تا به امروز 38 درصد از دیوایس‌های اپل از iOS 11 استفاده می‌کنند

تا به امروز 38 درصد از دیوایس‌های اپل از iOS 11 استفاده می‌کنند

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، کمپانی اپل نسخه جدید سیستم‌عامل خود را در تاریخ 19 ماه سپتامبر معرفی کرد و iOS 11 توانست در همان 24 ساعت ابتدایی انتشار، آمار نصب 10 درصدی را روی محصولات اپل به خودش اختصاص دهد. پس از گذشت یک هفته، این میزان به عدد 25.28 درصد رسید و اکنون با سپری کردن دو هفته از عرضه، نسخه جدید این سیستم‌عامل به‌طور دقیق روی 38.5 درصد از دستگاه‌های اهالی کوپرتینو نصب شده است.

اگر به همین بازه زمانی در سال گذشته و میزان رشد iOS 10 روی دیوایس‌های اپل نگاهی بیاندازیم، متوجه می‌شویم که در مدت زمان مشابه، iOS 10 توانسته بود 48.16 درصد از کاربران را برای نصب مجاب نماید و طبق این آمار فعلا iOS 11 از نسخه پیشین خود اندکی عقب‌تر است.

تا به امروز 38 درصد از دیوایس‌های اپل از iOS 11 استفاده می‌کنند

البته باید عنوان کرد که گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با اضافه شدن قابلیت Apple Pay Cash به این نسخه از سیستم‌عامل اپل وجود دارد و همین عامل باعث بازدارندگی بسیاری از کاربران برای انجام به‌روزرسانی مذکور شده است. در حال حاضر جدیدترین ورژن از سیستم‌عامل مورد بحث، iOS 11.0.2 بوده که اخیرا در اختیار کاربران قرار گرفته و باگ موجود در تماس‌های تلفنی آی‌فون 8 و 8 پلاس را برطرف نموده است.

همچنین باید اضافه کرد که این ورژن، دو مشکل گزارش شده مربوط به تصاویر مخفی و فایل‌های ضمیمه شده در ایمیل را هم مرتفع ساخته است. براساس گزارشی دیگر، کارمندان اپل در حال آزمایش قابلیت Apple Pay Cash هستند و ویژگی جدید تحت عنوان iOS 11.1 عرضه خواهد شد.

تا به امروز 38 درصد از دیوایس‌های اپل از iOS 11 استفاده می‌کنند

به‌عنوان یادآوری باید گفت که ویژگی مورد بحث به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق نرم‌افزار iMessages بدون نیاز به نرم‌افزار خاصی، پول انتقال دهند. گفته می‌شود که Apple Pay Cash به تمام حساب‌ها و کارت‌های اعتباری متصل شده و هر شخص توانایی پرداخت بدهی و مواردی از این قبیل را دارد. در نهایت نیز وجه پرداختی یا انتقال یافته در یک کیف پول الکترونیکی متصل به Apple Pay Cash قرار می‌گیرد و می‌توان آن را به حساب بانکی موردنظر انتقال داد.

استفاده از این سرویس برای کاربران رایگان بوده و این در حالیست که دیگر سرویس‌های پرداخت مانند انتقال وجه از طریق کارت اعتباری، مقدار  3 درصد از مبلغ تراکنش را به‌عنوان کارمزد دریافت می‌کنند. باتوجه به این‌که ویژگی یاد شده در ورژن 11.1 iOS که آخر هفته در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفته، وجود ندارد می‌توان بیان کرد که برای استفاده از این قابلیت باید زمان بیشتری را تا تاریخ عرضه نسخه رسمی و عمومی 11.1 iOS یا ورژن‌های بعدی این سیستم‌عامل صبر کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH