5 دلیل برای آنکه از دیجی کالا خرید نکنید!

با گسترش فعالیت فروشگاه‌های اینترنتی در کشور، این روزها ده‌ها و حتی صدها پایگاه فروش مختلف را می‌بینیم که هر کدام مشغول به فروش اجناس گوناگونی بسته به تخصص و علاقه خود هستند. در این بین، تعداد فروشگاه‌هایی که محصولات بسیار متنوع را در دل خود داشته باشند، به نسبت سایرین کم‌تر بوده و از سمتی کار اداره چنین فروشگاه‌هایی نیز بسیار سخت‌تر است.

دیجی کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین کشور در بخش خرده فروشی، تبدیل به یک برند معتبر و قابل اعتماد توسط مشتریان خودش گردیده و از سال ۱۳۸۵ تا به امروز، رشد قابل توجهی را به‌دست آورده است، به نحوی که در حال حاضر پس از وب‌سایت اشتراک ویدئوی آپارات، پربازدیدترین سایت کشور است و روزانه میزبانی صدها هزار بازدید کننده را بر عهده دارد.

کم‌تر کسی را می‌توان یافت که خرید اینترنتی انجام داده اما اسم این فروشگاه را نشنیده باشد. دیجی کالا به عنوان یک برند تراز اول فروشگاهی، به طور قطع جایگاهی دارد که به این راحتی‌ها هیچ مارکت آنلاین دیگری نمی‌تواند آن را تهدید کند.

پیش از آنکه ادامه مقاله را بخوانید پیشنهاد می‌کنم مقاله مربوط به آمارهای قابل تامل و منفی در گزارش سالانه دیجی کالا را مطالعه کنید.

اما از آنجایی که پربازدید و پرفروش بودن، همیشه نشان از بهترین و کامل‌ترین بودن ندارد، در اینجا می‌خواهیم به شما ۵ دلیل بگوییم تا بدانید دیجی کالا اگر خوب است اما ضعف‌هایی نیز دارد که سبب می‌شود تا سایر فروشگاه‌ها در رقابت با آن همچنان شانس خوبی برای فروش و کسب مشتری داشته باشند.

۱- قیمت‌ها همیشه رقابتی نیست

بارها برایم پیش آمده که قصد خرید محصولی از دیجی کالا را داشتم اما با یک سرچ ساده، به بهای پایین‌تر آن محصول در فروشگاه اینترنتی دیگری برخورد کرده‌ام. محصولی با همان مشخصات و حتی ضمانت نامه که به من ثابت می‌کرد دیجی کالا اگر بیشترین موجودی را هم داشته باشد، اما لزوما بهترین قیمت را به شما نمی‌دهد.

این اختلاف قیمت شاید در خرید محصولات کم‌تر از ۱۰۰ هزار تومان برای بسیاری قابل اغماض بوده و راحتی خرید و اطمینان بالا را فدای چند هزار تومان تفاوت بکنند اما اگر مبالغ خرید میلیونی شود و اختلاف قیمت چند ده و حتی چند صد هزار تومانی، آن‌گاه کاربر به فکر فرو رفته و درمی‌یابد که خرید از دیجی کالا در شرایطی که بایستی برای یک محصول مشابه قیمت بیشتری بپردازد، اصلا منطقی نیست!

حتی در این بین شنیده شده که دیجی کالا خودش به برخی صاحبان محصول پیشنهاد می‌دهد که قیمت آن جنس را بالاتر ببرند! آیا این پیشنهاد واقعا به نفع مشتری و در راستای عرضه کالا با بهای رقابتی است یا سو استفاده از اعتماد وی به فروشگاه و اعتبار برند؟

۲- ارسال طولانی و زمان بندی نامناسب

شاید بتوان این گزینه را بزرگ‌ترین ضعف فروشگاه‌های آنلاین (به‌خصوص بزرگ‌ترها) در برابر بازار سنتی دانست؛ چرا که در خرید از یک مغازه در سطح شهر، شما به محض پرداخت پول، کالای خودتان را تحویل می‌گیرید اما در خرید اینترنتی بدین صورت نیست. البته بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی، به‌خصوص کوچک‌ترها که بسیاری تنها نقش یک بازاریاب برای مغازه‌ای را بازی می‌کنند، در عرض چند ساعت کالا را برای شما می‌فرستند اما در دیجی کالا شرایط فرق می‌کند.

اگر شما برای گرفتن کالای خودتان عجله داشته باشید، هیچ راهکاری برای دریافت سریع‌تر آن حتی با پرداخت هزینه بیشتر وجود ندارد. این دیجی‌کالا است که به شما زمان بندی را اعلام می‌کند و به طور معمول این تایم، ۴۸ ساعت بعد از خریدتان است که اگر خوش شانس بوده و در تهران باشید، توسط پیک‌های این شرکت به‌دست‌تان خواهد رسید.

از آنجایی که برخی از محصولات دیجی کالا در انبار این شرکت موجود نبوده و در واقع دیجی کالا نقش واسطه فروش را بازی می‌کند، این زمان تا ۴ و حتی ۵ روز هم می‌تواند افزایش یابد که قاعدتا برای یک خرید فوری و مورد نیاز، یک ضعف بزرگ محسوب خواهد شد.

همچنین در هنگام خرید از دیجی کالا، تنها دو زمان در روز با بازه گسترده در جلوی دیدگان شما قرار می‌گیرد. یکی از ۹ تا ۱۵ بعد از ظهر و دیگری از ۱۵ تا ۲۲ شب که قاعدتا با توجه به فاصله ۶ و ۷ ساعتی، به هیچ عنوان یک زمان بندی مطلوب تلقی نشده و ممکن است مجبور شوید تا ساعات زیادی را برای آمدن محصول و بدون آنکه دقیقا بدانید چه هنگامی می‌رسد، در انتظار به سر ببرید.

جالب اینجاست که حتی همین ساعات طولانی هم تضمینی برای رسیدن کالای‌تان نیست! چه بسا که برای خود من پیش آمده که پیک این شرکت قبل از ساعت ۹ صبح برای تحویل آمده بود و یا با بیش از یک ساعت تاخیر و بعد از ساعت ۱۵! پس در این بخش نه تنها نمی‌توان امیدی به بهبود داشت، بلکه بایستی فقط امیدوار بود همین ساعات را خودشان هم رعایت کنند!

۳- پیشنهادهای ویژه‌ای که گاهی ویژه نیستند!

یکی از پرطرفدارترین بخش‌های دیجی کالا، قسمت پیشنهادات ویژه است که این شرکت با قرار دادن تخفیف‌های خاص بر روی کالاهای متنوع، تلاش می‌کند تا کاربر را به خاطر قیمت پایین‌تر، به خرید آن‌ها ترغیب کند. اما اگر یک نگاه دقیق به این محصولات بیندازیم، متوجه می‌شویم کالاهایی مثل موبایل و لپ‌تاپ که قیمت مشخص با حاشیه سود پایینی دارند، همیشه کم‌ترین مقدار تخفیف شامل‌شان شده و اجناسی چون عطر، کفش، ابزار ساختمانی و… تخفیف‌های بیشتری دارند. محصولاتی که با یک سرچ ساده در قیمت اولیه آن‌ها (پیش از تخفیف) متوجه می‌شویم بهایی بعضا بالاتر از عرف داشته و به نوعی بخش زیادی از تخفیف، رسیدن مبلغ کالا به همان بهای واقعی‌اش بوده است!

به خاطر دارم یک بار کالایی در بخش شگفت انگیر در حدود ۱ میلیون تومان تخفیف خورده بود، با مدیر مارکتینگ آن شرکت (صاحب کالا) صحبت کردم که چرا چنین تخفیف عجیبی بر روی محصول شما درج شده و آیا واقعا شما تا این حد بر روی کالای خودتان سود می‌کنید؟ وی جواب داد که دیجی کالا خودش قیمت این محصول را افزایش می‌دهد و سپس با درج چنین تخفیفی، این شکلی جلوه می‌دهد که بهای آن را نصف کرده در صورتی‌که قیمت اصلی کالا، نزدیک به همین قیمت تخفیف خورده و به اصطلاح شگفت انگیز است!

۴- محتواهای غیر قابل اعتماد

اگر شما بر فرض بخواهید محصولی مانند گوشی آی‌فون بخرید، در فضای مجازی با ده‌ها مدل مختلف از بررسی‌ها روبه‌رو می‌شوید که شما را قادر می‌سازد تا قبل از انتخاب این کالا، با مزایا و معایبش آشنا باشید.

اما اگر قصد خرید محصولی چون بالش طبی یا کود گیاهی را بگیرید، دیگر بدین راحتی نمی‌توان نقدی بر این محصول در بازار یافت و چاره‌ای جز اعتماد به نوشته‌های درج شده در زیر محصول نیست. از آنجایی که دیجی کالا تلاش کرده تا با کمک تیم تهیه محتوای خود، برای محصولات گوناگون تا حد امکان بررسی و تصویر اختصاصی درج کند، پس شما بایستی به این سخنان اعتماد کرده و محصول‌تان را بگیرید اما غافل از آنکه در بسیاری از موارد، این توضیحات و بررسی‌ها با واقعیت موجود فاصله زیادی دارد.

در واقع دیجی کالا در بخش نقد و بررسی، بیشترین تمرکز را بر روی تعریف و تمجید از کالای مربوطه جهت فروش آن به مشتری دارد و تنها گاهی اوقات به بیان برخی از معایب کم اهمیت پرداخته می‌شود. نگاهی به بخش نظرات درباره بعضی از کالاها به‌خوبی نشان می‌دهد که خریدار تا چه اندازه از تهیه این محصول پشیمان بوده و آن چیزی که درباره‌اش خوانده با چیزی که دریافت کرده، از زمین تا آسمان متفاوت است! پس ای‌کاش دیجی کالا به عنوان فروشگاهی که اولین کلمه در شعار آن «بررسی» است، حداقل نقد منصفانه را درباره کالاهای موجود خود همیشه رعایت می‌کرد!

۵- دسته‌بندی‌های زیاد و عجیب!

دیجی کالا در ابتدای فعالیت خودش، تمرکز اصلی را بر روی کالاهای الکترونیک چون موبایل، لپ تاپ، دوربین و… گذاشته بود و بدین سبب به‌راحتی کاربر می‌توانست با ورود به دسته مدنظر خودش، محصولات مرتبط را پیدا کرده و انتخاب نماید.

با گسترش این فروشگاه، محصولات به‌قدری متنوع شدند که شما از یک سه‌راهی برق ساده تا پودر لباس‌شویی و پوشک بچه را هم می‌توانستید سفارش دهید و بنابراین دسته‌بندی کالاها اهمیت ویژه‌ای پیدا کرد.

پیدا کردن محصولات مشخصی چون گوشی موبایل یا تلویزیون و یخچال، کار دشواری نیست اما بعضی از کالاها بدین راحتی یافت نمی‌شوند و شاید تنها از روی سرچ کردن آن‌ها را بیابید. به‌طور مثال اگر شما کالایی چون یک ساعت هوشمند را برای خرید مدنظر داشته باشید، قاعدتا در زیر مجموعه کالای دیجیتال به دنبال آن می‌گردید اما زهی خیال باطل چرا که چنین وسایل کاملا دیجیتالی، در زیر مجموعه زیبایی و سلامت قرار گرفته‌اند!

از طرفی با راه اندازی بخش خودرو در دیجی کالا، شاهد حضور زیرمجموعه‌هایی هستیم که شاید ۹۰درصد مردم کشورمان حتی در طول عمر خودشان یکی از آن‌ها را ندیده و نخواهند دید! مثلا با وجود بخشی چون خودروهای لامبورگینی و فراری آیا می‌توان امید داشت که به‌زودی این محصولات در سبد فروش دیجی کالا موجود شده و مردم با پرداخت‌های ناچیز میلیارد تومانی، لامبورگینی آوانتادور و فراری اسپایدر را درب منزل تحویل بگیرند؟

در واقع وجود چنین بخش‌هایی که خود فروشگاه نیز به خوبی مطلع است گزینه ناموجود در جلوی‌شان به‌صورت دایمی درج خواهد شد، صرفا برای مسایلی چون سئوی بهتر و جذب بازدید کننده از طریق موتورهای جستجو است و برای یک فروشگاه اینترنتی چنین مواردی زیبنده نیست.

709 در مورد “5 دلیل برای آنکه از دیجی کالا خرید نکنید!”

  1. سلام دوستان وقت شما به خیر … لطفاً جهت یادآوری از سایت دیجی کالا اصلا خریداری نکنید.. گول عکس های داخل سایتش رو نخورید. تمامی کالای آن بی کیفیت و همه اش چینی یک بار مصرف است. از دوستان من در اداره گاز چند بار خرید کرده اند و دستگاه ها خراب بوده است. کسی هم جواب گو نیست.
    در آخرین مورد یک دستگاه سم پاش هیوندای خریداری کرده ام. هنگام تحویل منزل نبوده ام. یک روز بعد که رسیدم و محصول را بررسی کردم دیدم لوله استیل پاشش آن سوراخ است. پس از تماس گفتند که باید 24 ساعته خبر میدادید!!!
    الان هم همان محصول را غیر فعال کرده اند که یعنی موجود نیست. و نمیتوان در آن جا نظر نوشت.

  2. من یه لب تاپ region y520 e خریدم وقتی دستم رسید دیدم قرمزه. درحالیکه من مشکی سفارش داده بودم. با کلی پیگیری اومدن تحویل گرفتن الان بیشتر از 2 هفته است که میخوان بررسی کنن و 5 و نیم میلیون پول من خوابیده اونجا.
    واقعا نمیدونم چیکار باید بکنم

  3. شما کافیه 30 کالا از دیجی کالا عکس بگیرید و قیمتهارو نگه دارین . 10 روز قبل از فروش های ویژه یا پیشنهادهای شگفت انگیز متوجه افزایش قیمت تمامی کالاها میشید که قراره تخفیف اعمال بشه . به تازگی که کد تخفیف هم اوردن به همین صورته . فقط و فقط در صورتی میتونید به پیشنهادها اکتفا کنید که قیمت اونارو پیگیری کرده باشید از قبل . همچنین نظرات کاربران هم موجود باشه که چقدر این کالا کیفیت داره . نباید فریب جشنواره و پیشنهاد بخورین . خیلی وقت ها تخفیف ها مقدار بسیار اندکی هستن یا حتی گاهی از قیمت10 روز قبلشون کمی بیشترم هستن .

  4. سلام واقعا دیجی کالا حقه باز هستن اصلا کیفیت بارهاش خوب نیست ، هندز فری بلوتوثی خریدم یه ربع بیشتر کار نمیکنه هر چی گفتم قبول نکردن ارجاع بدم ، امیدوارم بقیه عهموطنان مثل من گولشون رو نخورن

  5. جاداره اینو بگم شب یلدا وقتی چوب حراج زد انقدر قیمت ها بالا بود که صدای همه در آمد این مردم ساده همین که شب عید شد بن تخفیف نفری 1 دونه داد اگر یادتون باشه هر اکانت یه بن تخفیف دیگه تمام اعتراضات خوابید دیگه هیچ کس چیزی نگفت -حتی به قیمت های باز گرونشم کسی اعتراض نکرد !!
    و حتی بعد یلدا یه حراجی اجناس خراب و بنجول کارکنانشو گذاشت که واقعا درحد یه درحدنو خوب در شیپور اجناس خرابشونو میفروختند به صورت مزایده!
    بیشتر اوقات سفاش میدید کالا موجود نداره و انقدر طول میده که هم شما دیگه به کارتون نمیاد مثلا میخواستید هدیه بدهید یا موقع تحویل یهو یه تخفیفی میده که از خرید پشیمون میشید!
    جنس دست دو زیاد دوستان بودند تحویل گرفتند! مثل مودم و تازه بدهکارم میشی میگن اینکه سالمه! ولی پلمپ نداره!
    یه بحث دیگه هست تو دیجی تی وی فقط از محصولاتی که پول گرفتند تمجید میکنند یعنی اگر من هواوی ازش خریدم چند ماه بعد سوخت! میگه این یه مقایسه بود! شما گذرتون به قسمت مشتریان حضوری برید میبینید چجوری دست به سرتون میکنن
    حیف اون همه نظرات که برای بهبودی کارشون اون اوایل دادم…
    فلش توشیبا خریدم سوخت!تازه گرانتی 7 روزه داشت ولی پس نگرفت
    بعد مسخره ترین چیز بعدیش پیشفروش گوشی هاست اگر یادتون باشه ایفون اکس با فاصله 1 هفته به معرفی تحویل داد!
    خلاصه خودتون دوست دارید خرید میکنید وگرنه کلی سایت دیگه هم هست
    یه کارت گرافیک 200 تومنی 400 میده خیلیا هم میگن پس همینه قیمت!

  6. من یه بار خرید کردم سه تا جنس گرفتم یه کرم و یه سطل آشعال ماشین و یه دوربین عقب خودرو دوربین عقبو زده بود ۸۵ تومنه با تخفیف ۱۵ تومن ! ما هم خریدیم بعد رفتم مغازه نشون دادم گفت این ۴۰ تومنه بعد یکی از سیمای دوربین هم مشکل داشت که نصابش عوض کرد پیام دادم پشتیبانی چرا الکی گفتن ۸۵ تومنه محصول مشکلم داشت بعو انقدر از این بخش به اون بخش فرستادنم و همشم ایمیلی که آخر دیگه انگار گم شد تیکتمو جوابم ندادن بعو نظر گذاشتم از دوربین بدم نگفتم فقط حقیقتو گفتم تایید نکردن و خیلی بهن برخورد بعد اون دیگه خرید نکردم ازشون !

  7. با سلام
    من هم یک لپتاپ 2 میلیون و خورده ای خریدم دقیقا مثل یکی از دوستان
    مشکل سخت افزار داشت
    فرستادم گارانتی
    بشرف دیجی کالا یک درصد هم قبول نکرد که گردن بگیره و پشتیبانی کنه
    کلاهبردار و دزد هست دیجی کالا
    گول تخفیفات رو نخورید
    منم 2 میلیون ضرر کردم و لپتاپ هم دیگه لپتاپ نشد که نشد
    خدا ازشون نگذره

  8. بادرود
    بنده یه پاور بانک 8000 میلی امپر از دیجی کالا گرفتم که به اندازه ظرفیتش بازده نمیداد چطور ؟: دوستان توجه کنید شرکتی با مارک انرژایزر هیچ وقت خودش رو ضایع نمیکنه و اطلاعات نادرست با حقایق گجت به بازار عرضه نمیکنه چون انوقت ورشکست میشه . بهرحال موضوع از این قراره پاور بانکی که بنده از دیجی مثلا محترم گرفتم 8000 امپر بود و گوشی بنده با مارک تی پی لینک 2000 میلی حالا خودتون هم میدونید به ظرفیت باطری های گوشی همراه نمیشه اطمینان کرد یعنی وقتی مینویسه 2000 بدونید 1800 و این حدوداست حالا بالاتر یا پایین تر !
    این دستگاه گوشی منو نهایتا 2 بار شارژ میکرد که میشه چند امپر ؟ بله خوش بینانه میشه 4000 امپر پس پاور بانک بنده نصف ظرفیت واقعی بازده ای داشت !!!
    زنگ زدم دیجی کالا اونوقت اونا با کلی سوال و جواب الکی وقت منو گرفتن و نهایتا باکلی توضیح پس گرفتن و یکی دیگه فرستادن و بعد اونیکی هم همینطور از اب دراومد
    زنگ زدم دیجی گفتن این پاور بانک ها ظرفیت های روشون اسمیه و با اون چیزی که کمپانی نوشته تفاوت داره گفتم مثل اینه میمونه که یه چهار لیتری روغن بخری و 2 لیتر توش باشه اخه مگه میشه بعدش شر کت به این معتبری چرا باید یه همچین کاری بکنه گفتم همینهکه هست . بعد از چند بار تماس بلاخره راضی شدن پس بگیرن و گفتن خبر میدیم رفتن که رفتن ته به امروز که 60 روز گذشته هنوز میخوان خبر بدن

  9. سلام دوستای گلم
    بخدا قسم این چیزهایی که میگم عین حقیقته
    من نه فروشنده لوازمم و نه صاحب سایت اینترنتی و رقیب دیجی کالا که بخوام ازش بد تعریف کنم و خرابش کنم.من بدبختانه یه لپ تاپ به قیمت حدود دو میلیون و خوردی از دیجی کالا خریدم و وقتی اونو از جعبه باز کردم دیدم یه مشکل فیزیکی داره خیلی تو ذوقم زده شد.بردم خدمات کامپیوتری که روش ویندوز نصب کنم این موضوع را باهاش درمیون گذاشتم و اون بهم گفت معمولا لپ تاپ هایی که ضربه میخوره و آسیب میبینه این مشکل براش پیش میاد.نمیخاد ویندوز نصب کنی برو و سریعا بهشون پس بده که بعدا این لپ تاپ واست مشکل ساز میشه و به مرور زمان آسیب میبینه ولی برای پس دادن باید هفت خان رستم را طی کنی.
    بهم گفت چرا نیومدی قبل از خرید با من مشورت نکردی؟ مگه بالای درب مغازم نوشته نیست مشاوره رایگان؟باهام مشورت میکردی حتی از من نمیخیدی .آیا از سابقه ی دیجی کالا اطلاع داری؟ میدونی دیجی کالا به این کارها معروفه؟ اول من به حرفش خندیدم و گفتم چون ازش خرید نکردم داره حسادت میکنه و میخاد این سایت رو خراب کنه.بعد از یه خدمات کامپیوتری دیگه هم که سوال کردم تعریف های نامناسبی از دیجی کالا کرد .
    میگن دیجی کالا هفت روز ضمانت تست میده و وظیفشه که بده چون داری اینترنتی خرید میکنی و بهترین زمان برای مرجوع کردن همون بیست و چهار ساعت اوله .من تو دوسه ساعت اولیه رفتم این موضوع را با کارشناس هاش در میون گذاشتم و اونا در جواب میپیچوندن و بهونه میگرفتن .بالاخره با چندین بار تماس گرفتن و خواهش و التماس قبول کردن لپ تاپ را بفرستم براشون تا بازدیدش کنن. جالب اینجاست بعد از رسیدن لپ تاپ بهشون درجواب به دروغ به من میگن ما به این عیب بر نمیخوریم.حتی کارشناس های کامپیوتر تو شهر من هم این مساله را تایید کردن و چیز کاملا مشخصی بود و هرلحظه احتمال اسیب دیدگی مادر بردم بود ولی کارشناسان بی وجدان دیجی کالا زیر بار نمیرن و خودشونو به کوچه علی چپ میزنن.وقتی پولتون بهشون برسه دیگه کارتون تموم میشه واونا میشن سواره و شما میشین پیاده و دیگه نمیتونی بهشون بار معیوب رو پس بدید.
    درکل خواستم به شما عزیزان بگم از نظر بنده از دیجی کالا به هیچ وجه کالا نگیرید یا اگه بگیری اگه خراب باشه مسئولیت قبول نمیکنن و ضرر میلیونی میکنید و دیگه نمیتونی ببینیشون.ولی اگه از مغازه دار بگیری میتونی بری مغازه بار رو بهش پس بدی و اینو بدونید اگر بار مغازه دار معیوب باشه با خود فروشنده طرفید.
    وقتی لپ تاپمو واسه بررسی و تایید اونا برگشت دادم چندین هفته تو قسمت کارشناسی دیجی کالا بود و منو معطل میکردند بهم میگفتند بهت زنگ میزنیم ولی زنگ نمیزدند و من باید همش پیگیر میشدم . کلی هزینه تلفنم شد.
    در کل خواستم اینو بگم من تو دو ساعت اول متوجه این عیب شدم چطور کارشناسهای دیجی کالا تو چند هفته متوجه نشدن؟ نکته جالب اینجاست وقتی پولتون بره به حسابشون کلا رفتارشون عوض میشه و با خداحافظی گوشی را قطع میکنن و همون قطعه رو براتون ارسال میکنن تا اخر عمر وقتی اون وسیله خریداری شده را میبینید یاد این کلاه می افتید که سرتون رفته.
    در ضمن دیجی کالا واسطه هم هست واسه فروش .یعنی مثلا اقای فروشنده ایکس میاد کالای خودشو تو دیجی کالا میفروشه که این خرید واقعا یه خرید پر ریسکه که ادم عاقل هیچ وقت این کار رو نمیکنه.البته من فروشنده را خود دیجی کالا انتخاب کردم که این کالای معیوب یا شایدم برگشتی نصیبم شد وای از روزی که یه فروشنده دیگه را از سایت دیجی کالا انتخاب میکردم.
    در کل خدمتتون عرض کنم بخدا قسم چیزهایی که نوشتم حقیقته و من قصد اطلاع رسانی بهتون را داشتم و خواستم تجربه و ضرر خودم را در این فضای مجازی به اشتراک بذارم تا شماهم مثل من گرفتار سایت هایی مثل دیجی کالا نشید که فقط هنرشون تبلیغ کردنه و بعد از خرید دیگه هیچ تعهدی ندارند.

  10. ازش خرید نکنید. سه روز قبل از عید ازش یک ماکت خریدم که قرار بود کادو بدم.قرار بود دو روزه تحویل بده ولی روز پنجم عید برام آورد! حالا این هیچی.این ماکتو ۱۲۸۰۰۰ تومن برام حساب کرد که زده بود قیمت اصلیش ۱۸۵۰۰۰ بوده و مثلا با تخفیف برام حساب کرده.فردای آن روز همان ماکتو تو سایت ماکت باز به قیمت ۶۸۰۰۰ تومن و تو سایت لیمو که با هزینه ارسال از مشهد ۸۵۰۰۰ تومن زده بود پیدا کردم. هیچکس هم جوابگو نیست.نظارتی هم نمیشه.

  11. حدود یک ماه است که خرید کردم ولی هنوز کالام به دستم نرسیده هر روز میگن داریم پیگیری می‌کنیم روانی شدم از بس زنگ زدم راهی هم ندارم برای پیگیری

  12. من یه کنسول بازی PS4 از دیجی کالا خریدم، پرداخت رو آنلاین و کامل انجام دادم. بعد از گذشت یک هفته طی تماسی که خودم جهت پیگیری گرفتم به من گفتن که “کالایی که خریدین موجود نیست. مبلغ به حسابتان عودت خواهد شد” گفتم اگه خودم زنگ نمیزدم،شما اطلاع نمی دادید نه؟! که گفتن سرمون شلوغه!! خلاصه هنوز منتظرم که پول رو عودت کنن. ولی فکرکنم باید از سازمان بازرسی صنعت و معدن و تجارت شکایت کنم.

  13. ازنظریه چیزایی خیلی خوبه ولی از نظرچیزای دیگه بده بزاربگم ازسایتای دیگه که خرید می کردم واقعأبدبودقیمت به کنارکیفیت خیلی پایین انتظارداشتم کارایی ومدلش همون چیزی باشه که توعکس هست وتبلیغایی که اطراف محصول توسایت نوشته وحتی نامردای شیاددروغگوکلیپ هم ازاون محصول توسایتشون میذاشتن ولی شیادی کردن سرم کلاه بزرگی رفت بجای اون محصول که توسایت تبلیغشوکردن ومن به امیداینکه همینوتحویل بگیرم یه محصول بی کیفیت تحویل گرفتم که بااونی که تبلیغ وعکسش توسایت بودخیلی فرق داشت خیلی رکب خوردم”,.؟تااینکه باسایت دیجی کالا آشناشدم 2تاکتاب خریدم و1بسته تیله کتاباش همون بودمترجمش همون وجلدهمون بودتغییرش نداده بودن فقط هزینه وسودی که میگیره یکم زیاده ازسایتای دیگه خداییش بهتربودواماتیله همون شکل بودمقدارش درست اما رنگ وقیمت ازنظراین خیلی گرون بودورنگش همه روسبزبرام فرستادن چیزی که تواینترنت دیدم رنگ آبی روشن وسیاه وسبز بودویکم قشنگترولی چیزی که تحویل گرفتم همون شکل ومدل بودولی رنگ تیله های فرستاده شده برام فقط سبزروشن بوددوست داشتم رنگی بودن همه رنگ چیزی که توعکس نشون میدادولی نبودبعدیکم بیش ازحددیجی کالابراخودش سودبرمی داره زیادی گرون حساب کردخواهشآحدأقل دیجی کالادم عیدی کمترحساب کن یکم تخفیف بده چه خبره,؟؟!وبیشتربه نظرمشتری وکمی کیفیت محصول وقیمت دقت کن فقط یکم مچکرم…..!

  14. من مشتریش بودم..
    تو پیشنهادا دیدم داره کالای اسرائیلی میفروشه .. کامنت گذاشتم زیرش که مردم حداقل بدونن اسرائیلیه … ولی کامنتارو تایید نمیکرد … حتی خبر رسمی هم دادم .. بازم فایده نداشت… از اینجور فروشگاه ها خوشم نمیاد …
    ولی بازم خدا آگاهتر ..

  15. یه کفش فوتسال مارک ادیداس( 380 تومان که جاهای دیگه ارزونترم زدن) ازشون خریدم وقتی دستم رسید با اطلاعات و بررسی هایی که از قبل برای این مدل کفش داشتم سریع متوجه شدم اصل نیست
    مرجوعش کردم گفتم اصلی نیست فیکه
    بعد از ده روز پیگیری پول بدون هزینه پستی که من براش متقبل شدم برگشت دادن
    بعد تماس گرفتم گفتم طبق تعهدات که خودتون نوشتین باید پول هزینه پستیش هم برگردونید که در میاد میگه مشکل شما ایراد سلیقه ای بوده
    دوتا گوش دراز هم اونجا به عنوان کارشناس گذاشته بودن سریع متوجه میشد این دوتا کفش زمین تا آسمون باهم فرق دارن

    این لینک عکس کفش ارجینال:
    http://uupload.ir/files/srw5_aaa.jpg

    اینم کفشی که برا من فرستادن:
    http://uupload.ir/files/uzzt_imag0023.jpg

    کفش فوتسال مردانه آدیداس مدل X 15.2
    Adidas X 15.2 Men Footballl Shoes

  16. دیجی کالا یک کلاهبردار واقعی
    من یک بخارشور گرفتم که به محض روشن کردن دیدم خرابه . بعد از سه روز و ده ها تماس هنوز منتظرم که بیان پس بگیرن. از دیجی کالا خرید نکنید همین….

  17. همه این ها رو گفتید
    بنویسید >>> هر روز بدتر از دیروز

    ما جنس سفارش دادیم و پولش رو هم باید زودتر پرداخت می کردیم گویا بالای یک میلیون رو باید زودتر واریز کرد(قبل از تحویل کالا)
    نوشته شده بود وجود در انبار و ارسال از انبار دیجی کالا
    قرار بود یک روزه برسه دستمون (لازم به ذکره تهران هستیم)
    هیچ خبری نشد
    روز دوم زنگ زدیم
    اصلا درست جواب نمی دادن
    می گفتن باهاتون تماس می گیریم
    گفتم مشکل چیه
    گفتن باهاتون تماس می گیریم
    روز سوم هم که پنج شنبه بود گفت مسئولش نیست
    روز چهارم هم که جمعه (اینا هم اداره دولتی! تعطیل!!)
    روز پنجم خبری نشد
    زنگ زدم باز گفت تماس می گیریم
    گفتم قرار بود تماس بگیرید که!
    باز گفت تماس می گیریم خبری نشد
    زنگ زدم گفت موجود نداریم
    وجهتون بر می گرده
    حدود 3 میلیون پول ریخته بودیم برای جنسی که نوشته بود موجود در انبار دی جی کالا
    خلاصه بعد دو هفته با کلی پیگیری پولمون برگشت
    اینم شده راه درآمد ملت شهید پرور و “استارت آپ” ایرانی!!! سود بانکی از پول مردم
    در مورد بامیلو هم که مسخره تر از دی جی کالا… لازم به گفتن نیست

  18. سلام بنده تا الان یک تلوزیوون و یک اسپیکر از دی‌جی کالا خریداری کردم ک خوشبختانه راضی هم بودم.ارسال و بسته بندی عالی بود یک روزه تحویل دادن و الان هم قصد خرید یه دوربین سه تومنی رو هم دارم.فقط چیزی که اینجا مبهمه و از پشتیبانی این شرکت هم جواب درستی نگرفتم اینه ک قیمت ها بطور عجیبی ساعتی تغییر میکنه و نه حتی روزانه!مثلا همین دوربینی ک میحام بگیرم در عرض یک روز پونصد هزار گرون شد و بعد چند روز بعد چهارصد هزار ارزون شد و بطور مداوم ساعتی و روزانه از قیمتش ده تومن پنج تومن کم میشه!بقیه محصولات هم که توی لیست مورد علاقم بوده هم همینطور

  19. خب معلومه که گرونفروشه.یکی از کامنتها نوشته اوایلش خوب بوده بعدش گرونفروش شده.باید عرض کنم خیر این فروشگاه از اولش گرون فروشی میکرده.تعجبم چرا هیچ ارگانی جلوی این اجحاف به مشتری و گرونفروشی تو روز روشن را نمیگیره.روز روشن داره …..چارش نخریدنه.چاره گرونفروش نخریدنه.

  20. ایرادات دیگه ای ام هست…مثلا فک کنید یه کالایی هفت روز ضمانت تعویض داره بعد دیر میارن در خونه …اون هفت روز گذشته بعدا بخوای برش گردونی… بر نمی گردونن!!!

    یا لغو میشه سفارشت باید بدویی دنبال پول یه بار برای من اتفاق افتاد آخرم نفهمیدم که پول و برگردوندن به حسابم یا نه چون مبلغش کم بود! اگه نری دنبالش معلوم نیست پس بدن یا نه…

    یه عده یه طوری از این سایتا حمایت میکنن انگار نامسشونه…بنده خداها به نفع ماست درست خدمت رسانی کنن به ضرر ما که نیست نترسین قرار نیست تعطیل بشه…

    من تازگی دوتا کالای خریدم ازشون… یکیش و امروز اووردن یکیشم چند روز دیگه میارن حالا من به هر دوش با هم اونم عجله ای نیاز داشتم.. و با این وضع رو به رو شدم که هر دوش تاخیر ارسال داشتن اون یکی چند روز تاخیر ارسالم داشته… و همینطور کارم مونده تا اون یکی کالا هم برسه…

    سایت خارجی خرید میکنم دو هفته ای میاد به دستم میرسه… بعد جالبه اونا سریع ارسال میکنن ایران میاد به تنهایی اینجا کلی معطل میشه و الا یک هفته ای باید به دستم میرسید…

    خلاصه که سایت های ایرانی و کسانی تجارت الکترونیک میخوان انجام بدن اصلا قواعدش و بلد نیستن…طرف سایت میزنه یه قیمت نمیذاره تو سایت تماس بگیرید خوب برا چی سایت زدی… طرف اگر میخواست تماس بگیره نمی اومد تو سایت….

    فقط هر چی میاد همه می خوان استفاده کنن ولی بلد نیستن چطوری بهشونم میگن بلد نیستین میخوان همه رو بخورن!

  21. گرون تر از جاهای دیگه میدن.

    من یه چیزی تو دیجی کالا میبینم ۱۲۷ بعد بیرون ۹۰ تومنه… حراج هاشونم دروغه… الکی یه کالا رو میذارن تو حراج… بعد یه قیمت به دروغ بالاتر میزنن و یه قیمت دیگه کنارش میزنن میگن حراج شده…در حالی که اون قیمتی که برا حراجم زدن بالاتر از قیمت کالا در جاهای دیگه است شده شگرد…اصلا هم توجه ندارن این غیر اخلاقیه اگر دینم ندارن… وقتی درستکاری و بذاری کنار لاییکم باشی نونی در میاری حلال نیست با اینحال بعضی وقتا حوصله ندارم میرم از این سایت خرید میکنم…اما توصیه نه به کسی توصیه نمیکنم…

    یه مساله دیگه همه کالاها رو به موقع نمیرسونه بعضیاشون تاخیر ارسال دارند که این خیلی بده!ّ!! بعد وقتی ام میارن زنگ میزنه مامور تحویل و اگر نشنوی حواست نباشه یا دیر بجنبی رفته خریدت کنسل میشه… ما از خارج از کشور خرید میکنیم بی دردسر در خونه تحویل می گیریم…ولی اینجا پدر ما رو این فروشگاه های اینترنتی در میارن یه سایتی انقدر تاخیر در تحویل سفارش داشت من ازش شکایت کردم..

  22. چند بار ازش خرید کردم گوشئ موبایل و لوازم الکترونیک و لوازم هنری و غیره خریدم . نه تنها همون روز به دستم رسیده بلکه از کیفیت و قیمتش هم کاملا راضی بودم. حالا مشکلت اینه که لامبورگینیش ناموجوده ؟ شما به بزرگی خودت ببخش برو از نمایشگاه خرید کن

  23. Seyed AmirHossein Hosseini

    سلام
    من از دیجیکالا خیلی خوشم میومد و همه خریدام رو از دیجیکالا انجام میدادم ولی به نظرم وقتی از دیجیکالا خرید می کنید تقریبا یا کاملا میتونید مطمئن باشید که کالاتون اصله و فِیک نیست و اگرم که فِیک بود میتونید پسش بدید. ولی ایندیر رسوندن کالا برای من تابه حال اتفاق نیفتاده و فقط یک روز طول کشیده تا برسه بدستم مگه کالاهایی که فروشندش دیجیکالا نباشه!!
    ولی جدیدا که قصد خرید آهن‌ربا داشتم رفتم توش دیدم زده دونه ای ۱۰۰۰ الی ۴۰۰۰ تومن ولی وقتی تو اینترنت جستجو کردم دیدم یه سایت که تخصصش فقط برای آهن‌ربا بود همونو زده ۲۵۰ الی ۷۵۰!!!!
    و اینجا بود که من به گرون فروشی دیجیکالا پی بردم!
    جدیدا هم که چیپس و پفک هم آورده????????

  24. با سلام
    خدمت دوستان عرض کنم بنده یک هفته پیش یک ایفون ده از دجی کالا خریداری کردم
    باید بگم زمان ارسالش طول کشید
    اما از نظر سلامت و اصالت کالا ، قیمت محصول ، و هدیه های ویژه
    واقعا رضایت کامل بنده رو جلب کرد و حس اطمینان خرید اینترنتی رو تجربه کردم

  25. از دیجی کالا نخرید.

    به نام خدا.
    قضاوت با شما: (سرگذشت خرید یه فرد تحصیلکرده از دیجی کالا)

    خرید یه دریل چکشی توسن
    علت مرجوع کردن: مغایرت سریال نامبر روی بدنه با کارت گارانتی.
    تاریخ خرید:4/11/96
    تاریخ تحویل و تسویه حساب نقدی:12/11/96
    تاریخ اعلام مغایرت سریال نامبر و کارت ضمانت:12/11/96
    تاریخ دریافت مامور جهت عودت: 19/11/96
    تاریخ واریز وجه 29/11/96

    در 12/11/96 عنوان شد چون کالا از خود دیجی کالا نبوده و مربوط به فروشگاه های دیگر است(market) جایگزینی آن مشخص نیست و تایید آن زمان بر است. با توجه به نیاز به این کالا خرید بعدی را انجام دادم.(که کاش انجام نمیدادم)
    خرید دریل چکشی ماکیتا
    علت مرجوع کردن: مغایرت سریال نامبر روی بدنه با کارت گارانتی.
    تاریخ خرید:18/11/96.
    تاریخ دریافت کالا وتسویه نقدی: 21/11/96.
    تاریخ اعلام مغایرت سریال نامبر کالا با کارت ضمانت: 21/11/96.
    تاریخ دریافت مامور جهت عودت به شرکت:25/11/96.
    در تاریخ 30/11/96 گفتند این محصول موجود نیست و میتونی درخواست عودت وجه بدی!!!

    خیلی دردناکه. پس از گذشت 25 روز از پول دادن به این سایت برای خرید، نه محصول دستت رسید و از طرفی با توجه به نوسانات اخیر بازار محصول بازار هم تغییر قیمت داد. بماند که چقدر زنگ میزدم که پیگیر باشم وقفه نیفته و اعصاب خودم روخرد میکردم. کاش همون اول رفته بودم بازار و اما خرید گرون تر اما مطمن انجام میدادم.

    حتما مطلع بشم کسی قصد خرید از این سایت رو داره بهش توصیه میکنم تجدید نظر کنه و تجربه تلخ من رو نداشته باشه.

  26. من یک هفته پیش یک کاپشن از دیجی کالا خریداری کردم به مبلغ ۴۵۰۰۰۰ تومان جدا از اینکه نسبت به قیمت بالاش کاملا ساده و معمولی بود متاسفانه توی هوای برفی آستر داخل کاپشن خیس میشه …
    دیجی کالا قشنگ روی هرچی کلاه بردار متقلبه سفید کرده
    اولین بار و آخرین باری بود که از دیجی کالا خرید کردم

  27. سلام دوستان
    من هم به این نتیجه رسیدم که از دیجی کالا اصلا خرید نکنم ، هم قیمتاش بالاست ، هم گارانتی خوبی نداره ، هم اینکه خیلی دیر تحویل میدن هم اینکه ما چون داخل پاساژ هستیم باید بریم دم در تحویل بگیریم ، یعنی مغازه رو ببندم برم مرسولم رو بگیرم
    کلاً کلاه بردارن مخصوصا تو دست بند های طلا
    بنظرم هیچی خرید حضوری نمیشه

    1. پیک موتوری خریدو براتون میاره دیگه. نمیشه کالاهای مردم رو تو موتورش رها کنه بره دم در واحد تحویل بده. یکم منصف باشین

  28. دیجی کالا یک کارتریج رنگی اچ پی 61 به من فروخت به قیمت 100000 تومان که به دلیل
    اوریجینال نبودن کار نکرد وقتی تناس گرفتم گفتند قابل عودت نیست.از کمرنگ کالا خریدم
    هم 14000تومان ارزانتر از دیجی کالا حساب کردند هم یک بسته کاغذ عکس 20 تایی هدیه
    دادند هم سریعتر از دیجی کالا برایم اوردند و مهمتر از همه اینکه اریجینال و سالم بود.
    اکثر کالاهای دیجی کالا گرانتر از جاهای دیگر و حتی بازار است به کیفیت و کارایی اجناس
    دیجی کالا هم نمیشود اطمینان کرد.

  29. واقعا متاسفم واسه آقا پیمان که اطلاعات واقعا کمی در خصوص آی تی و مخصوصا دیجی کالا داره و باید گفت فقط با نگاه بدبینانه به این موضوع نگاه کرده
    اول اینکه دنیا داره بسمتی میره که با استفاده از چنین فروشگاههای اینترنتی کلی از هزینه ها رو آورده پایین
    دوم اینکه فروشگاه دیجی کالا یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاههای مجازی در ایران می باشد
    سوم اینکه اگه بچه تهران باشی 24 ساعته خریدت بدستت می رسه (در حای که تو تهران ممکنه جنسی رو بخوای و اصلا ندونی فروشگاهش کجاست و کل روز رو باید تو ترافیک بگذرونی
    چهارم اینکه اگه واقعا از دیجی کالا خرید کرده باشی متوجه میشی که قیمت اکثر کالاها هم رده فروشگهای توی بازار بوده و کمتر پیش میاد که گرونتر باشه
    پنجم اینکه خیلی از اجناس تا یه هفته قابل برگشته و آقا مسلم که میگه بعد از خرید لغوش کرده با پیگیری مطمعن باشه که به ولش میرسه . یه سوالی : آقا مسلم شما اگه از یه فروشگاهی توی بازار خرید کنی فروشنده براحتی کالا رو پس میگیره و پولشو سریع به شما بر میگردونه؟
    و خیلی از مزیت های دیگه داره که مثل آقا پیمان اگه بخوام وقت بذارم یه روز کامل فقط باید تایپ کنم
    دیجی کالا خیلی خوبه به جرات میشه گفت هیچ فروشگاهی تو ایران بهش نمیرسه پس خودتو خسته نکن
    چشم ها راباید شست جور دیگر باید دید

    1. در نکات مثبت دیجی‌کالا و اینکه آغازگر یک تحول سازنده بوده شکی وجود ندارد اما هر بیزینسی دچار نقاط ضعفی نیز است که این مقاله بیانگر آن‌هاست و دلیلی بر نفی خوبی‌های دیجی‌کالا نیست و البته ارتباطی هم به کلیت فروشگاه‌های اینترنتی نداره! ضمن اینکه بنده بچه تهران هستم و این ارسال ۲۴ ساعته رو مشاهده نکردم. درباره قیمت سایر دوستان نظرات‌شون رو گفتند و برای بازگشت کالا هم در صورت ایراد محصول، دیجی‌کالا به‌درستی اون رو بازپس می‌گیره.
      در کل همان طور که خودتون گفتید، بایستی چشم‌ها رو شست و صرف علاقه‌مندی به‌چیزی، با تعصب یک‌طرفه بدان نگاه نکرد!

    2. دوست عزیز شما با یه پرسش یا یک سرچ ساده میتونی بفهمی کالای مورد نیاز تو کدوم بازار هست ، برا ترافیکم میتونی از مترو استفاده کنی ضمن اینکه دیجی کالا نصبت به مرکز فروش ها قیمتش بالاتر هست یه نمونه هوآوی سون ایکس که تفاوت قیمتش تو بازار موبایل با همون گارانتی چیزی حدوده شصت هزار تومن هست . برا باز پس گیری کالا هم خیلی طول میکشه ، یه سری که برا شون کارشناس میفرستن اخرشم میگن جزو گارانتی محصوب نمیشه

  30. من ۲۰ روز پیش از دیجی کالا خرید کردم بعد از دو ساعت تلفنی لغوش کردم پولش هنوز نداده حتی بسته دستمم نرسیده واقعا افتضاحه دیجی کالا

  31. در مورد نحوه فروش دیجی کالا هیچ کس منکر فناوری های روز و ورود استارت آپ های جدید نبوده و نیست
    اینکه دیجی کالا نمونه یک فروشگاه از صفر شروع شده با پشت کار و تلاش گردانندگان اون هست شکی نمیشه بهش داشت
    اما صرف حضور فیزیکی این فروشگاه بدون تمایز خاص با فروشگاه توی بازار هر شهر تمام خوبیهای اون رو زیر سوال میبره.
    دیجی کالا اوایل فوق العاده بود جنس هایی رو که معدود بودن و کم پیدا با یه قیمت منطقی ارائه میکرد اما الان سیاست دیجی کالا صرفاً اقتصادی سرمایه داری شده،براش مهم نیست نظر مشتری چیه ، مهم نیست برای جنسش خوبه یا بده ،مهم نیست قیمتش تو یه کالا حداقل 20 درصد گرونتره
    مثال عینی میزنم
    خود من ادکلن bleu de chanel edp 100mil رو میخواستم بخرم تو همین جشنواره شب یلدا البته چند روز مونده دیجی کالا موجود کرد با قیمت ناقابل 785 هزار تومن که من خودم از گرونترین ادکلن فروش شهر قیمت گرفتم 540 تومن بود که حتما قیمتشو پایین میاورد موقع خرید.
    چند بار نظر گذاشتم چه اتفاقی افتاد که انقد گرون شده که نظر من با ایمیلی که فرستادن خلاف قوانین تشخیص داده شد،من واقعا با توجه به خرید های چند سال پیشم ذهنیتم خرید از دیجی کالا بود اما این رفتارشون بود با مشتری
    یا شارژر فندکی انکر رو قیمت زده بود 139 هزار تومن که به عنوان واسطه میفروخت،همون شارژرو فروشنده اصلی تو سایتش 89 تومن میفروخت،اما چون دیگه خودشون رو از لحاظ مالی بیشتر از تصور خودشون پولدار دیدن الان نیازی به اصلاح نمیبینن.با شکم سیری به مشتری نگاه میکنن که قطعا این روند با شکستشون تموم میشه.

  32. من چند باری ازش خرید کردم ولی متوجه شدم بدجوری گرونفروشی میکنه. به همه توصیه میکنم ازش خرید نکنن چونکه گرونفروشی خودش یجور….

  33. نیره کرامتی

    یه کالا از دیجی کالا خریدم یه ادکلن ساده حدود سیصد و خورده ای ، اون بگذرد که چقدر داره رو کالا سود بکشه و من با فکر به این که وقتم بیشتر از پول برام ارزش داره باهاش کنار اومدم !! اما با این یکیش که کالایی که قرار بوده پنج شنبه به دستم برسه هنوز که هنوزه به دستم نرسیده میگه برای کنسلی سفارش هم چهار روز طول میکشه تا پولتون برگردونده بشه ! مگر عقلم در سر نباشد که یه بار دیگه از این محیط به درد نخور که فقط بازار سیاهه محضه خرید کنم !!!!!!!

    1. من هم یک تابلو فرش سفارش دادم الان نزدیک به دو ماهه که هنوز به من تحویل ندادند هر چی هم تماس میگیرم فقط میگن ما پیگیری میکنیم، من شهرستان هستم وگرنه دیجی کالا را روی سرشون خراب میکردم

  34. بیشتر از همه ضربه ایه که به اقتصاد مملکت میزنه.
    اونی که مغازه داره با وجود دیجی کالا و بامیلو نه میتونه پول کرایش رو دربیاره و نه زندگیش رو بچرخونه.
    تازه باعث استرس و وسواس هم میشه.

  35. واقعا من بعضی از قیمت ها رو درک نمیکنم ایفون7 32رو زدن 3400هزارتومن در حالی ک2600هست توی بازار ؟ یعنی چی ؟؟؟ واقعا گرون فروش شده. زرنگه دیگ اول اعتماد مردم ب دست اورد حالا موقع سودشه . بدبختا فک میکنن زرنگن.

  36. امیر حسین اکبری

    با توجه به خریدم از دیجی کالا که یک شارژر و پاور بانک بود از قیمت و کیفیت محصول ناراضی هستم .

  37. در گرون فروش بودنش ابدا تردیدی نیست، دیسک و صفحه ی والیو جعبه کاهی برای 206 رو قیمت زده بود 340 هزار (همین حدودا، چون 2 ماه پیش بود و الان ناموجود زده، دقیقش خاطرم نیست)، از بازار خریدمش 270، (بعضی از دوستان نیان بگن اصل نبوده چون هم جنس رو میشناسم و هم رو ماشین نصبه الان و عالیه). الان هم دیجی کالا جعبه سبزش رو با تخفیف گذاشته 300!!!!! واقعا ظلم هست.

  38. چند بار از دیجی کالا خرید کردم اما اکثر اوقات یا کالا معیوب بود یا مطابق با عکسی که دیجی کالا گذاشته، نبود. کالاهای ارزان رو پس میگرفتن اما کالاهای گران رو پس نمیگرفتن. بنظرم نه تنها ازش خرید نکنید بلکه برید سایت پلیس فتا ازش شکایت کنید.

  39. محمد مسیحا

    افتضاحی به نام #دیجی_کالا Digikala.com
    هفته قبل #دیجی_کالا به مناسبت #یلدا به قول خودشون #پروموشن گذاشت، منم یک سری چیزایی که لازم داشتم خرید کردم و زمان ارسال هم اولین زمان ممکن که پنج روز بعد (یعنی ۵ دی ساعت ۸ تا ۱۵ )بود انتخاب کردم. ۵ دی ساعت ۱۶ تماس گرفتم و پیگیر عدم ارسال شدم که گفتن تا ۲ ساعت آینده به دستتون میرسه.بعد از ۳ ساعت تماس گرفتم و دوباره گفتند ۲ ساعت دیگه به دستتون میرسه. خلاصه بسته نرسید که نرسید و موکول شد به روز بعد.
    امروز از ساعت ۹ صبح چند بار با شرکت تماس گرفتم و از پشتیبانان خواستم پیگیری بکنند که هر دفعه گفتند از بخش ارسال با شما تماس می گیرند که بعد از پایان روز کاری دوم هیچ تماسی گرفته نشد. مجدد الان تماس گرفتم و بازم گفتند صبر کنید بخش با شما تماس می گیرند.
    البته باید بگویم یک دفعه هم یک هدست بلوتوث ازشون خریدم که در زمانی که باید ارسال می شد تماس گرفتند و گفتند موجودی این کالا تمام شده و برای برگشت پول هم من یک هفته با امور مالی شون درگیر بودم.
    این سابقه بد باعث شده بود که زمان سفارش پول پرداخت نکنم و بابت این موضوع خوشحالم و بعد از یک هفته با توجه به رفتار زشت پشتیبانی سفارش را کنسل کردم.
    جالبه الان هم به مناسبت #کریسمس پروموشن گذاشتند.

  40. مهردادفرجاء

    سلام من نظرم اینه که کالای ندیده رو نباید خریداری کرد آنهم در جوامعی که موسسات تجاری بدون رعایت اصول اخلاقی و حقوق مدنی صرفاًدر فکر منافع مالی خودشونن نمونش دیجی کالا که بی کیفیت ترین کالاها رو با بدترین پشتیبانی و خدمات پس از فروش به مردم غالب میکنن . چندوقت پیش یکی از دوستان پاوربانکی رو بهم هدیه داد که از دیجی کالا خریده بود که نه تنها کمتراز یکماه برام کارکرد بلکه متوجه شدم تو شهرستانی که مرکز استان هم هست نمایندگی نداره (تکمارک) و شماره هایی هم که از دیجی کالا ارائه میشه اصلا جواب نمی دن جالب بدونید که پرسنل دیجی کالا هم این موضوع رو خوب میدونن و فقط مردم رو ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پشت خط نگه میدارن این برام تجربه شد که هم دیجی کالا و هم تکمارک کلاهبرداری محترمانه و آشکارا انجام میدم و کاملا هم قانونی ما باید هوشیار باشیم که به این شرکتها اعتماد نکنیم۹۶/۱۰/۴

  41. هر وقت دیدی تو سایتی هستی و تبلیغات پاپ آپ بدون اجازه ات باز میشه و از حجمت مصرف میکنه بدون اون تبلیغات پاپ آپ چیزی مثل اسپم هست و اکثرا هم حاوی ویروس که در بیشتر سایتهای کشور ما میبینید که پاپ آپ این سایت کذایی دیجی کالا باز میشه این ینی شستشوی مغزی مردم با تبلیغات سرسام آور و نداشتن شخصیت و نبودن اصالت در هویت افراد پشت پرده این سایت
    سایت های خوب و بااصالت کشور ما زیاد داره مثل کیمیا آنلاین سایمان دیجیتال نگین خاورمیانه و بسیاری دیگر ولی به این شکل وحشتناک رو مخ مردم نمیرن و تبلیغات و دروغ فروشی نمیکنند
    فقط خواستم به هموطنم بگم تا سعی دارید از بازار فیزیکی خرید کنید و جیب ۱سری افراد بی هویت و ناشناس که از لحاظ ظاهری هم شبیه ایرانیها نیستند اصلا رو پر نکنید

  42. باید از خرید در سایتها مخصوصا دیجی کالا خیلی دقت کرد.
    گاهی اوقات محصولات خوب و با قیمت مناسب رو میشه گرفت ازش.نقد و بررسی هم که داره.
    بیشتر کسایی که وقت و دسترسی ندارن باید خرید کنن‌.
    در کل من از دیجی کالا چندبار خرید کردم راضیم ولی میگم باید دقت کنید و خیلی تحقیق کنید راجع به محصولی که میخواید بخرید.محصولات الکترونیکی و موبایل و لب تاب رو ترجیح میدم حضوری بخرم.
    موفق باشید

  43. دیجی کالا دیگه رسما داره کالا های بد و درجه 3 میده دست مردم و اینکه دیگه کالاهام رو به خاطر اینکه کالای اصل میده ازش نمیخر و واقعا اگه مجبور بشم از دیجی کالا خرید می کنم. عملا داره جنس های فیک و جای اصل به مردم میندازه

  44. راستشو بخوام بگم من خیلی دوست دارم فروشگاههای اینترنتی پیشرفت کنن و یه رقابت باز بشه تا قیمت ها بیاد پایین و کیفیت بره بالا و دیجی کالا اینقدر یکه تازی نکنه. اما با وجود اینکه از غول شدن دیجی کالا تو بازار اینترنت راضی نیستم ولی هنوز هم اکثر خریدامو تو دیجی کالا انجام میدم . چون از بس بزرگه همین باعث اعتمادم شده . قبول کنید برای اینکه بزرگیشو حفظ کنه کالای بد نمیده دست مردم . مخصوصا کالای دیجیتالی . من از سه سال پیش تا الان حدود 4 تا گوشی و 2 تا لپ تاپ و یسری اجناس خورده ریز ازش گرفتم و کاملا راضی بودم . و هیچ مشکلی برام پیش نیومد. قیمتاش هم حداقل از قیمتای شهر ما بهتر بوده . بعد بسته بندی شکیل و سیستم مخصوص تحویلش کاملا راضی بودم. باور کنید فقط یبار سعی کردم از یه فروشگاه دیگه که نمیخوام اسم ببرم خرید کنم تو همین جمعه سیاه اخیر . یکی از بسته ها هنوز نیومده . یه بسته دیگه اومد لباسی که سفارش داده بودیم سوراخ بود . اصلا باورم نمیشد . بیشتر دلم براشون سوخت با این کیفیت کارشون و کاملا ناامید شدم . تازه بماند که تو یه جعبه بی کیفیت و بد چسب خورده بود و با پست چند روز طول کشید . البته یبار دیگه یسری ابزار کارگاهی از یه فروشگاه بنام ابزار مارت سفارش دادم که قیمتاش از دیجی ارزون تر بود ولی با پست فرستاد و سه روز طول کشید . و اینکه چون پولشو اول گرفت زیاد باهاش حال نکردم ولی راضی بودم ازش . و سعی میکنم از این به بعد ابزار رو از این فروشگاه بخرم . امیدوارم فروشگاه های دیگه ای هم بیان بالا تا با دیجی رقابت کنن و ما ازشون بهره ببریم.
    فقط یچیزی . این مواردی که گفته شد تا حدودی درسته ولی زیادی آب و تاب بهش داده شده . هنوز خرید از باقی فروشگاه ها زیاد امن نیست . خوبه مثلا یه جنسی رو یه جا دیگه ارزون تر بخری بعد بیاد ببینی همون نیست یا قطعه یدکش رو ورداشتن تا ارزون تر بشه یا اصل نباشه اونوقت دستت به هیچ جا بند نیست . ولی دیجی جرات نمیکنه ازین کارا بکنه و آبروی فروشگاهشو ببره . همین دیگه .موفق باشید

  45. سلام به دوستان البته مطالب نویسنده محترم تقریبا همه درست است ونقد دوستان هم درست تفاوت نقدها بدلیل برخورد متفاوت دیجی با آنهابوده.یه نفر که محصول را سرموقع تحویل گرفته وراضی بوده آنرا به کل سایت دیجی تعمیم میده وبالعکس.مثل برخی دکترهاکه ازیه دکترباتوجه به درمان یا عدم درمانشان بعضی تعریف وبرخی بدگویی میکنند.ولی موردی که خودم درمورد دیجی کالبهش رسیدم اینکه به احتمال زیاد حدودبیست سال دیگر شاهدکتاب یامطلبی تحت عنوان”ظهور وسقوط دیجی کالا”خواهیم بود متاسفانه!!چون بنده مشابه رفتار دیجی ونحوه برخورد مردم را شخصادرمورد چندین کسب وکارشاهدبودم.مردم بسیاردقیق وریزبین هستندوهمانطور که در جواب رفتارصادقانه وقیمتهای مناسب شمارابالا میبرند همانگونه هم در مقابل طرف رابه زمین میزنند.وهرچه بالتر رفته باشیم سقوط مان هم شدیدتر خواهدبود.من فکر کنم (البته نظرشخصی من است) که دیجی کالا را غرور گرفته وباتفرعن به مسائل نگاه میکند وگفتارش اینست که ” هرکه میخواهدازماخریدکند قیمت همین است وشرایط همین.نمیخواهد برود جای دیگر.ویواشکی میگوید ماکه مشتری خودمان راداریم”غافل ازاینکه مشتری یکی یکی جمع میشه ودسته دسته پراکنده.این درستهمان روندی است که عرضکردم در مورد چندین کسب وکارشاهدبودم.ولی امیدوارم که اینطور نشود وشاهد شرکت چندملیتی دیجی کالا باشیم که البته دررفتارش وسودش همیشه مردم ایران را جلوتر ازخود درنظرداشته باشد

  46. این تبلیغ دیجی استایل روی سایتتون، هم خیلی خنده داره هم خیلی احمقانه. اینم واسه دیجی کالاست. پس اگه دیجی بده ازش تبلیغ نگیرین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH