گوشی وان‌پلاس 5T

دوربین گوشی وان‌پلاس 5T پس از دریافت به‌روزرسانی اخیر دچار مشکل شده است

اخیرا به‌روزرسانی OxygenOS 4.7.4 برای گوشی وان‌پلاس 5T منتشر شده است. در حالی‌که طی این به‌روزرسانی رابط کاربری دوربین بهینه شده و کیفیت تصاویر بهبود یافته اما کاربران این اسمارت‌فون هنگام استفاده از اپلیکیشن اسنپ‌چت با مشکل بزرگی در بخش دوربین خود مواجه شده‌اند.

کاربران هنگامی‌که در نرم‌افزار اسنپ‌چت بخواهند از دوربین استفاده کنند، تصاویر به‌صورت خودکار در حالت زوم دو برابری ثبت شده و نمی‌توان از حالت استاندارد برای عکس‌برداری استفاده کرد. همان‌گونه که در تصاویر زیر می‌بینید، رابط کاربری دوربین در اسنپ‌چت تمام صفحه را پر کرده است.

هنگام استفاده از دوربین، نسبت تصویر به‌طور خودکار از حالت پیش‌فرض 4 به 3 به نسبت تصویر 18 به 9 تغییر می‌کند که معضل بزرگی محسوب می‌شود. کاربران اسنپ‌چت از تصاویر سلفی، بسیار زیاد استفاده می‌کنند و مشکل اخیر بسیار برای آن‌ها ناراحت کننده بوده است. بدین ترتیب سلفی گروهی و بسیاری از فیلترها اکنون کارایی خود را از دست داده‌اند.

وان‌پلاس در این به‌روزرسانی بهبود رابط کاربری را برای گوشی خود به ارمغان آورده و حالا نوبت به اسنپ‌چت رسیده که این مشکل را حل کند. البته خود وان‌پلاس اعلام کرده که در حال همکاری با اسنپ‌چت برای رفع این مشکل است.

7 در مورد “دوربین گوشی وان‌پلاس 5T پس از دریافت به‌روزرسانی اخیر دچار مشکل شده است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH