اسپیکر هوشمند

گزارش: شرکت آمازون 3 برابر بیش‌تر از گوگل اسپیکر هوشمند فروخته است

با اطمینان خاطر می‌توان گفت که با وجود فضای رقابتی حاکم بر بازار، شرکت آمازون با دستگاه‌های Echo و دستیار دیجیتالی الکسا خود کمک شایانی به پیشرفت انقلاب بلندگوهای هوشمند نموده و با ارائه محصولاتی تاثیرگذار تعجب همگان را برانگیخته است. این مسئله باعث شده که کمپانی‌های دیگری نظیر گوگل نیز با عرضه دستگاه‌هایی مانند گوگل‌هوم از رویه مذکور تبعیت کنند.

اگرچه به‌نظر می‌رسد که با وجود تلاش‌ها و فضای رقابتی، همچنان شرکت آمازون در زمینه عرضه اسپیکرهای هوشمند پیشتاز است. براساس آمار اعلام شده از سوی محققین حوزه اطلاعات و هوشمندی مصرف‌کنندگان، آمازون طلایه‌دار این مسیر بوده و فروش اسپیکر هوشمند توسط این کمپانی 3 برابر بیش‌تر از میزان فروش گوگل است.

این گزارش ادعا می‌کند که از سپتامبر 2017، گوگل موفق به فروش 7 میلیون دستگاه گوگل‌هوم شده؛ در مقابل طی همین مدت آمازون توانسته است در حدود 20 میلیون دستگاه اکو را به فروش برساند. با این‌حال باید توجه داشت که این آمار تا سپتامبر 2017 هستند؛ بدین معنا که با لحاظ نمودن فروش ویژه تعطیلات و فروش روز جمعه سیاه، می‌توانیم شاهد داستانی متفاوت باشیم. گفته می‌شود که تنها شرکت‌های گوگل و آمازون نیستند که در زمینه اسپیکر هوشمند خود تلاش می‌کنند؛ زیرا کمپانی اپل نیز مالک گجت هوم‌پاد است و در سال 2018 قصد دارد این محصول را به بازار عرضه نماید.

فراموش نکنید شرکت سامسونگ هم صاحب بلندگوهایی مجهز به دستیار صوتی بیکسبی بوده و انتظار می‌رود که این اسپیکرها نیز در سال 2018 از راه برسند.

5 در مورد “گزارش: شرکت آمازون 3 برابر بیش‌تر از گوگل اسپیکر هوشمند فروخته است”

  1. امازون بخاطر معروف بودنشه بیشتر فروش کرده گوگل هم ک سابقه خوبی نداره کلا تو ساخت گوشی این چیزا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH