میزو

تصاویر واقعی از گوشی هوشمند میزو M6s منتشر شد

میزو اواخر تابستان سال جاری از نسل جدید گوشی‌های خود رونمایی کرد. در ابتدا این کمپانی نسخه استاندارد میزو M6 را معرفی و روانه بازار کرد و پس از آن نوبت به M6 Note رسید. با این‌حال به‌نظر می‌رسد این خانواده به‌زودی و با دریافت یک عضو جدید به نام میزو M6s، بزرگ‌تر شود. به‌تازگی تصاویری واقعی از این مدل منتشر شده که نشان می‌دهد حاشیه‌های اطراف نمایشگر در این اسمارت‌فون بسیار کم خواهد بود.

همان‌طور که گفته شد، میزو M6s از نمایشگری FullView استفاده خواهد کرد و در بخش سلفی تنها به یک سنسور مجهز می‌شود. آیکون‌های موجود در این تصویر نشان دهنده استفاده از یک نسخه بسیار قدیمی اندروید هستند، البته این دستگاه تنها یک نمونه آزمایشی است. سنسور اثرانگشت این اسمارت‌فون در بخش کناری اسمارت‌فون قرار گرفته و به‌نظر نمی‌رسد که به عنوان کلید پاور نیز ایفای نقش کند زیرا تنها سنسور قابل مشاهده است. با این حال می‌توان انتظار داشت این سنسور از برخی ژست‌های حرکتی پشتیبانی کند.

میزو M5s در ماه فوریه روانه بازار شد اما به‌نظر می‌رسد که نسل بعدی این هندست لازم نیست یکسال کامل را برای معرفی شدن منتظر بماند، از این رو در شایعات آمده که رونمایی از این هندست در تاریخ 20 دسامبر انجام خواهد گرفت.

7 در مورد “تصاویر واقعی از گوشی هوشمند میزو M6s منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH