فیلترهای چهره در ویدئوهای زنده

اینستاگرام امکان استفاده از فیلترهای چهره در ویدیوهای زنده را فراهم کرده است

اپلیکیشن شبکه اجتماعی اینستاگرام از این پس این امکان را به کاربران می‌دهد تا از فیلترهای چهره در ویدیوهای زنده که قصد به اشتراک‌گذاری آن‌ها را دارند، استفاده کنند. در این ویژگی جدید شاهد فیلترهای جالبی هستیم. یکی از این فیلترها یک عینک آفتابی بوده که بر روی چهره اضافه خواهد شد.

اینستاگرام برای استفاده از قابلیت فیلترهای چهره در ویدیوهای زنده فکر همه چیز را کرده است. فیلتر عینک آفتابی یکی از این فیلترهاست که به‌صورت اختصاصی برای ویدیو‌های زنده در نظر گرفته شده است. این فیلتر بر روی چهره کاربر اضافه می‌شود و قابلیت بازتاب تصویر هم دارد. کاربر می‌تواند تنها با یک لمس ساده، تصویر بازتاب شونده از روی عینک را تغییر داده یا میزان بازتاب نور روی عینک را تغییر دهد. این فیلتر از هفته آینده به سرویس اینستاگرام اضافه خواهد شد.

پس از پایان یافتن ویدیوی زنده، کاربر می‌تواند آن را مجددا در قسمت استوری پخش کرده یا این‌که با انتخاب گزینه Discard فرآیند پخش را متوقف نماید. برای استفاده از این فیلترهای چهره نیاز است قبل از شروع پخش و یا در حین پخش ویدئو زنده، آیکون چهره در سمت راست پایین صفحه را لمس کنید. هر کدام از فیلترها را که انتخاب کنید می‌توانید در همان لحظه تاثیر آن را بر روی چهره خود ببینید. هم‌چنین می‌توانید از هر تعداد فیلتری که بخواهید استفاده کنید.

این ویژگی هم‌اکنون در اختیار بعضی از کاربران قرار گرفته و اینستاگرام وعده داده تا در عرض چند هفته آینده، قابلیت استفاده از فیلترهای چهره در ویدیوهای زنده اینستاگرام را برای تمامی کاربران اضافه کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH