گوشی شیائومی Mi 7

گوشی هوشمند شیائومی Mi 7 با دوربین دوگانه مجهز به هوش مصنوعی معرفی خواهد شد

انتظار داریم که گوشی هوشمند شیائومی Mi 7 در سه ماهه اول سال 2018 معرفی شود. اطلاعات جدید درباره این دستگاه نشان ‌می‌دهد که دوربین دوگانه آن برای تجربه حس بهتر هنگام عکس‌برداری به هوش مصنوعی مجهز خواهد شد.

گوشی شیائومی Mi 7

طی برگزاری کنفرانس جهانی اینترنت در چین، آقای لی جون مدیرعامل شیائومی عنوان کرد که این کمپانی در سال 2018 بر روی مسئله هوش مصنوعی تمرکز خواهد کرد. به‌علاوه، وی اعلام کرد که گوشی پرچم‌دار بعدی شیائومی به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود. حدس زده می‌شود گوشی هوشمند شیائومی Mi 7 با برخورداری از تراشه اسنپدراگون 845 نخستین اسمارت‌فون این کمپانی باشد که از هوش مصنوعی برخوردار است. اطلاعات تازه نشان‌ می‌دهد که تراشه اسنپدراگون 845 موجود در این هندست ارتباط مستقیمی با سیستم دوربین دوگانه این دستگاه خواهد داشت.

این ارتباط به این دلیل صورت می‌گیرد که بتواند با بهینه‌سازی‌های صورت گرفته توسط هوش مصنوعی، تجربه عکس‌برداری بهتری را برای کاربر رقم بزند. پیش‌بینی می‌شود تجربه تصویربرداری در Mi 7 مشابه همان حالتی باشد که هم‌اکنون کاربران گوشی‌های هواوی میت 10 و میت 10 پرو به واسطه تراشه مجهز به هوش مصنوعی کایرین 970 تجربه می‌کنند.

این دو اسمارت‌فون قادرند تصاویر شگفت‌انگیزی را با جزئیات بسیار بالا حتی در نور کم ثبت کنند. تراشه اسنپدراگون 845 در گوشی شیائومی Mi 7 قرار است دقیقا همین کار را انجام دهد. حدس زده می‌شود سیستم دوربین دوگانه در گوشی شیائومی Mi 7 از لنزهای RGB و مونوکروم تشکیل شود. سنسور لنز مونوکروم از نوع IMX380 و سنسور لنز ثبت کننده تصاویر RGB از نوع IMX350 خواهد بود. هر دو سنسور یاد شده توسط سونی طراحی شده‌اند. جدای از بهبودهای صورت گرفته در بخش دوربین، پیشرفت‌هایی در بخش طراحی این هندست نیز رخ خواهد داد.

گوشی شیائومی Mi 7 از یک صفحه نمایش 6 اینچی امولد بهره خواهد برد که نسبت تصویر 18 به 9 به همراه دارد. لازم به ذکر است که این پنل توسط سامسونگ تولید خواهد شد. انتظار داریم کوالکام تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون 845 را روز 7 دسامبر معرفی کند. انتظار داریم مانند امسال، تولیدات اولیه این تراشه به منظور استفاده در گوشی‌های گلکسی S9 در اختیار سامسونگ قرار گیرد. شیائومی Mi 7 به عنوان نخستین گوشی چینی به این تراشه مجهز خواهد شد. ضمن آن‌که 6 گیگابایت رم و قابلیت شارژ وایرلس را هم باید به مشخصات این پرچم‌دار اضافه کرد. پیش‌بینی می‌شود که گوشی شیائومی Mi 7 قیمتی در حدود 408 دلار داشته باشد.

7 در مورد “گوشی هوشمند شیائومی Mi 7 با دوربین دوگانه مجهز به هوش مصنوعی معرفی خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH