فردی با پرداخت 100 دلار، به‌جای آی‌فون 6 سیب‌زمینی دریافت کرد!

زنی 100 دلار بابت گوشی آی‌فون 6 پرداخت کرد ولی در عوض، یک جعبه سیب زمینی دریافت نمود. گفتاری عامیانه وجود دارد که اگر صحیح بودن موضوعی بسیار خوب باشد، عموما آن چیز درست است. با این‌حال، گاهی اوقات گمان می‌کنیم که یک معامله، احتمالا به حدی خوب است که برخی افراد از آن صرف‌نظر می‌کنند. یک نمونه از این دست معاملات، اخیرا در ویسکانسین اتفاق افتاده است. جایی که خانمی تصور می‌کرد که معامله خوبی را برای یک گوشی آی‌فون 6 انجام می‌دهد؛ در حالی‌که این معامله در نهایت با یک جعبه سیب‌زمینی خاتمه پیدا کرد.

داستان از این قرار است که زنی ادعا می‌کند کامیون سیاه رنگی را با بادکنک‌ها و پوستر فروش روز جمعه سیاه، در اطراف محله خود و در حال رانندگی دیده است. همچنین وی ادعا کرده که این وسیله نقلیه با انواع لوازم الکترونیکی، لباس و ابزارهای جانبی، پر شده بود و لذا پس از آن‌که وی برای خرید گوشی آی‌فون 6 (یا آن‌چه که به باور وی، آی‌فون 6 بوده است) با راننده وارد مذاکره شد، تصور کرد که با مبلغ 100 دلار می‌تواند معامله بسیار دلچسبی را انجام دهد.

با این‌حال، پس از آن‌که وی به منزل رسید و جعبه را باز کرد، متوجه شد که در داخل جعبه چیزی غیر از یک گوشی جدید آی‌فون 6، انتظار وی را می‌کشد. مقداری سیب‌زمینی خرد شده که ظاهرا کپک هم زده بود، در داخل جعبه قرار داشت.

به گواهی این زن، در زمان انجام معامله، وی وجود گوشی آی‌فون 6 در داخل جعبه را بررسی کرده و حتی شخصا اقدام به تست گوشی برای خود نموده بود. زمانی‌که این زن با خرید گوشی موافقت کرده بود، راننده متقلب، ترفند قدیمی تعویض طعمه را به‌کار بسته و دستگاه در حال کار را با سیب‌زمینی جابه‌جا کرده است.

او به پشت چرخید و گوشی داخل جعبه را در میان تکه‌ای کاغذ قرار داد و جعبه گوشی را به من تحویل داد. من پول را به او دادم و در ماشین خود نشستم و به سمت منزل رانندگی کردم.

6 در مورد “فردی با پرداخت 100 دلار، به‌جای آی‌فون 6 سیب‌زمینی دریافت کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH