقی نیست!

حتی در این بین شنیده شده که دیجی کالا خودش به برخی صاحبان محصول پیشنهاد می‌دهد که قیمت آن جنس را بالاتر ببرند! آیا این پیشنهاد واقعا به نفع مشتری و در راستای عرضه کالا با بهای رقابتی است یا سو استفاده از اعتماد وی به فروشگاه و اعتبار برند؟

۲- ارسال طولانی و زمان بندی نامناسب

شاید بتوان این گزینه را بزرگ‌ترین ضعف فروشگاه‌های آنلاین (به‌خصوص بزرگ‌ترها) در برابر بازار سنتی دانست؛ چرا که در خرید از یک مغازه در سطح شهر، شما به محض پرداخت پول، کالای خودتان را تحویل می‌گیرید اما در خرید اینترنتی بدین صورت نیست. البته بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی، به‌خصوص کوچک‌ترها که بسیاری تنها نقش یک بازاریاب برای مغازه‌ای را بازی می‌کنند، در عرض چند ساعت کالا را برای شما می‌فرستند اما در دیجی کالا شرایط فرق می‌کند.

اگر شما برای گرفتن کالای خودتان عجله داشته باشید، هیچ راهکاری برای دریافت سریع‌تر آن حتی با پرداخت هزینه بیشتر وجود ندارد. این دیجی‌کالا است که به شما زمان بندی را اعلام می‌کند و به طور معمول این تایم، ۴۸ ساعت بعد از خریدتان است که اگر خوش شانس بوده و در تهران باشید، توسط پیک‌های این شرکت به‌دست‌تان خواهد رسید.

از آنجایی که برخی از محصولات دیجی کالا در انبار این شرکت موجود نبوده و در واقع دیجی کالا نقش واسطه فروش را بازی می‌کند، این زمان تا ۴ و حتی ۵ روز هم می‌تواند افزایش یابد که قاعدتا برای یک خرید فوری و مورد نیاز، یک ضعف بزرگ محسوب خواهد شد.

همچنین در هنگام خرید از دیجی کالا، تنها دو زمان در روز با بازه گسترده در جلوی دیدگان شما قرار می‌گیرد. یکی از ۹ تا ۱۵ بعد از ظهر و دیگری از ۱۵ تا ۲۲ شب که قاعدتا با توجه به فاصله ۶ و ۷ ساعتی، به هیچ عنوان یک زمان بندی مطلوب تلقی نشده و ممکن است مجبور شوید تا ساعات زیادی را برای آمدن محصول و بدون آنکه دقیقا بدانید چه هنگامی می‌رسد، در انتظار به سر ببرید.

جالب اینجاست که حتی همین ساعات طولانی هم تضمینی برای رسیدن کالای‌تان نیست! چه بسا که برای خود من پیش آمده که پیک این شرکت قبل از ساعت ۹ صبح برای تحویل آمده بود و یا با بیش از یک ساعت تاخیر و بعد از ساعت ۱۵! پس در این بخش نه تنها نمی‌توان امیدی به بهبود داشت، بلکه بایستی فقط امیدوار بود همین ساعات را خودشان هم رعایت کنند!

۳- پیشنهادهای ویژه‌ای که گاهی ویژه نیستند!

یکی از پرطرفدارترین بخش‌های دیجی کالا، قسمت پیشنهادات ویژه است که این شرکت با قرار دادن تخفیف‌های خاص بر روی کالاهای متنوع، تلاش می‌کند تا کاربر را به خاطر قیمت پایین‌تر، به خرید آن‌ها ترغیب کند. اما اگر یک نگاه دقیق به این محصولات بیندازیم، متوجه می‌شویم کالاهایی مثل موبایل و لپ‌تاپ که قیمت مشخص با حاشیه سود پایینی دارند، همیشه کم‌ترین مقدار تخفیف شامل‌شان شده و اجناسی چون عطر، کفش، ابزار ساختمانی و… تخفیف‌های بیشتری دارند. محصولاتی که با یک سرچ ساده در قیمت اولیه آن‌ها (پیش از تخفیف) متوجه می‌شویم بهایی بعضا بالاتر از عرف داشته و به نوعی بخش زیادی از تخفیف، رسیدن مبلغ کالا به همان بهای واقعی‌اش بوده است!

به خاطر دارم یک بار کالایی در بخش شگفت انگیر در حدود ۱ میلیون تومان تخفیف خورده بود، با مدیر مارکتینگ آن شرکت (صاحب کالا) صحبت کردم که چرا چنین تخفیف عجیبی بر روی محصول شما درج شده و آیا واقعا شما تا این حد بر روی کالای خودتان سود می‌کنید؟ وی جواب داد که دیجی کالا خودش قیمت این محصول را افزایش می‌دهد و سپس با درج چنین تخفیفی، این شکلی جلوه می‌دهد که بهای آن را نصف کرده در صورتی‌که قیمت اصلی کالا، نزدیک به همین قیمت تخفیف خورده و به اصطلاح شگفت انگیز است!

۴- محتواهای غیر قابل اعتماد

اگر شما بر فرض بخواهید محصولی مانند گوشی آی‌فون بخرید، در فضای مجازی با ده‌ها مدل مختلف از بررسی‌ها روبه‌رو می‌شوید که شما را قادر می‌سازد تا قبل از انتخاب این کالا، با مزایا و معایبش آشنا باشید.

اما اگر قصد خرید محصولی چون بالش طبی یا کود گیاهی را بگیرید، دیگر بدین راحتی نمی‌توان نقدی بر این محصول در بازار یافت و چاره‌ای جز اعتماد به نوشته‌های درج شده در زیر محصول نیست. از آنجایی که دیجی کالا تلاش کرده تا با کمک تیم تهیه محتوای خود، برای محصولات گوناگون تا حد امکان بررسی و تصویر اختصاصی درج کند، پس شما بایستی به این سخنان اعتماد کرده و محصول‌تان را بگیرید اما غافل از آنکه در بسیاری از موارد، این توضیحات و بررسی‌ها با واقعیت موجود فاصله زیادی دارد.

در واقع دیجی کالا در بخش نقد و بررسی، بیشترین تمرکز را بر روی تعریف و تمجید از کالای مربوطه جهت فروش آن به مشتری دارد و تنها گاهی اوقات به بیان برخی از معایب کم اهمیت پرداخته می‌شود. نگاهی به بخش نظرات درباره بعضی از کالاها به‌خوبی نشان می‌دهد که خریدار تا چه اندازه از تهیه این محصول پشیمان بوده و آن چیزی که درباره‌اش خوانده با چیزی که دریافت کرده، از زمین تا آسمان متفاوت است! پس ای‌کاش دیجی کالا به عنوان فروشگاهی که اولین کلمه در شعار آن «بررسی» است، حداقل نقد منصفانه را درباره کالاهای موجود خود همیشه رعایت می‌کرد!

۵- دسته‌بندی‌های زیاد و عجیب!

دیجی کالا در ابتدای فعالیت خودش، تمرکز اصلی را بر روی کالاهای الکترونیک چون موبایل، لپ تاپ، دوربین و… گذاشته بود و بدین سبب به‌راحتی کاربر می‌توانست با ورود به دسته مدنظر خودش، محصولات مرتبط را پیدا کرده و انتخاب نماید.

با گسترش این فروشگاه، محصولات به‌قدری متنوع شدند که شما از یک سه‌راهی برق ساده تا پودر لباس‌شویی و پوشک بچه را هم می‌توانستید سفارش دهید و بنابراین دسته‌بندی کالاها اهمیت ویژه‌ای پیدا کرد.

پیدا کردن محصولات مشخصی چون گوشی موبایل یا تلویزیون و یخچال، کار دشواری نیست اما بعضی از کالاها بدین راحتی یافت نمی‌شوند و شاید تنها از روی سرچ کردن آن‌ها را بیابید. به‌طور مثال اگر شما کالایی چون یک ساعت هوشمند را برای خرید مدنظر داشته باشید، قاعدتا در زیر مجموعه کالای دیجیتال به دنبال آن می‌گردید اما زهی خیال باطل چرا که چنین وسایل کاملا دیجیتالی، در زیر مجموعه زیبایی و سلامت قرار گرفته‌اند!

از طرفی با راه اندازی بخش خودرو در دیجی کالا، شاهد حضور زیرمجموعه‌هایی هستیم که شاید ۹۰درصد مردم کشورمان حتی در طول عمر خودشان یکی از آن‌ها را ندیده و نخواهند دید! مثلا با وجود بخشی چون خودروهای لامبورگینی و فراری آیا می‌توان امید داشت که به‌زودی این محصولات در سبد فروش دیجی کالا موجود شده و مردم با پرداخت‌های ناچیز میلیارد تومانی، لامبورگینی آوانتادور و فراری اسپایدر را درب منزل تحویل بگیرند؟

در واقع وجود چنین بخش‌هایی که خود فروشگاه نیز به خوبی مطلع است گزینه ناموجود در جلوی‌شان به‌صورت دایمی درج خواهد شد، صرفا برای مسایلی چون سئوی بهتر و جذب بازدید کننده از طریق موتورهای جستجو است و برای یک فروشگاه اینترنتی چنین مواردی زیبنده نیست.

709 در مورد “5 دلیل برای آنکه از دیجی کالا خرید نکنید!”

  1. دلسوز مردم ساده ایران

    من از مشتری های قدیمی دیجی کالا هستم.
    در حدی که الان اکانتم دیجی پلاس هستش.
    از سال ۹۰ بالای ۲۰۰ بار از دیجی کالا خرید داشتم.
    اما متاسفانه دیجی کالای امروز دیجی کالای سابق نیست و شدیدا مشتریهاشو اذیت و پشیمون میکنه.
    میشه گفت تا سال ۹۸ خوب بود.
    الان چون اعتبار کسب کرده دیگه وقته سواستفادش رسیده.
    چند موردش رو براتون کوتاه شرح میدم.
    موقع خرید عکس رو حسابی ادیت شده و خوشگل و خوشرنگ نشونت میدن وقتی میرسه دستت میبینی زمین تا زیرزمین باذعکس فرق داره و مفت نمیارزه و یک سال از عمرت کم میشه.
    جنسهای بنجل چینی و رده سومی رو به همین شکل میفروشن این جنسها توی بازار فروش نمیره اینها با تخفیف ویژه دروغی به مردم قالب میکنن.
    جدیدا در ارسال کالاها به شدت بدقول هستن و نظارتی روی کالا ندارن.
    پرداخت در محل رو حذف کردن و به دروغ میگن سیستمی هستش حتما باید پول داشته باشی توی لحظهتا بتونی خرید کنی.
    پشتیبانی زنگ میزنی متاسفانه میپیچونن آدمو و سرکار میذارن.
    دیجی پلاسشون قرار بود شگفت انگیز ویژه بذاره که نمیذاره و از اول به ما دروغ گفتن.
    کالاهی سوپر مارکتی که تخفیف داره به شهرستان نمیفرستن فقط باعث اعصاب خوردی میشن.
    کدهای تخفیفی که اعلام میکنن بعد از انتخاب کالای مد نظر اعمال نمیشه بعد زنگ میزنی پشتیبانی میگن محدوده فقط میخوان آدمو بکشونن توی شایت.
    مدت زمان ارسال رو طولانی میذارن و کالا دیر بدستت میرسه
    ساعت دقیق رسیدن کالا به دستت معلوم نیست یا صبح زود میاد یا شب میاد یا ظهر یعنی بکل اگه کسی نباشه خریدت رو بگیره روزت خراب میشه.
    قیمتهای دیجی کالا الان با تخفیفش گرون تر از بیرونه.
    تخفیف ها دروغیه یعنی اگر یکم بیشتر توی خود دیجی کالا جستجو کنی میبینی یک فروشنده دیگر همون کالا رو بدون تخفیف ارزونتر داره میده.
    تاریخ های مصرف روی خیلی از جنسها کم و یا تاریخ مصرف گذشته هستش و متاسفانه هیچ نظارتی نیست
    جنسهای تخفیف ویژه که با خودت میگی این جنس رو عالی میده وقتی میرسه دستت میبینی از کیفیت بسیار پایینی برخورداره که پشیمون میشی.
    من الان چند وقتیه که دیجی کالا رو تحریم کردم و مثل مرد ماسک میزنم و میرم فروشگاههای سطح شهر با چشم باز خرید میکنم و از اینکه حس میکنم دیگه سرم کلاه نمیره خوشحال ترم.

    4
    11
  2. من از فروشندگان دیجیکالا هستم، این سایت برای فروش کالا تا 25 درصد با عناوین هزینه های ارسال و پردازش، پرینت لیبل و کمیسیون از ما میگیره و پول مارو 2 ماه بعد تسویه می کنه. یعنی اگر یک میلیون فروش داشته باشیم 750 هزار تومان بعد از دو ماه به ما میده. ما هم مجبوریم این مبلغ رو روی کالا بیاریم مگه چقدر سود داره یک کالا؟ پیشنهاد می کنم اسم فروشنده رو توی نت جستجو کنید و با قیمت بسیار پایینتر از سایت خودش بخرید. اگر نماد اطمینان داشته باشه هم خیالتون کاملا راحته دیگه.

  3. من از دیجی کالا فقط برای خواندن نظرات و بررسی انواع مدلها استفاده میکنم و بعد با اطلاعات کامل میرم از جای دیگه و بسیار ارزانتر با همان کیفیت خرید میکنم. پیشنهاد میکنم بقیه هم همین کار را بکنند. سه شنبه هفته قبل یعنی چهار روز پیش قیمت پرینتر مدل 26nw دیدم زده 6.480 م، رفتم و از شهر خودم کرج حضوری 6.300 م خریدم حتی همونجا فروشنده با عزت و احترام دستگاه تست کرد. الان هر روز متوجه شدم صدهزار تومن دیجی گذاشته روش. قیمت این مدل رو الان زده 6.990.همینطور قیمت لپ‌تاپ خاصی چک کردم دو میلیون تومان اختلاف داره با همان کانفیگ! لطفا سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده پیگیری و اعمال قانون نمایند. متشکرم

    1
    12
  4. من چند روزی هست قیمت redmi 9 رو در سایت دیجیکالا چک میکنم.خیلی قشنگ دو سه روزی یکبار صد و خورده ای انداخته رو قیمتش.دیجیکالا فقط به درد بررسی یک کالا میخوره و بعد از بررسی باید از جاهای دیگه خرید

  5. دیجی کالا فقط الان سعی میکنه با بسته بندی سالم و بموقع تحویل بده و شاید از یک مبلغی به بالا کرایه حمل نگیره اما از آنهایی که از دیجی کالا تعریف میکنند و احتمالا شهرستانی هستند باید پرسید آیا تا بحال قیمت آن اجناس را در سایتهای دیگر چک کرده اید؟ یکی از عاملهای گرانی اجناس در کل ایران بخصوص در دوران کرونا، دیجی کالاست. قیمتهای لپ تاپ دست کم از 500 هزار تومان تا چند میلیون تومان اختلاف دارد. قیمت پرینتر چک میکردم بخدا قسم هر روز بالای صدهزارتومان افزایش داد و مردم ناآگاه فقط میروند و نظریات در مورد کالاها را میخوانند. طبعا نظریات مربوط به شکایت قیمت درج نمیشود و تایید نمیشود. کلام آخر اینکه از دیجی کالا هیچی نخرین.

    1
    6
  6. دوست عزیز بیکاری اینو نوشتی من گلی از دیجی خرید کردم و عالی بود چرت و پرت میگی من کلی خرید کردم و هیچ اشکالی نداشت عالی **** دیجی جون زمان ارسال عالی هم داشت هرکس موافقه لایکو بکوبه

    31
    11
  7. از دیج کالا خرید نکنید بخصوص شهرستانی ها دو ماه پیش یه مرسوله منو دیجی کالا گم کرد بعد دو ماه پیگیری تهش وجه برگشت زدن الانم سه تا مرسوله دیگه دارم همه با تاخیر سرنوشت نامعلوم اگه امام زمان بیاد این مرسوله هام میاد فقط دیجی کالا با پست مشکل داره باقی فروشگاها به موقع میفرستن من ک پشت دستمو داغ کردم از دیجی کالا خرید نکنم ادم که نمیتونه تا قیامت منتظر مرسوله باشه نخرید قبلا خوب بود تقریبا سر تاریخ می امد اما چند ماهی ک دیگ سرنوشت مرسوله ها نا معلومه

    11
    10
  8. دوست عزیز فک کنم خیلی بیکار بوده باشی که اومدی همچین متنی رو نوشتی …. دیجی از هر نظر بهترینه
    کدوم فروشنده ای قبول میکنه کالا بعد از استفاده مرجوع بشه
    کدوم سایت آنقدر تخفیف برای محصولاتش میزاره

    18
    21
  9. دقیقا دیجی کالا به پایانش نزدیک شده و به زودی با برند دیگه ای به تجارت پر سودش که در نهایت تماما به ضرر مشتری و حتی فروشنده اون کالا یا خدمات و بازار اون محصول هست ادامه میده …
    تجارت اصلی دیجی کالا فروش محصول نیست بلکه حاصل از پول هایی هست که تواین چرخه بدون هیچ خدمتی نصیب دیجی کالا میشه و از رانت های اون بهره مند میشه … فقط کافی گردش مالی وجه اجناسی رو که خریداری و به دیجی کالا عودت داده میشه رو حساب کنید ، شما پول محصول رو پرداخت میکنید چند روز طول میکشه تا محصول پردازش و به دست شما برسه محصول به دست شما میرسه و اونی نیست که به شما گفتن ، اوکی عودت بده و وجه رو چند روز دیگه به حسابتون میزنیم !!!!!
    این وسط شما پولت رو دادی و هیچی نگرفتی … ولی دیجی کالا از هزاران نفر مثل تو پول گرفته و مبلغ زیادی به دستش اومده که با اون میتونه خیلی کار ها بکنه … یعنی تو فاصله 3 تا 4 روز میشه فقط با خرید و فروش کردن توسط اون پول اون سرمایه رو چندین برابر کرد … این سرمایه در گردش دیجی کالا هست که تا وقتی خریدار به خریدش ادامه بده این چرخه برای دیجی کالا محفوظ هست … در واقع این یک بنگاه سود ده هست و فارق از اینکه فروش این مجموعه چقدر هست و اصلا فروشی دارد یا خیر سود سرشاری رو به دیجی کالا میرسونه حتی اگر هیچ محصولی رو نفروشه ، و این همان برندینگ یا سو استفاده از اعتماد سازی و اعتبار هست که مردم با دست خودشون دارن فربه ترش میکنن و این قول رو بزرگ و بزرگتر میکنن تا جاییکه همه چیز رو می بلعه یا خودش رو نابود میکنه …
    دیجی کالا مثل یک شکارچی هست که برای شکارهای از همه جا بی خبرش دام پهن کرده … چون سود زیادی از قبال پولی که از مشتری میگیره نصیبش میشه و در جواب میگه اشکالی نداره هر چیزی رو که نخواستی من ازت پس میگرم ببین چقدر مشتری مدارم …
    حتی میشد گفت سال 98 هم دیجی کالا 80 درصد فروشگاه قابل اعتماد تری بود ولی با گسترش محصولات و فروشندگان و نظارت 0 درصدی به کار اون توسط دیجی کالا تمامی 13 سال تلاشش رو در ارز چند ماه نابود کرد اون هم مشتریانی که با چندین اکانت بارها از دیجی کالا خرید کرده بودن و همگی در سال 99 پشیمان از تمامی خریدهاشون از دیجی کالا …
    من به شخصه توی آخرین خرید هام از دیجی کالا در جشن تولد 14 سالگی دیجی کالا چند عدد سخت افزار خریدم رم و هارد سیستم pc که همه بلااستثنا تعمیراتی و کارکرده بودن !!! و بعد از اعتراض به دیجی کالا که چرا اصلا اجازه میده چنین چیزی دست مشتری برسه و چرا نظارت نیست و با این کارش داره به مشتری صدمه میزنه و وقت و زمان و هزینه ای که به مشتری متحمل میکنه بابت پولی که به حساب دیجی کالا میره و خدمت و کالایی که معیوب هست و دوباره مشتری باید صبر کنه تا وجه پرداختیش به حسابش برگرده و با اون مجدد از محل دیگه ای کالا رو تهیه کنه مثل آدمی که خودش رو به ندونستن میزنه ابراز بی اطلاعی از محصول ارسالی از سمت فروشندش که در انبارهای خود دیجی کالا هست میکنه !!!!
    یعنی خودشون به زبون خودشون میگن نمیدونن چی میفرستن برای مردم و ممکن تو بسته هر چیزی باشه ، هر چیزی ، یعنی شما تو بستر دیجی کالا به گفته خودشون میتونید هر چیزی رو بفروشید و ارسال کنید و نظارتی بهش نیست !!!!!!!!

    11
    11
  10. سلام،من یه پیچ گوشتی شارژی به قیمت 620 هزارتومن از دیجی کالا خریدم،افتضاح،بعد کمتراز ده روز مثلا کارکردن کلا از کارافتاده،به پشتیبانی دیجی کالا زنگ میزنم میگه فرصت عودت 7 روز،توجه کنید یعنی شما هرچقدر پول بدید 7روز بیشتر شایدبراتون کارنکنه،مثلا گارانتی 6ماهه داره،زنگ زدم بخش گارانتی میگه زنگ بزن پشتیبانی،خلاصه خودتون بهتر میدونید نه درست حسابی جوابتو میدن نه شماره تلفنی از شرکت فروشنده میدن نه هیچی،براشون ایمیل فرستادم برام انشا نوشتن ،دیجی کالا به معنای واقعی فقط واسطست که صرفا سودی براخودش کسب کنه بدون هیچ خدمات واقعی و پشتیبانی واقعی،تو بخش وسایل برقی اصلا بهش اعتماد نکنید

    8
    7
  11. من خیلی از دیجی خرید میکردم و خوب بود اما تو سال99 به معنای واقعی افتضاح شده. جنس بسیار بی کیفیت، تحویل یک ماهه، معیوب بودن کالا، پاسخگو نبودن، قیمت‌های بالا که من پرسیدم از کسی که خودش جنسش رو توی دیجی کالا میفروشه گفت 12 درصد میذاره رو جنس و 12 درصد رو خودش میبره جدا ازینکه توی تخفیف ها الکی اضافه قیمت میده و مقداری ازش رو به بهانه تخفیف برمی‌داره و راحت میفروشه. مرسوله گستی من که ایلام هستم برای قزوین فرستاده شده بود سی دی ویندوز خریدم خدا میدونه حتی یک بار هم سیستم نخوندش و تمام اینها رو مستند دارم اینم بگم که نظر مخالف رو زیر پست ها عمرا اگر تایید کنن. من از دیجی خدافظی کردم و نمی‌ذارم خونوادم و دوستام هم سفارش بدن. چون از اسمشون سواستفاده میکنن

    7
    16
  12. اتفاقا تمام چیزایی که تو اینجا نوشتید رو نه تنها کاملا اشتباهه بلکه دلیلم دارم اولا در مورد
    قیمت های بالای دیجیکال من چک کردم بازار خیلی گرونتر از دیجیکالا میفروشه دومن در مورد زمان ارسال بنظرم دیجیکالا خیلی حساب شده و دقیق تر میفرسته و خیلی بهتره سومن در مورد بسته بندی خیلی اوکی و درست برخورد کرده چهارمن دسته بندی زیاده بخاطر دقیق بودنه پنجمن اگه جنسی مرجوع میشه تقصیر دیجیکالا نیست تقصیر فروشندس و بلافاصله هم مرجوع میشه چشمتون کور دندتون نرم دیجیکالا بهترین فروشگاه انلاینه با افتخار همیشه ازش خرید میکنم همیشه هم بهم لطف میکنه بخاَر خرید بالا بهم هدیه میده

    18
    18
  13. بنده کاری به نوشته های این پست ندارم
    و صحبتم با هموطن های عزیزم هست
    لطفا همه چیز رو تو کشورمون انحصاری نکنیم
    دی جی کالا انقدر بزرگ و قوی شده که اصلا دیگه سایتی به این زودی نمیتونه رقیبش حساب بشه
    کسانی که تجربه خرید اینترنتی دارن و خرید میکنن لطفا اگه سایت های کوچکتر که خدمات بهتر و قیمت مناسبتر دارن و قابل اعتماد هستن هم خرید کنید تا اونا هم پیشرفت کنن و توان رقابت پیدا کنن چون همه میدانیم که در رقابت و رقیب داشتن هست که خدمات به مشتریان بهتر و بهتر میشود .

    2
    26
  14. سلام . شما روانی هستید . من 13 بار از دیجی کالا خریدم همه چیزش خوب بود مثلا بسته بندی روز های ارسال خیلی هم سری ارسال میشد. قیمتش هم ارزان تر از همه جاست. من یک بار از ترب گوشی خریدم شکسته بود

    30
    21
  15. اقا این سایت ای تی بازاره طبیعیه بیان هر جور میتونن به رقیب صدمه بزنن
    با مولتی اکانت اومدین گفتین دیجی کالا بده من تو 65 خریدم هیچ اشتباهی ندیدم به جز یه بار که گفتم بده نظرم ثبت شد زور بهتون داره

    14
    19
  16. اینا قیمت خود فروشده اس دیجیکالا تقصیر نداره بخاطر این که قیمتیه که خود فروشنده می ذاره

    11
    24
  17. مرگ بر ضد ولایت دیجیکالا

    ******************

    دیجیکالا عالیه و تا الان هم پوز همه‌ی اپلیکیشن‌های خریدِ آنلاین رو زمین زده

    هه…
    نمیدونین دارین چی میگین

    پرچم دیجیکالا همیشه بالاست

    51
    61
  18. سلام دیجی کالا باهام کاری کرد ک واقعا بهم ریختم.شما میگید تحویل دیجی ک نهایتا 4روزست ولی تو خود دیجی کالا زده تا 10 روز.خلاصه من بعد کلی تحقیق و اینا یه هندزفری رو انتخاب کردم ک جاهای دیگه بود ک.از دیجی کالا ارزونتر میداد..ولی بخاطر اعتناد از اصل بودن جنس از دیجی خرید کردم..خلاصه بعد 6روز دیدم.پولم برگشت و پیام دادن ک فروشنده نداشته و ب ما نگفته.انگار ک.من بچم و نمیدونم هرروز موجودیاشون بروز رسانی میشه و بدون شک بعد 1هفته ک تازه میخواستند جنس منو.بفرسند چون افزایش قیمت داشته نفرستادند.من به غلط کردن افتادم ک از ویجی ک خرید کردم.چون بعد 8روز باید از جای دیگه با قیمت بالاتری بخرم اونم اگر پیدا کنم.بخدا ک از فروشگاه های اینترنتی کوچک خرید کردن بهتره.چون اون جنس مستقیم مال خودشونه پس مطمئنا جنسی بهتون نمیدن ک خودشونو خراب کنند..

    12
    42
  19. سلام لطفا مراقب باشید هندزفری از دیجیکالا گرفتم 10 روز نشد گوش چپش قطع شد شگفت انگیزم بود این تازه یکی از موارد بود نظرم رو پای این محصول نمیزاشتن عوض کنم که فروششون از تخفیف به قول خودشون 50% کم نشه سال پیش ی هندزفری دیگه گرفتم اونم 1 ماهه به فنا رفت اصالت کالاش الکیه تحویلشونم اکسپرسه 10 روزه رسید دستم واقعا مافوق صوت رسوندن دستشون دردنکنه ssd سبز وسترن 250 گیگ 2 سال پیش ازشون گرفتم از جنس پلاستیکش معلوم بود کیفیت گرید c بهشون دادن.

    5
    25
  20. اینجوری هم که شما گفتید نیست. من تجربه خرید از دیجی کالا دارم و راضی ام. گاهی هم شده که محصول دلخواهم نبوده و مرجوع کردم. خیلی راحت….
    فقط این ایراد ممکنه باشه که کسی جنس اصل رو بخره و بعد مرجوع کنه و جنس فیک رو بفرسته و دیجی متوجه نشه…

    21
    21
  21. از دیجی کالا خرید نکنید من الان گوشی و چنتا لوازم جانبی خرید کردم ۱۵روزه ک ب دست من نرسیده تماس ک میگیرم میگ‌ تحویا پست دادیم تو سایتم زده تحویل پست تازه بعد از ده روز تحویل پست دادن بعد حد پیگیری ارسال نشده زنگ‌ میزنم پست ازم کد پیگیری میخاد میگم ندارم اونام میگن پس محصولو ما تحویل نگرفتیم

    15
    18
    1. سلام شماره تماس مستقیم دیجی کالا چنده.اخه من به هر شماره زنگ میزنم فقط یه تلفن گویا میاد. واس من که فجیع پیش اومد من کلی دنبال یه هندزفری گشتم جای دیگم.جز دیجی کالا بود ولی گفتم دیجی کالا مطمئن تره و با قیمت بالاتری خرید کردم و تازه دقیقا بعد 8روز دیدم پولی ک واریز کردم رو به حسابم برگشت دادن ک صاحب کالا اون جنسو تموم کرده..میدونم.چرنده و چون افزایش قیمت داشته باهام اینکارو کردند..

      2
      15
  22. لطف کنید این مطلب چرت و پرتتون رو حذف کنید من تا حالا از دیجی کالا 16 بار خرید کردم در بازه زمانی انتخاب شده ارسال شد با بسته بندی سالم بدون کم و کسری با قیمت روز بازار و کالای اصل ارسال کردند !!!

    35
    23
  23. واقعا با خرید از دیجی کالای مزخرف به شعورم توهین شد . یه موس خواستم بخرم .اولا که بعد از خرید رفتم داخل سایت ترب گشتم دیدم دقیقا همون فروشنده ای که داخل دیجی کالا ازش موس رو خریدم. داخل سایت ترب قیمت رو نزدیک به 20 هزار تومن پایین تر زده و دیدم بلا استثنا همه فروشگاه های دیگه هم قیمت هاشون از دیجی کالا خیلی پایین تره . این همه ماجرا نبود. سفارشم رو 8 آذر ثبت کردم و اخر بازه دریافت محصوله رو از 11 آذر تا 15 آذر واسم تعیین کرد. 15 ام که شد رفتم دیدم داخل سامانه تا 16 ام تمدید کرده . همین اتفاق دوباره افتاد و روز بعدش بازه تا 17 ام تمدید شد . بعدش به اپراتور دیجی کالا هم که موضوع رو گفتم گفت بازه ارسال کاملا تقریبیه . و شما باید از 15 که زمان تحویل بوده تا 8 روز بعدش صبر کنین 🙁 اینا همه در صورتیه که من از چنتا سایت دیگه وسائل الکترونیکی خرید کردم و بعد از حداکثر 4 روز از زمان ثبت سفارشم. سفارش به دستم رسید .
    من از این به بعد نمیزارم حتی یکی از اطرافیان و آشناهام از این کلاه ها سرش بره. دیجی کالای عوضی

    12
    31
  24. من که تنها مشکلی از دیجی کالا تا به حال دیدم دیر اومدن محصولات بوده. وگرنه محصولات با همون مشخصات و ظاهر بدستم می رسیده.

    17
    25
  25. دیجی کالا به فروشندگان هم ظلم می کند که باعث می شود فروشندگان مجبور شوند قیمت را بالاتر از عرف درج کنند. متوسط 12درصد پورسانت، هزینه مالیات خود کالا و حتی سود دیجی کالا با فروشنده، هزینه حمل تا انبار با فروشنده، دریافت هزینه 2000تومنی بابت چاپ لیبل از فروشنده و…
    کلا کالاهایی که تو بازار راحت پیدا میشه به هیچ وجه ارزش نداره از دیجی کالا بخرید. خدا کنه یه رقیب براش پیدا بشه

    7
    22
  26. از دیجی کالا خرید کاملا اشتباهه یه کاور گوشی خریدم چیزی که سفارش دادم با چیزی برام فرستادن فرق داره متاسفم براشون

    7
    15
  27. دقیقا ایلیا درست میگه دنیا دنیای رقابته شرکت هایی که چند سال پیش وجود نداشتن داره از غول های صنعت جلو میزنن کلی برنده هست که بتونه تمام نیاز های خریدار رو تامین کنه

    1
    5
  28. سلام من دیجی کالا خیلی خریدم می کنم همون چیزی که میخواهم رو برایم میاورند اما تو این دو هفته ایی که محدودیت های جدید آماده دیگر گزینه پرداخت درمحل را ندارد ای کاش پرداخت در محل دوباره بیاید

    7
    12
  29. یه باتری ر شگفت انگیز دیجی کالا خریدم به مبلغ 980 بعد یک هفته که منو معطل کردن به بهانه تامین نکردن کالا توسط تامین کننده سفارش منو لغو کردن در همون جا قیمت باتری کردن1500 خیلی قشنگ مثلا خرید شگفت انگیزش نو پیچیدن هر چند من بی منت این باتری از ترب خریدم با همون قیمت و ارسال فوری برای معذرت خواهی دیجی کالا بهم یه کد تخفیف 100 تومانی م مثلا داده که نمیتونی هیچی بگیری چون باید کالاهای که میخری فروشند خود دیجی کالا باشه و تخفیف نخورده باشهبالای صد تومن باشه و کلی چیز دیگه من که کلی گشتم مثلا یه آره پیدا کردم خخخ که بیرون نصف این قیمت میدادن امروز دیجی کالا مثلا جشنواره فروش زده باور کنید اکثر قیمتهاشون الکیه من تمام کالاهای که نشان کردمو دیدم تماما قیمت بالا بردن با تخفیف تازه شده همون اولی منصفانه ما اینها زیادی بزرگ کردیم

    3
    17
  30. ترفند امتیاز دیجی کلاب: تشویق برای خرید بیشتر، نظرگذاری و دعوت و درنهایت اجبار کاربر برای خرج امتیازات در قرعه‌کشی(چون تمام تخفیف‌ها فقط یک بار قابلیت استفاده دارن و اکثرا مختص تهران هستند)

    ترفند چند محصول باقی‌مانده: این ترفند باعث ترغیب کاربر به خرید می‌شه و چند دقیقه پس از صفر شدن، مجدد شارژ می‌شه.

    ترفند «بیش از x نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند» در حقیقت ممکنه ۵۰۰ نفر از اون محصول اعلام نارضایتی کرده باشند، اما دیجیکالا با زیرکی فقط عنوان ۵۰ نفر راضی رو می‌زنه…

    ترفند «بالاخره یکی قبول می‌کنه» تمام محصولات قابلیت بازگشت دارند، حتی وقتی کسی خوشش نیاد و این باعث بارها باز و بسته شدن و حتی تست می‌شه و محصولات رو از آک درمیاره، این اتفاق برای محصولات بهداشتی می‌تونه خطرناک باشه.

    کلک «تضمین قیمت» فقط و فقط استفاده ابزاری برای شماست که آمار بازار رو بهشون بدید و در صورتی که قیمت پایین‌تری رو اطلاع بدید، هیچ اتفاقی برای کالای خریداری شده شما نمی‌افته و نهایتا می‌تونید جنس رو مرجوع کنید.

    بنده یک خریدار اینترنتی باسابقه هستم و توصیه بنده به دوستان اینه قبل از خرید، قیمت محصول رو در وب‌سایت‌هایی مثل ترب و ایمالز چک کنید.

    3
    25
  31. سلام من یه نکته ای رو میخوام بهتون بگم لطفا از دیجیکالا فقط کالا های اصل و برند معتبر بخرین چون جنس آشغالم زیاد داره من خودم گوشیمو از دیجیکالا خریدم خودمم میدونم که گوشی که خریدم 30 میلیون در اصل 29 ملیون بوده و 1 میلیون داره گرون تر میده ولی تو شرایط کرونا مجبوریم و هم اینکه کار راحت تر میشه
    کالا های فیک رو هم فروشنده با یه قیمتی واسه خودش میگه بهتره شما خرید نکنید چون قیمتاش اصلا صحت نداره و شاید(یعنی 90 درصد اوقات ) دو یا سه برابر قیمت تو پاچتون میکنن

    10
    5
  32. چندین سال هست که اینترنتی خرید می کنم از شیر مرغ تا جون آدمیزاد. فقط چند قلم کالایی که اینترنتی نمیشه خرید رو بیرون میرم. یعنی تجربه ی بسیاری در خرید اینترنتی از دیجیکالا و اسنپ دارم، پس یک مصرف کننده ی مجرب مطالب زیر رو داره می نویسه:

    1. تخلف در ارائه قیمت به کررات از دیجیکالا و اسنپ (منظور اسنپ فود بخش سوپرمارکتی) به شکل های مختلف می بینم. یعنی چی؟ یعنی یه جور دزدی آشکار! باز هم یعنی چی؟ یعنی بطور هوشمند قیمت ها هنگامی که خریدی را انجام داده اید، در نوبت بعدی برای شما ارزان تر نمایش داده می شود و این در حالیست که بطور مثال کمتر از بیست و چهار ساعت قبل شما دقیقا همان کالا را از آن فروشگاه های اینترنتی خریداری کرده اید!

    2. به زبان عامیانه بگم؛ هر چی بنجل و کالای بی کیفیت و یا با کیفیت پائین هست، توی دیجیکالا به وفوررررر یافت میشه و خلاصه بنداز بنداز هست. به کررات خودم از همین کالاهای بنجل خریدم!

    3. خیلی جالب هست بدونید در بخش نظرات، دیجی شما رو به نوشتن دروغ ترغیب می کنه:
    هرگونه نقد و نظر در خصوص سایت دیجی‌کالا، مشکلات دریافت خدمات و درخواست کالا و نیز گزارش تخلف فروش (نظیر گزارش کالای غیراصل یا مغایر) را با ایمیل اینفو ات دیجیکالا یا با شماره‌ی ۶۱۹۳۰۰۰۰ – ۰۲۱ در میان بگذارید و از نوشتن آن‌ها در بخش نظرات خودداری کنید.
    یعنی میگه شما فقط خوب بنویسید که دیگران تشویق به خرید شوند، اگه مشکلی با خریدتون دارید فقط ایمیل بزنین (یعنی قسمتی که دیگران نمی توانند بخوانند و خصوصی هست) و یا تلفن بزنید (یعنی بخشی که کسی غیر از خودشون صدای شما رو نمی شنود)

    4. اینطوری به شما بگم که در 80% خریدهای بیشماری که از دیجیکالا کرده ام، کالای دریافتی با عکس و مشخصات دست و پا شکسته مندرج، تطابق نداشته و ندارد! مگر چیپس و پنیر و خیار و اینجور کالاها … وگرنه دستمال های کهنه و مندرس رو بجای حوله می فروشند و یا یه ملافه نازک با مواد نفتی ای که بوی بدی داره رو بجای تشک مهمان و اگه بخوام بگم باید بشینم لیست طولانی تا صبح براتون بنویسم

    5. مشخصات فنی مندرج یا اصلا وجود نداره و یا اگر هم وجود داره دست و پا شکسته و ناقص هست. یا اصلا اطلاعات نمی دهند و یا اطلاعات قطره چکانی به خورد مردم می دهند!
    در بخش پرسش و پاسخ هم همین روال مشاهده میشه!

    6. در بخش نظریات بی برو برگرد خود صاحب فروشگاه با اکانت های فیک فقط به به و چه چه می نویسند. نظریات با اکانت های فیک بیداد می کنه زیر کالاها

    7. در مورد تحویل کالا هم خب آدم حس خوبی پیدا نمی کنه که بطور مثال 5 روز دیگه به دست اش برسه ولی ساعتی که تا حالا اعلام کردم به موقع تحویل دادند.

    8. یه خوبی که اسنپ فود داره این هست که کالا تا پشت درب آپارتمان تحویل می دهند ولی دیجیکالا فقط کالاهای سوپرمارکتی رو درب آپارتمان تحویل میده و برای دریافت بقیه ی کالاها خودت باید بری توی کوچه! که این مسئله برای من به هیچ وجه حس خوبی نداره وقتی چند میلیون تومن پول میدی اونوقت خودت هم باید بری تا توی خیابون! بخصوص برای من که یک خانم هستم و بدلیل بیماری ای که دارم فقط چند بار در سال از منزل بیرون میرم. دیگه پریروز که جنس ها رو گفت بیا دم بگیر بهش پول بیشتر دادم تا بیاره تا دم آپارتمان. ولی خب خدا رو شکر این مشکل رو اصلاااااا با اسنپ فود ندارم. هم اینکه همون موقع تحویل میده و هم درب آپارتمان

    9. خلاصه اگه باز هم بخوام از مشکلات خرید اینترنتی بگم زیاد هست که بگم چون خیلی تجربه دارم. امروز دیگه خیلی عصبانی و ناراحت بودم و پیش خودم گفتم ای بابا مگه مجبوری فقط از دیجی کالا خرید کنی، اومدم سرچ کردم غیر از دیجیکالا از کجا خرید کنم که لینک شما برام اومد.

    حالا نمی دونم غیر از دیجیکالا از کجا خرید کنم، باید بشینم حسابی بگردم تا یه جای خوب با قیمت مناسب پیدا کنم

    کرونا هم که مزید علت شده که مجبوریم اینترنتی خرید کنیم، ولی یه واقعیت رو از خریدهای اینترنتی متوجه شدم که کلاهبرداری و دزدی هست. خیار کیلویی 19 هزار تومن به من فروختند در حالیکه بعد از خریدم، بعد از چند دقیقه دیدم که خیار کیلویی 10 تومن اینطورها بوده… از این بلاها سر من خیلی آوردند این دیجیکالا و اسنپ فود

    ببخشید اینقدر طولانی شد، کلی درد دل هام رو خلاصه کردم و هنوز تمام و کمال حرف هام رو نگفتم

    6
    41
  33. واقعا بغضی ها معلوم نیست چه خصومتی با دیجی کالا دارن من چند ساله دارم ازش خرید میکنم و حتی زود تر از موعد هم آوردن و واقعا بعضی وقتها قیمت بیرون از دیجی کالا گرون تر هست

    39
    25
  34. سلام من چند تا تجربه خرید بد از دیجی کالا داشتم حتی امکان ثبت نظر درباره کالاها در سایتشون به من ندادن!

    8
    27
  35. به نظر من هر وقت کالایی رو میخواین خرید داشته باشید چی ایرانیش و چی خارجیش رو اول نگاه کنید توضیحاتی که داده شده در سایت و در سایت فروشنده یکی باشند و نگاه کنید از نظر ظاهر هم یکی باشند
    من یک خرید داشتم از ************ بنده خدا تمام جزئیات ریز نوشته بود و لینک سازنده رو هم گذاشته بود و میتونستی بری داخل سایت سازنده و کالا رو مقایسه کنی
    اینم لینکش
    ******************

    6
    5
  36. من کم کم هر ماه ازش خرید می کنم حتی کالاهای سوپرمارکتی هم وقتی تهرانم ازش می گیرم؛ تاحالا هیییییچوقت کارش بد نبوده؛ دیر نکرده و توی مرجوع کردن کالا که یه بار واسم پیش اومد اصلا سخت گیری نکرده. من حتی لپ تاپم رو از دیجیکالا سفارش دادم به خود فروشنده محصولم زنگ زدم قیمتش همون بود و یکشنبه هم قراره به دستم برسه. هیچکدوم از این دلایل رو قبول ندارم.

    27
    26
  37. سلام برای ما که پیش نیومده. من یک تیله سفارش دادم پس از چند روز آورد. سایت خوبیه اگه بسته بشه تو این دوران کرونایی کی میتونه سفارش بده الان همه مجبور بودن برم بیرون من به یک موضوع بر نخردم

    12
    13
  38. سلام دوستان این فروشگاه همش کلاهبرداریه ترو خدا خرید نکنید که پولتون میره همشون دزدن کلاهبردارن تاکید میکنم گول اپلیکیشن قشنگش و عکسای جذابشو نخورید ازبیرون ومغازه بخری خیلی راحتتره.************

    30
    18
  39. سلام دو میلیون کارت هدیه از دیجیکالا خریدم موقع وارد کردن کد میزد اشتباه اول بار گفتنداشتباه وارد میکنی
    اینبار اسکرین شات گرفتم فرستادم
    جوابشون این بود منقضی شده و قابل استفاده نیست یکی از کارتهای هدیه رو تونستم ثبت کنم
    اونم 28 برج 7 یعنی یک روز بعد ثبت منقضی شد و من نتونستم از اعتبار ش استفاده کنم اول بار جلوی تاریخ انقضاء تاریخ نداشت
    تو سایت هم زده بدون محدودیت زمانی
    اما اینا جلوش تاریخ زدن تا نتونم استفاده کنم
    یه دونه سفارش هم با اعتبارش دادم که بدلیل مشگل تامین لغو شد و همه کارت ها موند رو دستم و حتی از اون یدونه کارت هدیه 150هزاری نتونستم استفاده کنم
    اما در سایت هم ذکر شده شامل مرجوعی نمیشه

    1
    23
  40. ضامن پول فروشنده در دیجی کالا کیست ؟
    از کجا معلوم که چند وقت دیگه به سرنوشت موسسات مالی دچار نشه ؟
    بعضی از فروشندگان مبالغ سنگینی دست دیجی کالا دارند که اگر فردا صبح بگن دیجی کالا جمع کرد همه بیچاره میشن
    اصلا دولت مردان به این موضوع فکر کردند ؟

    8
    28
    1. منم فروشنده دیجی کالا هستم
      به این موضوع فکر نکرده بودم
      دیجی همیشه یک ماه پول هر فروشنده دستشه
      اگر ورشکسته بشه خدا میدونه چند هزار میلیارد پول مردم میره
      یعنی هیچ پشتوانه ای نداره
      کسی اطلاعاتی در این مورد داره ؟

      3
      16
  41. سلام
    دقیقا درسته کاملا مطالب سایت درسته دیجی کالا واقعا داره کلاهبرداری و دزدی میکنه

    19
    21
  42. با سلام دوستان وظیفه خودم دونستم زیر این مطلب عرض کنم من مدتها از فروشندگان فعال دیجی کالا بودم و باید بگم به هیچ عنوان وجدان ندارند و هر کالایی رو حاضرن براتون ارسال کنند من یک بار کالا رو اشتباه به انبار فرستادم. طلا بود. با وزن نصف وزن سفارش داده شده. و بعد از اینکه متوجه اشتباهم شدم به پشتیبانی فروشندگان زنگ زدم و خواستم سفارش رو کنسل کنند ولی پشتیبانی اون کالا رو با وزن اشتباه برای مشتری فرستاد و به من گفت ما میفرستیم شاید خریدار متوجه نشه !!!!!!!!!!!
    این سایت کاملا کلاه بردار هست لطفا ازشون خرید نکنید…

    7
    43
  43. من هم متاسفانه خرید نا موفقی از دیجی کالا داشتم 10 قوطی کرم 113 گرمی خریدم که در همه آنها باز بودو آک بند نبود و کرمها از 10 قوطی 9 تای آنها نصف شده بود و از روی همه آنها به مقدار متفاوت برداشت شده بود و کالا ناقص تحویل شد

    6
    17
  44. سلام
    تو این فیلم کلاهبرداری دیجی کالا مشخصه
    *************************
    فرستادیم بهشون مارو پیچوندن
    مدیر عزیز تورو خدا این کامنت رو منتشر کن مردم آگاه بشن با کیا طرفن.
    تو این گرانی حتی یک نفر هم نجات پیدا کنه کافیه
    تشکر

    4
    17
  45. با سلام
    با مورد شماره یک کاملا موافقم. بنده برای اقلام قیمت پایین ده ها بار از دیجی کالا خرید کردم و مشکلکی با اضافه پرداخت نداشتم. ولی آخرین بار یک هدفون بی سیم سامسونگ خریدم که بعد از چند روز خراب شد و دیجی کالا هم هیچگونه گارانتی ظاهرا نداره نتیجتا ۱۷۰۰ پرید.

    3
    12
  46. من همیشه قبل از خرید در دیجی کالا هم قیمت را با سایت های دیگر مقایسه می کنم و هم نظرات کابران را می خوانم بهترین قسمتش همین نظرات است حتی ممکن است نظرات درباره یک محصول را بخوانم در سایت دیگر که ارزانتر است سفارش دهم و یا به سایت اصلی فروشنده مراجعه کنم که مسلما قیمتش پایین تر از دیجی کالاست. ولی اینکه بیشتر وسایل در یک فروشگاه موجود است و لازم نیست بارها هزینه پیک بدهی و سهولت خرید خیلی عالیست. البته مسلما انتقادهای زیادی به آن وارد است مخصوصا وقتی کالا از طریق پست می رسد اکثرا شکسته است برای مثال خاله من که ساکن پرند است دو کالای با قیمت بالا را شکسته تحویل گرفته بود و چون ان روز پنج شنبه منزل نبودند وقتی از پست تحویل گرفتند و به دیجی کالا اطلاع دادند گفتند زمان مرجوعی گذشته است و خیلی متضرر شدند به کسانی که در شهرستان زندگی می کنند توصیه می کنم هرگز کالای شکستننی از دیچی کالا نخرید به احتمال خیلی زیاد در پست آسیب خواهد دید و شکسته تحویل شما خواهد شد. ولی برای خرید در تهران اکثرا سالم می رسد چون از اتومبیل یا پیک استفاده می شود

    2
    14
  47. با سلام و خداقوت …انتقادات شما در بعضی موارد صحیح می باشد ولی در کل من که مادر سه بچه کوچیک هستم براحتی در خانه سفارشاتم رو از طریق اینترنت انجام میدم و درب منزل تحویل میگیرم بطور کلی از خدمات دیجی کالا راضی هستم و حدود سه سال هست که مشتری دیجی کالا هستم

    11
    32
  48. یکی از اهداف اصلی سایت دیجی کالا از کار انداختن سایتهای نوپا و حتی رقبا مثل بامیلو و کلهم سایتهایی هستن که قراره بهش نزدیک بشه.خب با ایجاد یک ضعف و انگولک کردن اداره مالیات برای گرفتن مالیات از تمام سایتها حتی سایتهای حقوقی از آب گل الود ماهی گرفتن و اداره مالیات رو تحریک کردن و ب همین بهونه اتحادیه اصناف اینترنتی را ایجاد کردن و مدیر اصلی کی شد؟ مدیران دیجی کالا.اسنپ و یکی دو تا دیگه! با هدف چی؟ حق ثبت نام سالانه عضویت فرض بگیریم با مبلغهای بین ۸۰۰ت الی ۱ملیون .بالغ بر ۲۴ الی ۲۸هزار سایت اینماد داری ک خودش میشه حدود ۲۴میلیارد پول ک قشنگ جیبشون پر میشه و علی رغم اون قدرت بیشتری ک سایتهای خودشون میگیرن! دیگه بیشتر باز نمیکنم در کل مد نظر داشته باشید با این کار فاتحه تمام سایتها و شغل های خانگی ک درامد یک ملیون در ماه بیشتر ندارن خوانده میشه و سایتهای قویتر دیگر جرات رقابت را با سایتی ک ب هر طریقی همه چی دستش خواهد بود نخواهند داشت!و این دیجی کالا خواهد بود ک قیمت سایت شمارو غیر مستقیم تعیین خواهد کرد و همچنین قیمت بازار. سایتهایی هم که میمونن بعد از اینکه با ارگانهای مربوطه زدوبند کردن مجبور میشن برای تو بورس موندن جنسای آشغالی رو بکنن تو پاچه ملت.

    5
    18
    1. دنیای امروز، دنیای رقابت سخت و نفس گیر هست و اگر بخواهیم با دیدگاه شما به دنیای تجارت نگاه کنیم، چین هرگز نباید وارد صنعت خودروسازی مبشد چون غولهایی مثل فورد و بنز و تویوتا از دهها سال قبل در خودروسازی بودن. یا برندهای نوپای تلفن همراه چینی در مقابل غولهایی مثل سامسونگ و اپل. اما وارد شد و داره کم کم جای خودش رو باز می‌کنه. نگاه شما کاملا نگاه اشتباهی هست.

      6
      19

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH