اچ‌تی‌سی وان، حریف گلکسی S4 در فینال شد!

htc-one-in-itresan

پس از یک مسابقه نزدیک و هیجان انگیز که در آن به غیر از خود گوشی‌ها، طرفدارانشان نیز رقابت نزدیکی با یکدیگر داشتند، محصول اچ‌تی‌سی توانست تا با غلبه بر اپتیموس جی پرو، خود را به مسابقه فینال ITCCup رسانده و حریف گلکسی S4 سامسونگ شود.

در بازی قبلی در مجموع 2628 رای به ثبت رسید که سهم اچ‌تی‌سی وان 1363 بود تا بتواند با کمتر از 100 رای اضافه، خود را به مرحله نهایی برساند. در مسابقه نیمه نهایی گوشی ال‌جی نیز بسیار خوب ظاهر شد و کاری کرد تا اچ‌تی‌سی وان سخت‌ترین مبارزه خود در این رقابت‌ها را تجربه نماید.

حال با این شرایط، شما فکر می‌کنید در مسابقه فینال کدام گوشی موفق به شکست دیگری شده و کاپ قهرمانی را به خانه‌اش خواهد برد؟ تنها تا پس فردا صبر کنید تا این مسابقه داغ و هیجان انگیز را با گزارش پیمان گل‌کار بخوانید…

96 در مورد “اچ‌تی‌سی وان، حریف گلکسی S4 در فینال شد!”

  1. بهترین جنس بدنه
    بهترین صفه نمایش
    بهترین صدای اسپیکر
    وبهترین…. باعث شده htc one بهترین گوشی دنیا بشه

  2. یه سوال دارم از سامسونگی ها s4 تو چی بهترینه آخه تو صفحه نمایش بدنه سرعت و پردازنده بهترین اکسپریا zu هست تو دوربین بهترین lumia 1020 هست تو اسپیکر بهترین one هست این گلکسی شما تو چی بهترین در دنیاست یکی بگه

  3. توی که میگی دوربین وان مزخرفه !!!
    فکر میکنی هر چی مگاپیکسل بالاتر باشه یعنی عکس با کیفیت و بهتره ؟
    هر چی مگاپیکسل بیشتر باشه نویز تصویر بیشتره !!!!
    اون مقایسه های جی اس ام آرناو سایت ها دیگه رو ول کن
    عکس های وان بعد آپدیتاش رو با اس 4 مقایسه کن !!!
    لینک بدم عکساشونو نگاه کنی نابود شی ؟

    1. درسته که پیکسلهای درشت تر نور بیشتری جذب میکنند و نویز کتری دارند ، اما تکلیف جزئیات تصویر چی میشه .یک چهار مگاپیکسل باکیفیت مسلما جزئیات کمتری نسبت به یک 13 مگاپیکسل باکیفیت خواهد داشت .

  4. بهترین دوربین در نور کم،بهترین دوربین فیلمبرداری ک رسما اس 4 رو قورت میده (حتی samsung arena! هم اینو گفته) بهترین کیفیت بدنه،بهترین اسپیکر دنیای موبایل،بیشترین تراکم پیکسل در بین تمام گوشی ها،بهترین رابط کاربری، و در نهایت بهترین گوشی دنیا فقط یک کلمه وان
    دوستداراش لایک کنن
    تو کجای دنیا شنیدید ک زور پلاستیک ب المینیوم می چربه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

  5. بی صبرانه منتظرام وان دمپایی بازیافتی و اشغال و تقلب کار سامی رو نابود کنه . ضد سامسونگی ها همه یک صدا حذف دمپاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایی سامسونگ

  6. میلاد مددی

    من واقعا تعجب می کنم دوستان جوری با غیرت از گوشی ها دفاع میکنند انگار خودشون جزو سرمایه دارانش هستند هر دو گوشی خوبن و قابل احترام بابا احترام بذارید به نظرات هم !!!!!
    لازم نیست هوادار دو آتیشه باشید مثل من خیلی معتدل بگید وان خداوندگار گوشی مثل همیشه قهرمان میشه همونطور که آقای گل کار نوشتن وان شوالیه هست و سامسونگ عروس هست شما کجای تاریخ دیدی یه مرد اونم از نوع شوالیه به یه زن نو عروس ببازه؟اصلا همچین چیزی داریم ما؟مردم داریم؟نداریم دیگه همه طرفداران سونی و اچ تی سی
    دست در دست هم دهیم به مهر
    سامسونگ پلاستیکی را کنیم بازنده :)))))))))))))

    1. حالا وان فلزه که به لباس شوالیه شباهت داره ولی من تا حالا ندیدم عروس لباسش پلاستیکی باشه

      1. میلاد مددی

        داداش اینا ید طولانی ای تو قالب کردن جنساشون دارن عروسشونم با لباس پلاستیکی قالب میکنن 🙂

  7. اعصاب برام نمونده!

    هر کدوم برنده شه مهم نیس! مهم اینه که رقابت جالبیه! با این از دوتاشون به اندازه یه دنیا متنفرم.چون هیچ چیز جدیدی نداره هیییچیییییی!! فقط سری نوت!فقط آیفون اپل! فقط پدفون! بقیشون صفحه نمایش لمسی با با پردازنده های ابر! که به هیچ دردی نمیخورن!

  8. دوستان چه خبره اپل تحریم رو برداشته الان خبر دادن گوگل هم تحریم هاش رو برداشته داره بوی بهبود به اوضاع جهان میشنوم

  9. تو مسابقه قبلی , من طرف هر دو برند بودم , هم LG هم HTC اما در نهایت به HTC رای دادم . چون باهاش کار کردم و دیدم که چه عجوبه ایه . در مسابقه بعدی هم 100% به One رای خواهم داد . چون به قول خیلی از دوستان , سامسونگ فقط بقیه رو خراب میکنه تا خودشو بالا بکشه . فروش جهانی و رتبه و این چیزا , هیچ دلیل منطقی برای برتری سامسونگ نیست .

  10. دروغ تعطیل

    بهتون قول میدم وقتی مقایسه اس4 و وان رو بخونید انقدر فاصله برتری اس4 از وان زیاده که اگه یکم انصاف داشته باشید به اس4 رای میدین !!!
    البته اگه خودتون قبلا مقایسه اس4 و وان رو تو چندتا سایت خونده باشید میدونید قضیه از چه قراره !!!

  11. محمد عالی زاده

    طرفدارای ال جی،سونی،اچ تی سی،ایسوس،نوکیا،بلک بری،هوآوی،اپل و…(به غیر از سامسونگ) بیایید دست در دست هم به وان رأی دهیم و سامسونگ که سعی میکنه از هر راهی بفروشه رو حذف کنیم.
    نمونش اینکه چند تا دانش اموزو خرید که بر علیه وان کامنت منفی بذارن .
    توی بنچمارک تقلب کردن .
    از پلاستیک برای اینکه هزینه تموم شده و زمان تولید کمتر بشه استفاده کردن.
    از پردازنده به اصطلاح هشت هسته ای استفاده کردن که صرفا تبلیقاتی بوده.
    از باطری بی کیفیت استفاده کرده (در گلکسی اس تری) که موجب ترکیدن گوشی میشه.
    چندین پتنت اپل رو نقض کرده.
    30تا40درصد پول برند میگیره که موجب گران شدن گوشی هاش میشه.
    خواهشاً نظرمو ثبت کنیم

    1. دروغ تعطیل

      عزیز من شما نمونه واقعی یک متعصب هستید !!!
      یعنی چی بیایم دست در دست هم بدیم سامسونگ حذف کنیم؟!!
      چیکار کرده پولتو خورده ؟!! سرت کلاه گذاشته ؟!!
      عزیزم مغزش کار میکنه پلاستیک میزنه فعلا میبینی که با همین پلاستیک ها کل بازارو دستش گرفته !!!
      اگه میخواست مثل اچ تی سی کار کنه که الان کلاش پس معرکه بود !!!
      فکر نکنم وان و وان ایکس رو هم دیگه بتونن اندازه حتی اس3 فروش کنن چه برسه به اس4 !!!
      پردازنده اس4 تبلیغاتی بوده یا دوربین وان که باید بری با گلکسی اس2 مقایسش کنی از نظر کیفیت !!! ( جی اس ام ارنا دوربین این گوشی در حد پرچمدارهایی که تو 2010 معرفی شدن میدونه )
      عزیز من در مورد ترکیدن گوشی باید بدونی که حتی با کیفیت ترین گوشی یعنی ایفون 5 هم بعد 20 ساعت مکالمه ترکیده !!! هر گوشی ازش زیاد کار بکشی کار دستت میده !!!
      درسته که سامسونگ پول مارکشو میگیره ولی فکر نکنم دیگه از اچ تی سی بیشتر بگیره !!!
      درسته که وان یک گوشی عالی هست ولی نقط ضعفهایی که داره باعث شکستش در برابر اس4 شده !!!

      1. با کیفیت ترین گوشی zu هست که تو این مسابقه نبود (چون اگه بود تابلوئه دیگه یه گوشی بگو تو یک زمینه حریفش بشه)

      2. عزیزم سامسونگ مثل شوهر ننه ی gsmarena میمونه منبع از این بهتر نبود؟ 😀 سامسونگ حامی مالیشه. تا حالا نشده از سامسونگ بد بگه. خواهشا مقایسه نکن اچ تی سی حرمت داره. من خودم طرفدار سونی ام ولی اچ تی سی هم خیلی اختراع تو زمینه موبایل داره. اولین گوشی اندرویدی، اولین گوشی چهار هسته ای، اولین گوشی با صفحه فول اچ دی، یا سونی : اولین رادیو ترانزیستوری، اولین CD DVD BLUERAY WALKMAN پلوپز برقی و…. ولی سامسونگ تا همین پارسال وکلاش داشتن پله های دادگاهو بالا پایین میرفتن مجبور شد رو بیاره به طراحی بربری شکل 😀

        1. دروغ تعطیل

          ببین دیگه هر چی ندونم اینو میدونم که دوربین وان واقعا در حد هیچ کدوم از پرچمدارهای دیگه نیست خودم با وان و اس4 و زد کار کردم با هر 3 تاشون عکس گرفتم گذاشتم کنار هم جدا از این که عکس اس3 از اون 2 تا بهتر بود ( البته اختلافش با زد کم بود ) عکس های گرفته شده با وان انقدر کیفتش بد بود که در همون لحظه 4 تا فوش به اچ تی سی دادم !!!
          یعنی میشه گفت کیفیت عکساشو باید با گوشی های زیر 1 میلیونی مقایسه کرد !!!
          اصلا همه میدونن که گوشی های اچ تی سی از نظر دوربین نسبت به سامسونگ اپل سونی کیفیت پایین تری دارن الان چند ساله که پرچمدارهای اچ تی سی از لحاظ دوربین کیفیت مناسبی ندارن امسال هم این التراپیکسل دادن بیرون که بعضی ها رو که اطلاعاتشون کمه رو گول بزنن !!!

  12. باید galaxy s4 ببره چونمن s4 دارم و خواهرم one داره وقته روشن شدن وسه من 6 ثانیه طول کشید ولی htc 11 ثانیه طول کشید ودر کل htc خیلی مضخرف واگر one ببره تقلب فقط samsung galaxy s4

    1. از تمام دوستان ک موجب خنده و شادی ما میشن نهایت تشکر را دارم
      اخ دوست من ب خاطر اینک وان تو 11 ثانیه بعد روشن شده بدترین گوشی دنیاست
      با چند تا از بچه ها نظرتو خوندیم ی 20 دقیقه ای خندیدیم!!!!!!!!!!!

  13. خیلی از دوستان اس 4 ندارن فقط الکی میان میگن پر از باگ و ایراد و اشکال و عیبه.عزیزان من 4 ماه این گوشی دارم هیچ وقت این چیزهایی که این دوستان که دیگه همه میدونند طرفداران سونی هستن رو به قرآن ندیدم.تنها ایرادی که هست جنس بدنه هست که اونم باعث سبکی گوشی شده که برای من مهم بود.ولی این گوشی اتفاقا پر از امکانات به دردبخور هست در حالی که بازم طرفداران سونی اعلام میکنند هیچکدوم از امکانات نرم افزاری اس4 کار نمیکنه.ولی ما طرفداران سامسونگ محصولات سونی رو هم دوست داریم ولی شما میگید مرگ بر سامسونگ

    1. دوست عزیز گلکسی اس4 نسخه 9500 که از چیپست اگزینوس 5 اکتا استفاده می کنه،ایرادات و معایب و باگ های بسیار زیادی داره که خود سامسونگ هم اعتراف کرده و آپدیت هایی منتشر کرده که از این ایرادات کم می کنن اما ایراد از سخت افزار هست و با آپدیت درست نمیشه.مشکل داغ کردن که با آپدیت بر طرف میشه اما نا هماهنگی بین سخت افزار و نرم افزار خیر.مشکل از چیپست اگزینوس هست که سامسونگ بلد نبوده خوب درستش کنه.خواسته با معماری big.littel کاری کنه تا مصرف بیاد پایین و ایرادات برطرف بشه زد داغونش کرد.(شنیدی میگن خواست ابروشو درست کنه زد چشمش هم کور کرد؟!)اما نسخه 9505 به دلیل استفاده از اسنپدراگون600 ایرادات کمتری داره اما در بنچمارک ها از وان ضعیف تر عمل کرده در نتیجه وان بهتره.

      1. رو هوا حرف نزن . واقعیت رو تو دنیای واقعی دنبالش بگرد نه دنیای مجازی چون از زمین تا آسمون فرقشونه. اول یه s4دستت بگیر بعد بیا نظر بده مطمعن باش مجذوبش میشی و از نظر قبلیت پشیمون.

        1. از نظر لوکس بودن و زیبایی که sony xperia zu و htcone حریف ندارن نمیدونم تو چطوری با مجذوب پلاستیک شدی

        2. من خودم اس4 دستم گرفتم نمیخواد تو راهنمایی کنی……………………………………………………….
          وان دستت بگیر…..بی نظیره……….بی رقیبه………….اس4 می گیری دستت فقط صفحه نمایشش به چشم میاد……
          اما وان جای هیچ بحثی نمیذاره.
          می خواستم گوشی بگیرم همه موبایل فروشی ها می گفتن دوربین وان مذخرفه اس4 بگیر منم گفتم دوربین برام مهم نیست.همین که وان رسید به دستم رفتم موبایل فروشی یه عکس جلوی خودشون تو نور زیاد(که میگن وان تو نور بدرد نمیخوره)گرفتم البته با فوکوس لمسی،همه کف کرده بودن تا 5 دقیقه تو هنگ به سر می بردن……………………….
          بهترین گوشی اندرویدی دنیا:htc ONE

    2. چون ما دوست نداریم سامسونگ با تقلب هاش(پارسال در مورد اپل و امسال در مورد gpu) نام اندروید سازان رو خراب کنه

    1. پیمان گل‌کار

      طبق اعلام صورت گرفته در انجمن، هم زمان با مشخص شدن برنده نهایی جام، برندگان مسابقه نیز اعلام خواهند شد

  14. با سلام
    من خودم z دارم سونی خیلی بهتر از این برندهاست HTC نمیتونه برنده شه چون جهانیشم s4از اون جلوتره با برنامه ان توتو اگه چک کنین میبینین که برنده شده اگر HTC بخوایم روت کنیم کار سختیه باید گوشی رو زیر رام تست کرد من روزی شده 3 بار رام عوض کردم فقط سامسونگ اسم داره

    1. داداش من طرفدار سونی ام ولی انصافا رو one چه رامی می خوای نصب کنی که از sense خودش شاخ تر باشه؟ بله سامسونگ با اون تاچ ویز بچه گونش یا همین سونی با رابط کاربری سادش شاید آدمو هوس بندازه یه رام دیگه نصب کنه ولی انصافا از sense شاخ تر نداریم

  15. بچه ها به یک چیز شک نکردید تو سایت ها مخصوصا سایت gsm وقتی صفحه onex و s3 مقایسه شد گفتن چون onex رنگ گرم و s3 رنگ طبیعی تولید میکنه s3 برنده هست امسال گفتن چون one رنگ طبیعی و s4 رنگ گرم تولید میکنه s4 برنده هست خوب آخر شما ها رنگای گرم رو دوست دارید یا طبیعی یا سامسونگو به خاطر همین چیزا خودشونو لو دادن ولی آخه s4 تو چی حریف one میشه تو پلاستیک تو پردازنده بخاریش با بنچمارکای تقلیی تو دوربین( که تو دوربین مساوی اند تو روز s4 و تو شب one میبره ) یا تو صفحه ای که سفید رو سبز نشون میده

    1. دروغ تعطیل

      همه میدونن که سری اس سامسونگ هیچ کدومشون رنگ طبیعی تولید نمیکنن !!!
      نمیدونم واسه چی داری اینارو میگی ولی فکر کنم خودت وان داری که داری این حرف ها رو از خودت درمیاری !!

  16. من از مدیر محترم سایت میخوام که تو بخش نمایش گر همه عکس هایی که تا حالا با صفحه های گوشی ها تست شده رو بگیرن و نقاط ضعف و قدرت هر 2 گوشی چه در نمایشگر چه در صفحه مشخص شود (بررسی اکسپریا زد و s4 رو در بخش نمایش گر به یاد بیارید و بررسی نکسوس 4 و اکسپریا زد و بررسی پدفون و s4 رو در بخش نمایشگر به یاد بیارید ببینید تو چن تا عکس z بهتر از نکسوس 4 بود و تو چن تا عکس پد فون بهتر از s4 ولی تو برسی اس 4 و زد هیچکدوم از اون عکسا نبود مدیر سایت کمی منصف باش و طرفداری برند رو نکن دوربین هارو هم تو تاریکی هم تو نور روز مقایسه کنید چون تو هیچ وقت نمیخواید s4 ببازه همیشه تست رو به نفع s4 انجام میدید مثلا میدونم که تو صفحه نمایش عکس هایی رو میزارید که رنگ مشکی روش مهم اند که تابلوئه اس 4 میبره و هیچ عکسی رو نمیزارید که رنگ سفید روش مهمه که وان میبره در ضمن چرا الکی طرفداری سامسونگ رو میکنید

  17. بچه ها یه سوال lumia 925 تو رقابت ها بود چون بعید میدونم بوده و حالا تو فینال نیست اگه واقعا گوشی ها رو مقایسه میکردن فینال باید بین اکسپریا zu و lumia925 بود چون نه s4 نه one حریف 925 نمیشن تو همه چی صفحه دوربین بدنه سرعت و پردازنده

  18. من خودم طرفدار الجی ام .
    فقط یه جمله ی معروف رو عرض میکنم:

    دشمن دشمن من ،،دوست من است.

    هر چند الجی و سامسونگ رفیق شش دانگ همن.

  19. من خودم می خواستم به وان رای بدم ولی باز این طرفدارهای سونی متعصب اومدن و حرفهای …. زدن دقیقا به همین خاطر من به اس4 رای میدم…

    1. جناب طاهای عریز.شما به دیگران چه کار داری?!شما باید با عقلت تصمیم بگیری به حرف اینو اون کار نداشته باش.اگه فکر میکنی وان سرتره پس باید بهش رای بدی وگرنه خودتد زیر سوال میبری.بدون شک وان برتره

      1. با آدم بی منطق باید بی منطق رفتار کرد .. وقتی طرف با هیچ کدوم از گوشی ها کار نکرده و حتی اونا رو از پشت ویترینم ندیده بعد میاد میگه من طرفدار سونی هستم گوشی سامسونگ فلان و فلانه …چطوری باید برخورد کرد؟؟؟ باید به اس4 رای داد تا حالش گرفته بشه….
        و در آخر من با اچ تی سی وان کار نکردم و اصلا نمی دونم در چه حدی هست … ولی با اس4 خیلی زیاد کار کردم و گوشی خیلی خوب و عالی هست (به نسبت سونی زد ، اپتیموس جی )… همین اواخرم بلاخره شانسی تونستم ی گوشی بلک بری زد10 گیربیارم و باهاش کار کنم که بازم اس4 خیلی سرتر از اونم بود حالا از نظر شما اگه من بخوام منطقی رای بدم فقط به اس4 رای میدم.. موفق باشید دوست من

  20. اصن یکی از برتری های از پیش تعیین شده وان نسبت به اس 4
    آپدیت به اندورید 4.3 با سنس 5 و بیلد نامبر 3.09.401.1 🙂

  21. من با جی پرو بودم ولی بین وان و اس 4 تابلو که وان باید ببره . همه دیگه میدونن سامسونگ اسباب بازی میزنه .

  22. بجه ها بیاین قبل مسابقه ببینیم کی میبره ؟؟؟؟؟؟؟
    HTC ONE +++
    Samsung Galaxy S4 —

    البته چون من خودم سونی و ال جی رو به شدت دوست دارم و از سامسونگ پلاستیکی بدم میاد ، دوست دارم one ببره ………!
    پس همه به وان رای میدیم …… بگو خب!

  23. دود اگر بالا نشیند کسر شان شعله نیست
    جای چشم ابرو نگیرد گرچه او بالا تر است

    واسه انتقام z هم که شده به one رای میدم گرچهباور خودمم اینه که one خیلی بهتره

    بزرگترین بدی سامسونگ اینه که سامسونگه

    نیکتا اگه طلا جواهرم تولید کنه اسمش نیکتاست

  24. کاملا ضایع بود ک این 2 ب فینال میرسند چون بهترین گوشی های حال حاضر بازار هستند
    بی صبرانه منتظرشم
    برنده قطعا استاد،سالار،ارباب همه ی گوشی ها اچ تی سی وان خواهد بود

  25. هوراااااااا گزارش آقا پیمان گل کاره!!!!!!
    ولی مسابقه نزدیکیه.اس4 با اون چیپست پر از ایرادش(ایراد منظورم داغ کردن نیست)که خیلی قدرتمنده در مقابل اسنپدراگو600 که ضعیف تره اما کم مصرف تر و البته به مراتب کم ایراد تر.
    البته نرم افزار های اس4 خیلی جذاب هستن اما چندان کارایی ندارن و همش رم رو در گیر می کنن.
    وان خیلی جذابه.رابط کاربریش از دور بی روحه اما وقتی باهاش کار می کنین باورتون عوض میشه.من که خودم بین اس4 و وان مونده بودم و بعد از کلی تحقیق وان خریدم.البته زیبایی و کیفیت برام مهم نیست.پس چرا وان خریدم؟! چون اس4 پر از عیب و ایراد و باگ نرم افزاری و سخت افزاریه.(البته نسخه 9500 و نسخه 9505 ایرادات کمتری داره اما در بنچمارک ها از وان ضعیف تر عمل کرده)
    ولی من هم آرزو دارم وان ببره چون تا اینجا اومده خیلی حیفه.

    1. شما تو چیپ ها تقلب بنچمارکم در نظر بگیر که در این مورد با کم کردن 5 درصد تقلب در s4 کاملا وان از نظر cpu بهتره

      1. عزیزم اس4 در بنچمارک های gpu تقلب کرده نه پردازنده.وان از لحاظ پردازنده قوی تر نیست اما بسیار بهینه تر و کم ایراد تره

  26. پیشاپیش قهرمانی رو به طرفدارای اس۴ تبریک میگم.ما برای اینکه اس ۴ فینالی شود خون دلها خورده ایم

    وان حریفی برای اس۴ به حساب نمیاد.

    1. داداشم تو بیشتر وب سایت های معتبر دنیا وان به عنوان بهترین انتخاب شد شما چطوری میگید حریفی برای S4 نیست

  27. اسم یکی از نبردا فیلو فنجون. یکی دیگه دیدار بزرگان. یکی خوش تیپ و خوش قیمت و…….
    اسم این نبرد رو خوبه بزارن: نبرد زیبا ترین(htc) با نون بربری چهارم(s4)

  28. حق به حق داررسید هرچند جی پرو خیلی عالی عمل کرد ولی زیبایی و استحکام و اسپیکر وان کار خودشو کرد
    ولی فکر کنم تو فینال اس 4 برنده بشه چون طرفدارای سامسونگ خیلی زیادن

  29. حالا لزومی نداره برنده داشته باشیم مهم اینه کاربرا استقبال خوبی از این جام کردن و همشون به بحث و تبادل نظر افتادن .

  30. اس 4 از همه گوشی ها {شانسی} برد قرار نیست از وان هم ببره تمام اچ تی سی ها و سونی ها دست به دست هم برای حذف دمپایی سامسونگ

      1. والا دمپایی پلاستیکی فقط میتونه تو پای یک غول آلمینومی باشه در ضمن تا حالا دیدی پلاستیک آلومینیوم رو له کنه

    1. مثلا قابلیت s bomb ولی راست میگه تو روزای سرد زمستون سردتون شد میتونید از s4 (قابلیت بخاریش) استفاده کنید

  31. بدون شک وان میبره..!
    اس4 آخه چی داره!؟ هم بزرگه، هم بی کیفیته، هم هشت هسته ی آتشین (بخوانید داغ کننده!) داره ..
    مگه این که بخاطر نرم افزاراییش که پورت میشن برنده شه 😀

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH