انتشار اولین تصویر واقعی از هواوی میت 10 پرو

کمپانی هواوی به‌زودی از چندین مدل اسمارت‌فون با برند میت 10 رونمایی خواهد کرد، اما تاکنون تنها اطلاعات مربوط به یکی از این مدل‌ها به نام میت 10 پرو منتشر شده و گفته می‌شود که این گوشی از نمایشگر بزرگ و طراحی بدون حاشیه برخوردار خواهد بود.

البته توجه بیش از حد منابع خبری به این اسمارت‌فون چندان هم بی‌دلیل نیست، چراکه براساس آخرین شنیده‌ها، میت 10 پرو مبتنی بر طراحی گوشی‌های پرچمدار سال 2017 تولید خواهد شد و همین مسئله بر جذابیت‌های این اسمارت‌فون افزوده است. اما تا به امروز تنها تصاویر تبلیغاتی و رندرهای رسمی ‌از این گوشی به بیرون درز کرده بود که خوشبختانه ساعاتی پیش یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو چین، اولین تصاویر واقعی از این اسمارت‌فون را منتشر کرد.

البته اطلاعات زیادی را نمی‌توان از این تصاویر استخراج کرد اما با این‌حال، می‌توان به براق بودن بیشتر قاب پشتی این گوشی نسبت به آن‌چه‌که انتظار می‌رفت، پی برد. به عبارتی دیگر، این چنین به‌نظر می‌رسد که پنل پشتی این گوشی همانند مدل P10، از شیشه ساخته شده است.

گفته می‌شود که میت 10 پرو به نمایشگری با رزولوشن کوآد اچ‌دی (1440 در 2880) مجهز خواهد شد که درواقع، یکی از مهمترین تفاوت‌های این گوشی با مدل معمولی میت 10 خواهد بود چراکه با استناد به آخرین شنیده‌ها، میت 10 از پنل 16:9 بهره خواهد برد. در قسمت پشتی بدنه میت 10 پرو نیز سیستم دوربین دوگانه مجهز به سنسورهای 20 و 12 مگاپیکسلی جای خواهند گرفت که احتمالا این دو سنسور از نوع مونوکروم و رنگی خواهند بود که اخیرا در گوشی‌های هواوی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اما ویژگی برجسته سری میت 10، تمرکز بر روی فناوری هوش مصنوعی خواهد بود به‌طوری‌که قرار است از پردازنده کایرین 970 مجهز به واحد پردازش عصبی (NPU) اختصاصی در دل این مدل‌ها استفاده شود. درواقع، واحد پردازش عصبی مسئولیت مدیریت کارها و دستورات مبتنی بر هوش مصنوعی دستگاه را برعهده خواهد گرفت.

اگرچه هنوز به‌طور دقیق اطلاعاتی در خصوص این قابلیت منتشر نشده، اما براساس افشاگری‌های منابع خبری، این ویژگی در دستیار تصویری مبتنی بر هوش مصنوعی به‌کار خواهد رفت و امکان ترجمه از طریق دوربین گوشی را بدون نیاز به اتصال به اینترنت فراهم می‌کند. در هر صورت، هواوی در تاریخ 16 اکتبر از گوشی‌های جدید خود به نام‌های میت 10، میت 10 پرو و میت 10 لایت رونمایی خواهد کرد و باید دید که این اطلاعات تا چه حد تایید و یا رد خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH