اچ‌تی‌سی U11 پلاس با نمایشگر تمام‌صفحه 5.99 اینچی در راه است

اگرچه بخش تحقیق و توسعه کمپانی HTC توسط گوگل خریداری شده، اما این شرکت تایوانی تایید کرده که هنوز یک تیم از این بخش که اچ‌تی‌سی U11 را طراحی نموده‌اند، در اختیار دارد. هم‌چنین این شرکت اعلام نموده که در حال کار بر روی اسمارت‌فون بعدی خود تحت عنوان U11 پلاس است که با نمایشگر تمام‌صفحه به بازار می‌آید.

یک نشریه فرانسوی جزئیات جالبی درباره این محصول آینده اچ‌تی‌سی آشکار نموده است. شایعات اخیر نشان داده‌اند که اچ‌تی‌سی U11 پلاس با کد‌نام Ocean Master شناخته می‌شد. این تلفن همراه همانند گوشی‌های پرچمدار به‌همراه‌ صفحه نمایش تمام‌صفحه با حداقل حاشیه طراحی گردیده است.

با‌توجه به گزارش نشریه فرانسوی مذکور، U11 پلاس دارای یک پنل 5.99 اینچی تولید شده توسط Japan Display خواهد بود که از نسبت تصویر 18:9 پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین چیپست اسنپدراگون 835 مسئولیت مدیریت این محصول را برعهده دارد.

این گوشی هوشمند در دو نسخه به‌بازار می‌آید؛ اولین مدل دارای 4 گیگابایت رم به‌همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 خواهد بود و دیگری شامل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 است.

پنل پشتی به یک دوربین 12 مگاپیکسلی مزین شده که مشابه سنسور قرار گرفته در اچ‌تی‌سی U11 است. در جلوی آن نیز یک لنز 8 مگاپیکسلی، برای ثبت عکس‌های سلفی، خودنمایی می‌کند. ظرفیت اصلی باتری U11 پلاس مشخص نیست اما آنچه که معلوم است پشتیبانی این دستگاه از نسل سوم فناوری شارژ سریع است که می‌تواند با قدرت 9 ولت و 2 آمپر به شارژ‌کردن تلفن همراه بپردازد.

شبیه اچ‌تی‌سی U11، محصول آینده کمپانی مذکور، با قاب فشرده، برای پشتیبانی از ویژگی Edge Sense، ارایه می‌شود. انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد‌و‌غبار برخوردار باشد. ما بر این باور هستیم که اچ‌تی‌سی U11 پلاس مانند U11 و U اولترا با طراحی خاصی وارد بازار شود.
نشریه فرانسوی نشان داده که این گوشی هوشمند روز 11 نوامبر در چین رونمایی خواهد شد چرا که شرکت اچ‌تی‌سی درحال تلاش برای بازیافتن سهم خود از بازار این کشور است. لازم به‌ذکر است که هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ انتشار این محصول در بازار سایر کشور‌ها وجود ندارد. هم‌چنین این نشریه اشاره می‌کند که اچ‌تی‌سی U11 پلاس با قیمت‌های مناسب و جذابی عرضه می‌شود.
گزارشات اخیر نشان می‌دهند که اچ‌تی‌سی ممکن است دو گوشی دیگر با کدنام‌های Ocean Lite و Ocean Harmony را تا پایان سال 2017 معرفی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH