اپلیکیشن یوتیوب

بالاخره اپلیکیشن یوتیوب iOS از iMessage پشتیبانی می‌کند

گوگل به‌تازگی نسخه جدیدی از اپلیکیشن یوتیوب را در اپ‌استور منتشر کرده که این ورژن چند قابلیت تازه و کاربردی را برای کاربران سیستم‌عامل iOS به ارمغان می‌آورد.

بالاخره نسخه جدید اپلیکیشن یوتیوب از برنامه iMessage پشتیبانی می‌کند و از این پس کاربران می‌توانند بسیار سریع‌تر و آسان‌تر از گذشته ویدیوهای موردنظر خود را به اشتراک بگذارند چراکه هم‌اکنون با دریافت ورژن جدید این نرم‌افزار، کاربران می‌توانند از طریق برنامه iMessage ویدیوهای دریافت شده را مشاهده یا برای دیگران ارسال کنند، بدون این‌که نیاز باشد برنامه دیگری را باز کرده یا از طریق اپلیکیشن یوتیوب اقدام نمایند.

اپلیکیشن یوتیوب

اشتراک‌گذاری ویدیو در برنامه iMessage نیز بسیار ساده بوده و برای این کار کافیست دکمه Share را در این نرم‌افزار انتخاب کرده و سپس لینک ویدیو موردنظر را از طریق پیام برای فرد دلخواه ارسال کنید.

همچنین ژست جدیدی در این نسخه از اپلیکیشن یوتیوب برای کاربران سیستم‌عامل iOS  قرار گرفته که می‌توانید با سوایپ کردن به سمت راست یا چپ، ویدیوهای مورد نظرتان را از لیست پخش خود حذف نمایید. هم‌اکنون می‌توانید ورژن جدید این برنامه را برای محصولات اپل از طریق این لینک دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH