iPad Pro

نسل بعدی آی‌پد پرو اپل به فناوری تشخیص چهره سه‌بعدی مجهز می‌شود

گوشی آی‌فون X اپل نخستین محصول این کمپانی بود که از فناوری تشخیص عمق واقعی در دروبین سلفی بهره می‌برد و همین مزیت باعث شده تا اهالی کوپرتینو از فناوری Face ID برای این دستگاه استفاده کنند که در واقع به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از فناوری تشخیص چهره سه‌بعدی قفل صفحه را باز نمایند. حالا تحلیل‌گر معروف موسسه KGI، آقای مینگ چی کو معتقد است که نسل بعدی آی‌پد پرو نیز به این فناوری مجهز خواهد شد.

آقای مینگ تاکید می‌کند این قابلیت به دلیل ایجاد تمایز و برتری آی‌پادهای اپل در بازار رقابتی تبلت‌ها به این محصولات افزوده خواهد شد. هرچند این موضوع در حد یک شایعه بوده و هنوز به طور رسمی مشخص نیست که نسل بعدی دستگاه‌های آی‌پد پرو به این ویژگی مجهز خواهند شد یا خیر.

باید افزود که مدل جدید آی‌پاد‌های اپل در نیمه اول سال آینده و احتمالا مشابه نسل پیشین در ماه ژوئن به صورت رسمی معرفی می‌شوند. گفتنی است که آقای کو اضافه می‌کند که سازندگان اسمارت‌فون‌های اندرویدی در حال تلاش و تحقیق برای دست‌یابی به فناوری تشخیص چهره به‌کار رفته در Face ID گوشی آی‌فون 10 هستند تا از این تکنولوژی به‌جای بهره‌گیری از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر در محصولات اندرویدی استفاده کنند.

این درحالی‌است که چندی پیش، همین تحلیل‌گر اعلام کرد گلکسی نوت 9 با قابلیت اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش روانه بازار خواهد شد.

6 در مورد “نسل بعدی آی‌پد پرو اپل به فناوری تشخیص چهره سه‌بعدی مجهز می‌شود”

  1. اپل کلا گوشی هاش برای کسایی که پول باسشون مهم نیست و میخوان پز بدن
    وگرنه کارایی خاصی نداره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH