نگرانی‌های موجود در خصوص فروش کم آی‌فون 8، موجب تخفیف خوردن آن در چین شد

ظاهرا آمریکا تنها کشوری نیست که در آن آی‌فون 8 با استقبال خریداران مواجه نشده است. براساس گزارشی خارج از کشور چین، با نگرانی‌های به‌وجود آمده در خصوص بحران فروش آی‌فون 8، حال فروشنده‌های بزرگ این کشور، محصول موردنظر را با تخفیف به فروش می‌رسانند.

فروش اولیه آی‌فون 8 در چین با ارقام خوبی همراه بود. حتی برخی گزارشات، با توجه به فروش بهتر آن نسبت به آی‌فون 7، ادعا کرده بودند اپل می‌تواند پس از مدت‌ها سهم از درست رفته خود در چین را باز پس بگیرد. روزنامه The South China Morning Post در گزارشی بیان کرده است فروشگاه‌های بزرگ آنلاین در چین، آی‌فون 8 را با تخفیفی 165 دلاری به فروش می‌رسانند. در برخی از این فروشگاه‌ها برای کاربرانی که مایل به خرید آی‌فون با حافظه داخلی بیشتری باشند، تخفیف بیشتری نیز در نظر گرفته خواهد شد.

آی‌فون 8

ارائه تخفیف در فاصله کمی از توزیع گوشی‌های آی‌فون نمونه نادری است که یا نشان از افت فروش پس از روزهای آغازین دارد؛ یا نشان‌دهنده عدم استقبال کاربران از این محصول است. احتمال دارد برخی کاربران هم منتظر عرضه آی‌فون X باشند. تحلیل‌گران نگرانی‌های زیادی در خصوص عرضه آی‌فون X و ضربه‌ای که این عرضه به فروش آی‌فون 8 خواهد زد، دارند. این مورد یکی از دلایل اصلی عدم فروش مناسب آی‌فون 8 در آمریکا محسوب می‌شود.

این دسته از کاربران که به خاطر داشتن پرچم‌دار شرکت اپل از خرید آی‌فون 8 خودداری می‌کنند، به احتمال فراوان مدتی را منتظر بمانند؛ چراکه از هم‌اکنون زمان تحویل گوشی‌های آی‌فون X خریداری شده از طرف کاربران به چند هفته رسیده است و بهبود و تسریع در این زمینه نیز از طرف شرکت اپل دور از ذهن به‌نظر می‌رسد.

5 در مورد “نگرانی‌های موجود در خصوص فروش کم آی‌فون 8، موجب تخفیف خوردن آن در چین شد”

  1. اپل اشتباه کرد دومدل هم تولید کرد یا ایفون ۸ نمیزد ایکس میزد فقط..البته اگ ایکس هم نمیزد خیلی عقب میموند از بقیه برند ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH