اکنون توییتر تقریبا به کلیه افراد امکان می‌دهد که در توییت‌های خود از 280 کاراکتر استفاده کنند

پیش‌تر توییتر محدودیت کاراکتری توییت‌های خود را از 140 کاراکتر که سابقا برای پیام‌های کوتاه در نظر گرفته شده بود به بیش از 280 کاراکتر انعطاف‌پذیر گسترش داد. با افزایش دو برابری تعداد کاراکترها، دیگر دغدغه‌ای بابت طول پیام‌های خود نخواهید داشت.

به لحاظ تاریخی، 9 درصد توییت‌های نوشته شده با زبان انگلیسی، به سقف محدودیت کاراکتری می‌رسند. این موضوع مبین چالش تطبیق دادن طول توییت‌هاست که غالبا منجر به صرف زمان طولانی جهت ویرایش و حتی صرف‌نظر از توییت‌ها پیش از ارسال آن‌ها می‌شود. با افزایش شمار کاراکترها، این مشکل به‌صورت قابل توجهی کاهش خواهد یافت؛ به‌طوری‌که تنها طول 1 درصد از توییت‌ها به سقف حد مجاز می‌رسد.

الیزا رز در توییتر توضیح داد:

از آن‌جایی‌که دیدیم به ندرت طول توییت‌ها به سقف حد مجاز می‌رسد، معتقدیم که مردم زمان کم‌تری را به ویرایش توییت‌های خود در محیط نگارش متن اختصاص می‌دهند. این موضوع نشان می‌دهد که فضای بیش‌تر به مردم کمک می‌کند تا آسان‌تر افکارشان را در یک توییت تطبیق دهند. بنابراین می‌توانند هرچیزی که مایل به گفتنش هستند را بیان کنند و توییت‌ها را سریع‌تر از قبل ارسال نمایند.

اگر به زبان انگلیسی یا سایر زبان‌های لاتین (خصوصا آلمانی) توییت می‌کنید، این یک مزیت بزرگ خواهد بود. توییتر این امتیاز را برای زبان‌های ژاپنی، کره‌ای و چینی لحاظ نکرده است؛ هر چند کاربران این زبان‌ها انعطاف‌پذیری بیش‌تری با چارچوب 140 کاراکتری موجود دارند.

توییتر

اصلاح تعداد کاراکترها تنها چیزی نیست که این رسانه اجتماعی در نسخه جدید توییتر ارائه کرده است. در زمینه شفاف‌سازی قوانین به‌منظور کاهش میزان آزار و اذیت، ربات‌ها و جلوگیری از سو استفاده دیگران از این شبکه اقداماتی صورت گرفته است. همچنین توییتر در حال کار بر روی اجرای باثبات‌تر قوانین خود با هدف سالم‌سازی و عامه پسندتر کردن شبکه اجتماعی خود است.

5 در مورد “اکنون توییتر تقریبا به کلیه افراد امکان می‌دهد که در توییت‌های خود از 280 کاراکتر استفاده کنند”

  1. من توییتر داشتم ولی خب چون کم میشد مطلب نوشت خیلی بد بود و پاکش کردم
    الان دوباره تست مکینم ایشالله خوب باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH