به‌علت بی‌میلی مایکروسافت، کمپانی اچ‌پی از پروژه‌ Elite X3 دست کشید

تلاش‌های واحد موبایل شرکت مایکروسافت به شکل قابل توجهی کاهش یافته و این‌طور که به‌‌نظر می‌رسد، برنامه‌های شرکت اچ‌پی برای پروژه Elite X3 را تحت تاثیر قرار داده است. اچ‌پی Elite X3، گوشی هوشمند قدرتمندی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز بوده و در واقع یک نیروگاه بهره‌وری محسوب می‌شود. این دستگاه برای افراد حرفه‌ای بسیار مناسب است.

اچ‌پی برای طرح Elite X3 برنامه‌های بسیاری داشت، اما مجبور است آن‌ها را کنار بگذارد زیرا مایکروسافت، اشتیاق سابق خود را در زمینه موبایل ندارد.

Elite X3

نیک لازارادیس، رئیس منطقه اروپا، آفریقا و آسیای میانه شرکت اچ‌پی که در حال صحبت با اعضای انجمن کانال‌های کانالیز (Canalys) در شهر ونیز بود، اشاره کرد که اچ‌پی به دلیل “تصمیم مایکروسافت به تغییر در استراتژی” مجبور است از برنامه‌های خود برای توسعه اکوسیستم Elite X3 دست بکشد.

وی اشاره نمود که اچ‌پی خواهان عرضه چندین محصول با برند Elite X3 بود. همچنین گاهی اوقات شایعاتی پیرامون جایگزینی گوشی اصلی وجود داشت که هیچ‌یک هرگز تحقق پیدا نکردند.

لازارادیس افزود:

این پروژه بدون راهبری و پشتیبانی مایکروسافت معنی ندارد. ما طراح سیستم عامل نیستیم.

اخیرا شایعه شده بود که شاید اچ‌پی از ماه نوامبر فروش Elite X3 را متوقف کند. اما شرکت وارد عمل شد و اظهار کرد که قصد دارد گوشی خود را تا سال 2019 به فروش برساند. بنابراین حتی اگر این موضوع به معنای توسعه اکوسیستم نباشد، اچ‌پی پیش از خداحافظی از Elite X3، برای چندین سال به فروش این گوشی ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH