موتورولا لیست گوشی‌هایی که به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت می‌کنند، منتشر کرد

چندی پیش کمپانی گوگل آخرین نسخه سیستم عامل اندروید را معرفی کرد. اندروید اوریو نامی بوده که گوگل برای این نسخه انتخاب نموده است. دستگاه‌های زیادی در لیست انتظار هستند که هر چه زودتر به این نسخه از سیستم عامل اندروید به‌روزرسانی شوند. در همین راستا، موتورولا نیز لیست گوشی‌های این شرکت را که قرار بوده به این نسخه ارتقا یابند، منتشر کرده است.

موتورولا سال گذشته و امسال در زمینه معرفی تلفن‌های همراه جدید نسبتا پرکار ظاهر شده و هندست‌های زیادی را برای عرضه آماده کرده است. در لیستی که موتورولا ارائه نموده، اغلب شاهد اسمارت‌فون‌هایی هستیم که امسال معرفی شده‌اند. ضمن آن‌که گوشی‌های ارزان‌قیمت و رده پایینی مانند موتو E4 و موتو E4 پلاس جایی در این لیست ندارند اما بیشتر میان‌رده‌های این کمپانی می‌توانند آخرین نسخه سیستم عامل اندروید را دریافت کنند.

موتورولا

گوشی‌های موجود در این لیست شامل موتو Z، موتو Z دروید، موتو Z فورس دروید، موتو Z پلی، موتو Z پلی دروید، موتو Z2 پلی، موتو Z2 فورس ادیشن، موتو X4، موتو G5، موتو G5 پلاس، موتو G5S و موتو G5S پلاس هستند.

خوشبختانه همان‌گونه که کمپانی موتورولا قول داده بود تعدادی زیادی از گوشی‌های این شرکت به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت خواهند کرد اما زمان‌بندی عرضه این به‌روزرسانی هنوز اعلام نشده است. با این حال، موتورولا اعلام کرده که عرضه این به‌روزرسانی‌ها از پاییز امسال آغاز خواهد شد.

احتمالا اولین دستگاه‌هایی که این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد، موتو Z2 پلی و موتو Z2 فورس ادیشن خواهند بود و بعد از این دو نوبت به دیگر دستگاه‌ها خوهد رسید. اگر شما هم صاحب یکی از این اسمارت‌فون‌ها هستید، منتظر ارائه نسخه جدید سیستم عامل اندروید برای گوشی خود باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH