قدرتمندترین تراشه مدیریت قدرت

اپل پیشرفته‌ترین تراشه مدیریت مصرف انرژی را در سال 2018 عرضه می‌کند

شرکت اپل درصدد کاهش وابستگی خود به تامین‌کنندگان است. اوایل سال 2017 اپل برای تولید پردازنده گرافیکی با شرکت «ایمجینیشن تکنولوژی» همکاری کرد و آخرین پردازنده گرافیکی با عنوان  A11 SoC عرضه شد. غول تکنولوژی آمریکا در آستانه طراحی پیشرفته‌ترین تراشه مدیریت مصرف انرژی است تا در آی‌فون‌های 2018 ارائه شود.

براساس گزارش وب‌سایت آسیایی Nikkei، تراشه مدیریت مصرف انرژی اپل به پیشرفته‌ترین تراشه در صنعت گوشی هوشمند تبدیل می‌شود. اگر اطلاعات فاش شده درست باشد، باید منتظر آی‌فون‌هایی با عمر باتری بیشتر و سرعت شارژ بالاتر باشیم.

تراشه مدیریت مصرف انرژی

همکاری اپل با Dialog Semiconductor در سال 2016 منجر به کاهش سود سهام اپل شد و میزان فروش این شرکت را کاهش داد، سهام شرکت در این همکاری 19 درصد کاهش پیدا کرد. بنابراین اپل باید شرکت مناسبی را برای همکاری پیدا کند. براساس خبرها، تا سال 2018 نیمی از آی‌فون‌ها به این تراشه مجهز می‌شوند ولی امکان تاخیر تا سال 2019 نیز وجود دارد. اپل در تولید تراشه‌ها با شرکت تایوانی TSMC همکاری می‌کند.

استراتژی کاهش وابستگی به تامین‌کنندگان، حرکت هوشمندانه‌ای است که اپل آن را در پیش‌گرفته، با این کار اپل بیش‌ از پیش در میان رقبا می‌درخشد.

6 در مورد “اپل پیشرفته‌ترین تراشه مدیریت مصرف انرژی را در سال 2018 عرضه می‌کند”

  1. این داره تراشه برای کم کردن مصرف انرژی تولید میکنه سامسونگ هم داره رو ساخت باطری های جدیدش تلاش میکنه…کار سامسونگ بهتره ب نظرم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH