چگونه iOS 11 را دانلود و بر روی آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد نصب کنیم؟

اپل بر اساس وعده‌های خود، نسخه رسمی iOS 11 را دقیقا در تاریخ 19 سپتامبر برای لیست مشخص شده دستگاه‌های آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد که آن‌ها را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید، منتشر کرد. این اتفاق بر مبنای منطقه زمانی اقیانوس آرام و مانند گذشته، در ساعت 10 صبح به وقوع پیوست. اگر هنوز این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، نگران نباشید، چراکه توسعه آن به‌صورت مرحله‌ای انجام می‌شود.

لیست دستگاه‌هایی که این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد در زیر قابل مشاهده است.

از طرف دیگر استفاده از تمامی ویژگی‌های جدید iOS 11 نیز رابطه مستقیمی با سخت‌افزار دستگاه مورد نظر دارد. برای مثال Apple Pay Cash تنها در آمریکا و بر روی آی‌فون‌های SE ،6 و نسخه‌های بعدی آن، iPad Pro، نسل پنجم آی‌پاد، iPad Air 2، iPad mini 3 و اپل واچ قابل دسترسی است. در تصویر زیر نیز شاهد زمان عرضه این به‌روزرسانی در برخی مناطق جغرافیایی هستیم.

قبل از هر گونه اقدام برای به‌روزرسانی از دستگاه خود پشتیبان بگیرید. راحت‌ترین روش برای این کار رفتن به مسیر Settings > iCloud > Storage & Backup و لمس دکمه Back Up Now است. دو راه برای به‌روزرسانی دستگاه خود به iOS 11 وجود دارد؛ یکی از آن‌ها ساده و دیگری نسبتا مشکل و کمی پیچیده است.

1- منتظر به‌روزرسانی OTA بمانید

تعداد زیادی از کاربران سیستم عامل iOS از این روش برای به‌روزرسانی دستگاه خود استفاده می‌کنند. مثل همیشه به محض این که به‌روزرسانی برای دستگاه شما ارائه شود، هشدارها و اعلانات مربوطه را دریافت خواهید کرد که در این مورد شما را آگاه می‌کنند. در این مورد می‌توانید با فشردن Details به منوی Software update بروید. در اینجا اطلاعات عمومی در مورد به‌روزرسانی را دریافت خواهید کرد. در مرحله بعد، در پایین صفحه نمایش دکمه Download and install نمایان می‌شود که باید روی آن کلیک و مراحل را طی کنید.

2- نصب iOS 11 به صورت دستی از طریق iTunes

کاربرانی که در کار با iTunes راحت‌تر هستند، می‌توانند با اتصال کابل گوشی خود به رایانه و اتصال دستگاه از طریق آن، با کلیک بر روی Check for update اقدام به به‌روزرسانی کنند. مانند تصویر زیر تنها با کلیک بر روی Download & Update از iOS 11 بر روی آی‌فون، آی‌پاد یا آی‌پد خود بهره‌مند می‌شوید.

در نهایت پیشنهاد ما به شما اندکی صبر بیشتر برای به‌روزرسانی دستگاه خود است. تجربه ثابت کرده با توجه به هجوم کاربران به سرورهای اپل و شلوغ شدن بیش از حد آن، امکان تاخیر زیاد در دریافت به‌رزورسانی که خود مشکلاتی در پی دارد، وجود خواهد داشت. در صورتی که برای این به‌روزرسانی عجله دارید و نمی‌خواهید به هیچ وجه از آن عقب بمانید، پیشنهاد ما به شما آپدیت کردن دستگاه در ساعاتی از شبانه روز است که کاربران کمتری مشغول این کار هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH