گوشی هواوی میت 10 پرو رکورد پیش‌فروش اسمارت‌فون‌ها در غرب اروپا را از آن خود کرد

مسافر تازه‌نفس کمپانی هواوی در غرب اروپا با تصاحب یک رکورد جدید خوش درخشید. گوشی هواوی میت 10 پرو توانسته به هدف از پیش تعیین شده خود دست پیدا کند و طبق اعلام کمپانی سازنده، تمام رکوردهای پیش‌فروش اسمارت‌فون‌ها در غرب اروپا را یک تنه تصاحب کند.

گوشی هواوی میت 10 پرو روز 16 اکتبر، یعنی بیش از یک ماه قبل معرفی شد. اندکی بعد از آن، فروش این هندست در کشور انگلستان با قیمت 770 یورو آغاز شد که البته هم‌اکنون این قیمت به 700 یورو کاهش پیدا کرده است. اشتیاق کاربران این منطقه و میزان فروش بالای پرچم‌دار هواوی باعث شد تا میت 10 پرو رکورددار پیش‌فروش این بخش از اروپا لقب گیرد.

گوشی هواوی میت 10 پرو

میت 10 پرو هم‌اکنون در کشور مبدا یعنی چین هم در دسترس است و به‌زودی در دیگر مناطق دنیا نیز قابل دسترسی خواهد بود. البته هنوز هواوی دسترسی به این اسمارت‌فون را در ایالات متحده فراهم نکرده و آن‌طور که به‌نظر می‌آید، به این زودی هم این اتفاق رخ نخواهد داد.

8 در مورد “گوشی هواوی میت 10 پرو رکورد پیش‌فروش اسمارت‌فون‌ها در غرب اروپا را از آن خود کرد”

  1. دوستان خیلی وقته از چندین مدل هواوی استفاده میکنم و کاملا از کیفیتش راضی هستم. تعصب رو بذاریم کنار، کیفیت مناسب و قیمت خوب رو از این برند میشه تو گوشی هاش دید. ضمنا این شرکت در زمینه مخابرات بسیار قدرتمند هست و دکل، تجهیزات و آنتن های BTS کشورمون و خیلی کشورهای دیگه رو هواوی داره نصب و پشتیبانی میکنه. البته هر برندی مزیت های خودشو داره.

    1. با شما موافقم وحشتناک
      بعضی دوستان خیال می کنن هوآوی هنوز اون محصولات قدیم و ارزون تولید می کنه!! همین الان شیائومی هم ببینید چه پیشرفتی کرده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH