داک AQT1000 کوالکام قصد دارد تکنولوژی Hi-Fi را دوباره برای اسمارت‌فون‌ها معنا کند

اخیرا آخرین خبرها در مورد کمپانی کوالکام مربوط به معرفی چیپست پرچم‌دار اسنپدراگون 845 بود اما ظاهرا کوالکام دست به کاری زده که باعث خوشحالی بسیاری از کاربران خواهد شد. محصول جدید این کمپانی یعنی داک AQT1000 کوالکام آمده تا تکنولوژی Hi-Fi را از نو برای اسمارت‌فون‌ها معنا کند.

اخیرا شواهد بازنشستگی جک 3.5 میلی‌متری صدا را در اسمارت فون‌ها دیدیم. با این وجود کوالکام تکنولوژی Hi-Fi را بسیار جدی گرفته و با معرفی یک داک Hi-Fi جدید قصد دارد تکنولوژی Hi-Fi را دوباره معنا کند. داک Aqstic AQT1000 یک مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ بوده که از ماژول USB-C پشتیبانی می‌کند.

این داک با محوریت تجربه بهترین کیفیت صدا توسط کاربران عرضه خواهد شد تا برتری خود را در مقایسه با داک‌های معمولی و وابسته به درگاه 3.5 میلی‌متری نشان دهد. این ماژول از رنج دینامیکی 123 دسی‌بل تا فرکانس 384 کیلوهرتز، THD+N در رنج 105- دسی‌بل و صداهای 32 بیتی پشتیبانی می‌کند. کافی است یکی از دو سمت این داک را به درگاه USB-C گوشی خود متصل کرده و سمت دیگر آن را به یک خروجی 3.5 میلی‌متری هدفون وصل کنید. به این ترتیب تجربه استفاده از داک Hi-Fi برای شما میسر شده است.

علاوه‌بر این، داک جدید کوالکام از استریم مستقیم صدای دیجیتال (DSD) با کیفیت بالا پشتیبانی کرده که فرمت مورد علاقه برای خوانندگان محسوب می‌شود که اغلب برای بهبود عملکرد هنگام اجرای زنده و کنسرت‌ها استفاده می‌شود. این فقط یک کانال صوتی دیگری است که تا حد زیادی به نرخ نمونه مورد استفاده بستگی دارد. با این‌حال بسیاری از آن‌ها باور دارند که DSD یکی از طبیعی‌ترین فرمت‌های فایل‌های صوتی است که شما می‌توانید با آن برخورد کنید. داک AQT1000 کوالکام به‌زودی در دسترس سازندگان لوازم جانبی شخص ثالث قرار خواهد گرفت.

5 در مورد “داک AQT1000 کوالکام قصد دارد تکنولوژی Hi-Fi را دوباره برای اسمارت‌فون‌ها معنا کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH