رندرهای جدیدی از گوشی هوشمند گلکسی S9 منتشر شد

چند روز پیش رندرهایی از گلکسی S9 پلاس منتشر شد که طراحی پرچم‌دار آتی سامسونگ را به خوبی به نمایش می‌گذاشت. به‌تازگی دو تصویر جدید از این هندست منتشر شده که نسبت به تصاویر قبلی، از جزییات بیشتری برخوردار است و شباهت بالاتری به نسخه واقعی دارد.

منتشر کننده این تصاویر onLeaks بوده که سابقه درخشانی در افشای اطلاعات مخفی دارد. البته باید توجه داشت که این دو تصویر، عکس‌های واقعی این پرچم‌دار نیستند و تنها یک رندر پیشرفته از آن محسوب می‌شوند.

همان‌طور که از تصاویر مشخص است، گلکسی S9 طراحی نسل پیشین خود را حفظ خواهد کرد. در بخش جلویی این اسمارت‌فون که بیشتر آن را نمایشگر تشکیل داده است، می‌توانیم حاشیه‌های بسیار کمی را در بخش بالایی و پایینی مشاهده کنیم. عمده تفاوت این دیوایس با نسل قبلی، جابه‌جایی اسکنر اثر انگشت به زیر دوربین است. مطمئنا تغییر جایگاه این سنسور به بخش مرکزی اسمارت‌فون ایده خوبی به‌نظر می‌رسد.

در لبه پایینی این هندست می‌توانیم جک 3.5 میلی‌متری هدفون را مشاهده کنیم و بلندگوی اصلی گلکسی S9 نیز در همین بخش قرار گرفته است. در لبه سمت چپ نیز کلید سخت‌افزاری دستیار صوتی بیکسبی قرار دارد. متاسفانه برخلاف نسخه بزرگتر یعنی گلکسی S9 پلاس، در این اسمارت‌فون از دوربین دوگانه استفاده نشده است.

هم‌چنین باید بگوییم در این نسخه از پرچم‌دار سامسونگ، ویژگی‌های شگفت‌ انگیزی نظیر اسکنر اثر انگشت ادغام شده با نمایشگر را شاهد نخواهیم بود.

گزارش اخیر بلومبرگ تایید می‌کند که خانواده گلکسی S9، طراحی مشابه‌ای خواهد داشت و عمده تغییرات آن در بخش دوربین خواهد بود. انتظار می‌رود مراسم معارفه از این خانواده در ماه فوریه انجام بپذیرد و عرضه آن‌ها از ماه مارس آغاز شود.

6 در مورد “رندرهای جدیدی از گوشی هوشمند گلکسی S9 منتشر شد”

  1. چقدر پست تکراری راجب اس ۹ همش هم رندر های منتشر شده ک همش هم یه شکله خب صبر کنید تو خودش بیاد دیگ یهو

    1. دمت گرم دادا … دیگه شورشو در آوردن .. هر ننه قمری تو خونَش ی طرح ب اسم s9 زده اینا چپوندن تو چشمای ملت … اه
      راستی!
      میگن با “ایفون ایکس”میشه شبا به پایگاه فضایی ناسا سرک کشید، راسته یا دروغ شب یلداست؟؟؟؟
      طرف میره کافی نت یه اسکرین از ایفون جونش چاپ بگیره میبینه ن با کابل میتونه فایلو بده براش چاپ کنن نه با نرم افزار نه با بلوتوث … من موندم تو دنیای این پاچه خوارای ایفون .. ادم یاد سیندرلا در سرزمین عجایب می افته .. همه چی آیفونه من چقد خوشحالم ….
      خخخخخخخخخخخخ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH