گوشی سامسونگ گلکسی S6

گوشی سامسونگ گلکسی S6 به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت خواهد کرد

انتشار به‌روزرسانی‌های پرچم‌داران سامسونگ در حال حاضر بدین صورت است که خانواده گلکسی S8 هم‌اکنون از نسخه آزمایشی اندروید اوریو در طول اجرای برنامه بتا استفاده می‌کنند. سامسونگ تایید کرده که گلکسی S7 نیز به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت خواهد کرد اما کم‌تر کسی فکر می‌کرد که گوشی سامسونگ گلکسی S6 نیز مجوز دریافت اندروید اوریو را کسب کند.

یکی از کاربران Reddit با نام CyberConCoder تاییدیه‌ای را در همین مورد از چهار نمایندگی مختلف سامسونگ دریافت کرده است. اگرچه این مراکز خدماتی دقیق‌ترین منابع برای تایید این خبر نیستند اما تعداد بالای تاییدکنندگان این موضوع باعث شده که احتمال صادق بودن این خبر زیاد باشد.

در اسکرین‌شات‌های فوق می‌بینیم که هر سه مورد شامل اطلاعاتی هستند که بر پایه همین خبر استوارند. آن‌ها معتقدند که به‌روزرسانی اندروید اوریو برای گوشی سامسونگ گلکسی S6 ارائه خواهد شد اما به دلیل این‌که زمان انتشار این به‌روزرسانی مشخص نیست، اشاره‌ای به زمان عرضه این نسخه نداشته‌اند.

به‌علاوه، یکی از کارکنان سامسونگ اشاره کرده که سرپرست او این گفته‌ها را تایید کرده است. پشتیبانی از سه نسل قبلی یک اسمارت‌فون چیزی است که سازندگان  گوشی‌های اندرویدی به ندرت به آن توجه می‌کنند، اما امیدواریم در آینده تغییری را در این روند مشاهده کنیم.

9 در مورد “گوشی سامسونگ گلکسی S6 به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH