اینتل پروژه تولید هدست واقعیت مجازی Project Alloy را متوقف کرد

کمپانی اینتل در سال گذشته هدست واقعیت مجازی مستقلی را تحت عنوان Project Alloy معرفی و اعلام کرد که این پروژه را به عنوان یک پلتفرم متن‌باز در سال 2017 عرضه خواهد کرد تا کمپانی‌های شریک بتوانند دستگاه‌های خود را مبتنی بر این پروژه طراحی کنند. اما اینتل اخیرا تصمیم به متوقف کردن این پروژه گرفته است. این شرکت اعلام کرد که دلیل این تصمیم، تمایل پایین شرکت‌های فعال در حوزه سخت افزار برای همکاری بوده است.

به‌نظر می‌رسد که این تصمیم به‌تازگی گرفته شده، چراکه اینتل در ماه ژانویه امسال اعلام کرد که هدست Project Alloy در سه‌ماهه پایانی امسال روانه بازار خواهد شد که با این حساب، دیگر باید این پروژه را شکست‌خورده دانست. با این‌حال، اینتل عنوان کرد که به تلاش‌های خود در زمینه توسعه تکنولوژی‌های مشابه ادامه خواهد داد تا بتواند از آن‌ها در نسل جدید دستگاه‌های مبتنی بر فناوری‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده استفاده کند.

اینتل

اینتل در ادامه خاطرنشان کرد که Project Alloy به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات این شرکت در این حوزه به حساب می‌آمد که می‌توانست تجربه واقعیت مجازی عمیق را در کنار عملکرد ایده‌آل برای کاربران به ارمغان آورد. این شرکت افزود که یافته‌های حاصل از کار بر روی Project Alloy در اقدامات بعدی این شرکت مشخص خواهد شد. مسئولان اینتل حداکثر تلاش خود را به کار خواهند بست تا بتوانند جایگاهی را برای خود در فناوری‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده دست‌و‌پا کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH