وان‌پلاس 5

گوشی وان‌پلاس 5 نسخه جدیدی از رابط کاربری OxygenOS را دریافت کرد

طبق اخبار منتشر شده، گوشی‌های وان‌پلاس 3 و وان‌پلاس 3T، تنها محصولاتی نخواهند بود که در ماه جاری آپدیت ماهانه را دریافت کرده‌اند، جدیدترین پرچمدار این کمپانی چینی یعنی وان‌پلاس 5 نیز به نسخه جدید رابط کاربری OxygenOS به‌روزرسانی شده که برخی مشکلات گزارش شده از جمله مشکل پشتیبانی از شبکه +4G و باگ موجود هنگام پخش ویدیوهای یوتیوب در این اسمارت‌فون برطرف گشته‌اند.

با این‌که هنوز به‌طور رسمی بیانیه این شرکت درباره انتشار نسخه جدید رابط کاربری OxygenOS برای پرچمدار مورد بحث منتشر نشده، ولی بسیاری از کاربران اسکرین‌‌شات‌هایی را از دریافت این به‌روزرسانی به اشتراک گذاشته‌اند.

وان‌پلاس 5

از مهم‌ترین مشکلاتی که در ورژن 4.5.11 رابط کاربری OxygenOS برطرف شده، می‌توان به باگ موجود در پخش ویدیوهای یوتیوب اشاره نمود که هنگام پخش محتوا در این‌ وب‌سایت همواره پخش ویدیو با لگ همراه بود و گاها از صدا عقب می‌ماند. مورد دیگر، رفع مشکل ایجاد شده در پشتیبانی از شبکه +4G است که در برخی مناطق، کاربران توانایی استفاده از این شبکه را نداشتند.

همچنین به‌وسیله این آپدیت هر کاربر می‌تواند آهنگ زنگ مربوط به نوتیفیکیشن‌های مختلف را شخصی‌سازی کند. کمپانی سازنده درنظر گرفته در این به‌روزرسانی، میزان روشنایی نمایشگر وان‌پلاس 5 را در حالت خودکار افزایش دهد و باید افزود که این آپدیت چند بسته امنیتی را هم شامل می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH