آنر 9 لایت

گوشی آنر 9 لایت با طراحی تمام صفحه، تراشه کایرین 659 و دوربین‌های دوگانه در راه است

اخیرا هواوی اعلام کرده که در روز 13 دسامبر رویدادی را در چین برگزار خواهد کرد که قرار است در آن از محصول جدیدی پرده برداری شود، البته اشاره‌ای به نام این محصول نداشته است. با توجه به شواهد موجود، بسیاری از منابع ادعا کرده‌اند که گوشی آنر 9 لایت سوژه اصلی این مراسم خواهد بود و در این مراسم معرفی خواهد شد.

انتظار می‌رود که گوشی آنر 9 لایت از طراحی مرسوم این روزهای هواوی برخوردار باشد و همانند گوشی‌های سری میت 10، آنر V10 و نوا 2s دارای طراحی تمام صفحه باشد. البته اخیرا شنیدیم گوشی هواوی Enjoy 7s نیز که به زودی معرفی شود از طراحی مشابه با آنر 9 لایت برخوردار است.

هنوز اطلاعات کامل و دقیقی درباره مشخصات این دستگاه در دست نیست اما با توجه به پرتکرارترین شایعات باید گفت که گوشی آنر 9 لایت به یک صفحه نمایش 5.65 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل (فول اچ‌دی پلاس) مجهز بوده که دارای نسبت تصویر 18 به 9 است. ظاهرا این اسمارت‌فون در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه اول دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظی داخلی بوده؛ در حالی‌که نسخه دوم از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. این هندست از تراشه کایرین 659 هواوی قدرت خواهد گرفت.

به‌نظر می‌رسد محصول جدید آنر در قاب پشتی از دوربین دوگانه با سنسورهای 20 و 13 مگاپیکسلی برخوردار است. آن‌طور که در تیزرهای این مراسم و دعوت‌نامه‌های آن دیدیم، ظاهرا آنر 9 لایت در بخش دوربین سلفی نیز از دو دوربین بهره‌مند خواهد بود. یک باتری 3000 میلی‌آمپری وظیفه تامین انرژی این گوشی را برعهده خواهد داشت. در پایان نیز لازم است یادآوری کنیم نسخه اول که مجهز به 3 گیگابایت رم بوده قیمتی حدود 196 دلار داشته و نسخه دوم با 4 گیگابایت رم قیمتی معادل 241 دلار دارد.

7 در مورد “گوشی آنر 9 لایت با طراحی تمام صفحه، تراشه کایرین 659 و دوربین‌های دوگانه در راه است”

  1. هواوی هم دیگه شورشو در آورده تو معرفی گوشی. همه هم عین هم. همون صفحه همون اندازه همون رم و سی پی یو یکم جای دوربیناشو عوض میکنه با نام جدید میده بیرون

  2. وااای چقدر گوشی تولید میکنه هواوی
    سونی تا بیاد یه مدل بده بیرون هواوی ۱۰ مدل گوشی ساخته داده بازار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH