گوشی شیائومی Mi 7

تولید آزمایشی گوشی شیائومی Mi 7 با قابلیت شارژ بی‌سیم در ماه فوریه انجام می‌شود

با آن‌که زمان زیادی تا معرفی پرچم‌دار بعدی شیائومی فاصله داریم اما شایعات درباره آن آغاز شده است. در جدیدترین خبر در مورد گوشی شیائومی Mi 7، اشاره شده که این اسمارت‌فون از قابلیت شارژ وایرلس بهره برده و تولید آزمایشی آن از ماه فوریه آغاز می‌شود.

پیش از معرفی گوشی‌های آی‌فون X، آی‌فون 8 و آی‌فون 8 پلاس، اپل به کنسرسیوم انرژی بی‌سیم (WPC) ملحق شد تا شارژ وایرلس را برای آی‌فون‌های جدیدش به ارمغان بیاورد. پس از اپل، شیائومی نیز در شهریور ماه امسال به این کنسرسیوم پیوست تا شایعات در مورد گوشی شیائومی Mi 7 و بهره‌مندی آن از شارژ بی‌سیم آغاز شود.

به نقل از رسانه های چینی، از آن‌جای‌که شیائومی از همان کارخانه‌ای استفاده می‌کند که وظیفه تولید ماژول‌های شارژ بی‌سیم برای اپل را دارد، بعید است که مشکلی در کیفیت محصولات یا تحویل ماژول‌ها برای استفاده در گوشی شیائومی Mi 7 به وجود آید. بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود که این اسمارت‌فون از همان چیپ‌های ساخت برودکام و فرستنده‌های NXP بهره ببرد که در آی‌فون‌های امسال استفاده شد.

شیائومی می 7

اخبار ضد و نقیضی منتشر شده که ادعا می‌کنند شیائومی Mi 7 ماه مارس سال آینده معرفی می‌شود. با ورود فناوری شارژ بی‌سیم به این اسمارت‌فون، احتمالا شاسی آن از جنس شیشه تولید خواهد شد. قرارگیری شارژ Qi در Mi 7 نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند باتری گوشی خود را با قرار دادن آن در بستر شارژر وایرلس دوباره شارژ کنند.

شایعه شده که این هندست از صفحه نمایش 6 اینچی امولد ساخت سامسونگ بهره می‌برد و به چیپست اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت رم مجهز خواهد شد. دوربین دوگانه اصلی و دوربین سلفی این دیوایس همگی 16 مگاپیکسلی بوده و دیافراگم f1.7 خواهند داشت. باتری 3350 میلی‌آمپری که پیش از این در گوشی Mi 6 دیده بودیم در Mi 7 نیز حضور خواهد داشت. به‌علاوه سنسور سه‌بعدی تشخیص چهره برای پرچم‌دار شیائومی در نظر گرفته شده است. احتمال داده می‌شود پس از معرفی Mi 7 در ماه مارس، عرضه آن در ماه آوریل و با قیمت حدود 408 دلار آغاز شود.

6 در مورد “تولید آزمایشی گوشی شیائومی Mi 7 با قابلیت شارژ بی‌سیم در ماه فوریه انجام می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH