وان‌پلاس 5T

وان‌پلاس 5T بیشترین سرعت شارژ را در میان پرچم‌داران دارد!

از آن‌جایی‌که هنوز باتری‌های مورد استفاده در اسمارت‌فون‌های فعلی به شارژدهی چند هفته و یا حتی چند روزه نرسیده‌اند، یکی از مهم‌ترین موضوعات، سرعت شارژ شدن این باتری‌هاست. اکثر تولیدکنندگان تلفن همراه این‌ روزها از تکنولوژی‌های مختلفی برای افزایش سرعت شارژ محصولات تولیدی‌شان استفاده می‌کنند، اما به راستی کدام فناوری سرعت بیش‌تری دارد؟

براساس آزمایشات انجام شده توسط Tom’s Guide، به‌نظر می‌رسد سریع‌ترین فناوری مورد استفاده در تلفن‌ همراه برای شارژ سریع در اختیار پرچم‌دار وان‌پلاس قرار گرفته است. این هندست پس از گذشت تنها 30 دقیقه، قادر است 53 درصد از ظرفیت باتری را شارژ کند و پس از گذشت یک‌ساعت، حدود 93 درصد از ظرفیت باتری شارژ شده است. این مقادیر بسیار بهتر از رقباست، به عنوان مثال گلکسی نوت 8 در طول 30 دقیقه تنها 35 درصد از ظرفیت باتری را شارژ خواهد کرد.

لازم به ذکر است هندست‌های موجود در این تست از اندازه‌های مختلفی برای باتری استفاده می‌کنند، البته هر سه دستگاه ال‌جی V30، وان‌پلاس 5T و گلکسی نوت 8 از باتری‌های 3300 میلی‌آمپری استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید مقایسه بهتری از میزان سرعت شارژ داشته باشید، می‌توانید به دانشنامه آی‌تی‌رسان مراجعه و اطلاعات تکمیلی این اسمارت‌فون‌ها را مشاهده کنید.

به هر حال ممکن است نیازهای کاربران برای انتخاب یک تلفن‌همراه متفاوت باشد. برخی از کاربران به اسمارت‌فونی احتیاج ندارند که به سرعت شارژ شود اما برای برخی کاربران این موضوع اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت، از این رو وان‌پلاس 5T می‌تواند انتخاب خوبی برای گروه دوم باشد.

7 در مورد “وان‌پلاس 5T بیشترین سرعت شارژ را در میان پرچم‌داران دارد!”

  1. البته من توی اپارات یه کلیپ از مقایسه باتری چند گوشی پرچمدار مثل نوت 8 ،میت 10 پرو ،و آیفون همینطور این گوشی ،پرچمدار وان پلاس بهترین نگهداری شارژ رو داشت و دیرتر از بقیه باتریش خالی شد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH