اسنشیال فون

نسخه آزمایشی آپدیت اندروید اوریو برای اسنشیال فون منتشر شد

احتمالا به یاد دارید که در ماه سپتامبر، کمپانی سازنده اسنشیال فون رسما اعلام نمود که در ماه‌های آینده به‌روزرسانی اندروید اوریو را برای کاربران این اسمارت‌فون منتشر خواهد کرد و اکنون خبر خوش برای دارندگان این گوشی هوشمند آن است که نسخه آزمایشی این آپدیت در اختیار همه کاربران قرار گرفته است.

کمپانی اسنشیال تصمیم گرفته تا نسخه بتا به‌روزرسانی اندروید اوریو را در اختیار همه کاربرانی که علاقمند هستند زودتر از موعد رسمی دستگاه خود را به جدیدترین ورژن از سیستم‌عامل اندروید آپدیت نمایند، قرار دهد. این موضوع بدین معناست که برای انجام این به‌روزرسانی تنها کافیست در وب‌سایت رسمی اسنشیال ثبت‌نام کرده و بلافاصله آپدیت جدید را روی اسنشیال فون خود دریافت کنید.

اسنشیال فون

این‌که کاربران به‌روزرسانی مورد بحث را برای استفاده‌های روزمره انجام دهند یا خیر، کاملا به تصمیم شخصی آن‌ها بستگی دارد اما باید درنظر داشته باشید که پس از دریافت این آپدیت ممکن است عملکرد برخی از اپلیکیشن‌های موجود روی اسمارت‌فون شما دچار اختلال گردد. هنوز شرکت سازنده به شکل رسمی آماده بودن نسخه اصلی این به‌روزرسانی را اعلام نکرده ولی با توجه به انتشار نسخه آزمایشی برای همه کاربران، می‌توان گفت که کمپانی تا حد زیادی به پایداری و بدون مشکل بودن نسخه بتا اطمینان داشته و احتمالا به‌زودی ورژن نهایی این آپدیت منتشر خواهد شد.

6 در مورد “نسخه آزمایشی آپدیت اندروید اوریو برای اسنشیال فون منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH