روت کردن گوشی گوگل پیکسل 2 ممکن است گارانتی آن را باطل نکند!

روت کردن گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL گارانتی شما را باطل نمی‌کند. این موضوع براساس ارتباط میان یکی از صاحبان این فبلت جدید با نماینده پشتیبانی مشتریان شرکت گوگل مطرح شده است. مکاتبه کوتاهی که مشخص می‌کند گوگل همچنان به گارانتی دستگاه‌های پیکسل 2 XL روت شده پایبند است و احتمالا همین رویه در مورد گوشی کوچکتر پیکسل 2 نیز اعمال می‌شود.

حتی اگر گفتگوی به‌اشتراک گذاشته شده توسط منبع درست باشد، این امر رسما توسط گوگل تایید نشده است. توجه به کلیه محصولات سری پیکسل 2 گوگل نشان می‌دهد که پیش‌تر چنین ادعایی از طرف این شرکت مطرح نشده و در محتوای تبلیغاتی گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL نیز، هیچ وعده مشابهی داده نشده است.

اگر به فکر روت کردن دستگاه خود هستید، توصیه می‌کنیم شخصا با گوگل تماس گرفته و برای کسب اطمینان از جانب شرکت تلاش کنید؛ حداقل تا زمانی‌که این غول اینترنتی در تایید این‌که روت کردن اسمارت‌فون‌های جدیدش موجب ابطال گارانتی آن‌ها نمی‌شود، بیانیه‌ای عمومی صادر کند. علاوه‌بر این، مکاتبه با نماینده شرکت تنها نشان داد که روت کردن گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL بر ضمانتی که مشتری شخصا با گوگل دارد، تاثیر نخواهد گذاشت.

روت کردن گوشی گوگل پیکسل 2

احتمالا هنوز هم ضمانت‌نامه‌های اپراتور Verizon و شرکت‌های خدمات بی‌سیم تلفن همراه در سایر کشورها با روت کردن گوشی از بین می‌روند. این قضیه در مورد ضمانت‌های ارائه شده از جانب سایر شرکت‌ها نیز صدق می‌کند. علاوه‌‌بر این، نماینده گوگل عنوان می‌کند که هنوز مشتریان پیش از مطالبه گارانتی مجبور خواهند بود دستگاه‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL خود را به آخرین نسخه پایدار اندروید بازگردانی نمایند. به این معنا که تلاش‌های نافرجام برای روت کردن گوشی به احتمال زیاد موجب از کار افتادن دستگاه می‌شود و شما را از بازگردانی آن به تنظیمات کارخانه‌ای ناتوان می‌کند. حل این مشکل توسط گوگل، رایگان نخواهد بود.

گارانتی گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL نیز حتی با روت کردن و شکستن قفل بوت لودر، مورد تایید گوگل هستند. جانشینان پرچمداران اندرویدی سال 2016، روز پنج‌شنبه رسما فروش خود را در ایالات‌متحده آغاز کردند و به تدریج راه خود را به سایر قسمت‌های جهان شامل کانادا، آلمان و انگلستان باز می‌کنند.

برخلاف بهره‌مندی از برچسب قیمتی ممتاز، هنوز بسیاری از کاربران گوشی‌های پیکسل را به عنوان جانشینان معنوی سری محبوب نکسوس قلمداد می‌کنند. سری نکسوس نیز شامل دستگاه‌هایی بود که روت کردن آن‌ها موجب ابطال گارانتی‌شان نمی‌شد.

3 در مورد “روت کردن گوشی گوگل پیکسل 2 ممکن است گارانتی آن را باطل نکند!”

  1. هم خوبه هم بد
    ولی من چون خودم به روت علاقه دارم و بدون اون گوشی به دلم نمیشینه
    موافق این قابلیت گوگلم

  2. اشکان موسوی

    سامسونگ روت شه برنامه های قفلش هم از کار می افته ولی گوگل حتی گارانتیش هم باطل نمیشه…امنیت گوشی های گوگل صفره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH