ال‌جی پتنت یک اسمارت‌فون با نمایشگر مشابه اسنشیال‌فون را ثبت کرد

اسنشیال‌فون یکی از خاص‌ترین اسمارت‌فون‌هایی بود که امسال شاهد عرضه آن به بازار بودیم. مهم‌ترین مشخصه این هندست برش دایره‌ای بالای نمایشگر است که ظاهرا به مذاق کاربران خوش آمده و هم‌چون برش موجود در آی‌فون X مورد هجوم شوخی‌ها قرار نگرفته است. از این رو ال‌جی به‌تازگی یک پتنت از اسمارت‌فون آینده خویش را ثبت کرده است که در بخش نمایشگر برشی هم‌چون اسنشیال‌فون خواهد داشت.

تصاویر منتشر شده از پتنت ثبت شده ال‌جی در فضای اینترنت نشان می‌دهد که طراحی این هندست حداقل در بخش جلویی تقریبا مشابه با اسنشیال‌فون است. این اسمارت‌فون از سه سمت بدون حاشیه زاید اطراف نمایشگر است که در قسمت بالای نمایشگر یک برش دایره‌ای درون صفحه نمایش ایجاد شده که قرار است جایگاه دوربین سلفی باشد. البته به‌نظر می‌رسد ال‌جی برای قسمت باقی مانده نمایشگر در اطراف این برش، هدف خاص خود را دنبال کند.

در حالی‌که در بخش بالایی نمایشگر اسنشیال‌فون برای نمایش قدرت سیگنال و میزان باقی‌مانده باتری استفاده شده است، در پتنت ثبت شده ال‌جی می‌توانیم میانبرهای مختلف برنامه‌ها و هم‌چنین چند کلید کنترلی برای مدیریت محتوای مالتی مدیا را مشاهده کنیم.

دیگر تصاویر منتشر شده از این پتنت نشان می‌دهند که ال‌جی از جک 3.5 میلی‌متری، بلندگو و ورودی USB نوع C در بخش پایینی اسمارت‌فون استفاده خواهد کرد و بخش بالایی کامل خالی خواهد بود.

برخی از کاربران و کارشناسان حدس می‌زنند که این تصاویر مرتبط با ال‌جی G7 و یا V40 باشد، با این‌حال احتمال مشاهده این طراحی در V40 بیش‌تر خواهد بود.

7 در مورد “ال‌جی پتنت یک اسمارت‌فون با نمایشگر مشابه اسنشیال‌فون را ثبت کرد”

  1. اصلا خوب نیست صفحه ناقص میکنن که بخوان بزرگ تر بشه کار مسخره ای هست ک ایفون انجام داد بقیه هم یاد گرفتن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH