گلدیران از نمایشگرهای تجاری و تبلیغاتی ال‌جی رونمایی کرد

طی مراسمی که در روز چهارشنبه 29 شهریور در سالن همایش‌های گلدیران برگزار شد، این شرکت از  نمایشگرهای  پیشرفته و باکیفیت OLED شرکت ال‌جی رونمایی کرد.

در این مراسم دپارتمان فروش تجاری  گلدیران B2B قدرت و کیفیت نمایشگرهای کلاس تجاری و صنعتی ال‌جی را به نمایش گذاشت و عملکرد بی‌نظیر نمایشگرهای  IPTV- SIGNAGE-VIDEO WALL – OLED را  نشان داد. این نمایشگرها در مدل‌های گوناگونی مثل ویدیو وال تخت و خمیده، نمایشگر‌های هتلی و IPTV، نمایشگرهای OLED BACK TO BACK و نمایشگرهای استرچ کشیده  و غیره به کار گرفته می‌شوند و با توجه به انعطاف و تطبیق‌پذیری خود می‌توانند به هر محیطی و با هر شرایطی جلوه‌ای تازه ببخشند.

در این مراسم آقای المعی مدیریت دپارتمان فروش تجاری هلدینگ گلدیران، آقای دی اس آن مدیرعامل دفتر ال‌جی ایران، آقای بن هر مدیر خاورمیانه محصولات (ID (Information Display ، آقایان رضایی و رحمتی نیز سخنرانی کردند و در مورد ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نمایشگرها و مزیت‌های رقابتی گلدیران در امر پشتیبانی و ارائه خدمات متفاوت و  VIP صحبت کردند.

گلدیران به عنوان قدیمی‌ترین همکار ال‌جی در ایران از زمان آغاز به کار این برند در ایران از محصولات این شرکت با بهترین شرایط پشتیبانی کرده و اکنون با دارا بودن دپارتمان خدمات مشتریان و تیم فنی و متخصص قدرتمند می‌تواند به راحتی و در هرکجای نقشه ایران بهترین خدمات را ارائه دهد. چرا که تمام تکنسین‌ها و کارشناسان این شرکت در دوره‌های تخصصی پشتیبانی از محصولات ال‌جی و ارائه خدمات به بهترین شکل به مشتریان، آموزش دیده‌اند.

این نمایشگرها در انواع بسیار متنوعی تولید شده و با توجه به نیاز هر کسب و کار می‌توانند به عنوان بهترین رسانه تصویری برای هر شرکت ایفای نقش کنند.

شایان ذکر است در کنار رونمایی از نمایشگرها، محصولاتی از جمله ویدیو وال‌های حرفه‌ای غول پیکر، نمایشگرهای استرچ کشیده، ویدیو وال‌های نا‌متقارن، نمایشگرهای OLED  با تصویر دوطرفه،  WALLPAPER  کلاس تجاری، نمایشگرهای دیجیتال ساینج به همراه رابط کاربری WEBOS ، نمایشگرهای هتلی بیمارستانی و IPTV  ، نمایشگرهای STAND ALONE  ، کیوسک‌های تاچ و راهکارهای نرم‌افزاری در شو روم دپارتمان فروش تجاری به نمایش درآمد و مورد توجه مدعوین قرار گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH