گلکسی S9

رندرهای جدیدی از گلکسی S9 و S9 پلاس همراه با قاب محافظ منتشر شد

Olixar و MobileFun در انتشار رندر از اسمارت‌فون‌های معرفی نشده سامسونگ سابقه خوبی دارند. Olixar به‌تازگی رندرهایی را از کیس‌های محافظ طراحی شده برای گلکسی S9 و S9 پلاس منتشر کرده که تایید کننده نکته مهمی در رابطه با این دو پرچم‌دار است.

همان‌طور که در تصاویر بالا مشخص است، تفاوت عمده میان گلکسی S9 و S9 پلاس به استفاده از دوربین دوگانه تنها در نسخه پلاس باز می‌گردد. این در حالی بوده که در گلکسی S7 و S8 در بخش‌های نمایشگر و باتری نیز تفاوت‌هایی وجود داشت. این موضوع شایعات اخیر پیرامون استفاده از دوربین‌های متفاوت در گلکسی S9 و S9 پلاس را تایید می‌کند و هم‌چنین نشان می‌دهد که سامسونگ در سال آتی به جای دو پرچم‌دار اصلی سری S و نوت، حالا از سه اسمارت‌فون به عنوان پرچم‌دار استفاده خواهد کرد.

در دیگر بخش‌ها نیز ظاهرا شایعات به حقیقت مبدل خواهند شد، اسکنر اثر انگشت مطابق اخبار قبلی به زیر دوربین انتقال یافته و در سمت راست دوربین می‌توانیم سنسور سنجش ضربان قلب و فلاش LED را مشاهده کنیم.

Olixar هم‌چنین اعلام کرده که رونمایی از این دو پرچم‌دار در اواسط ماه فوریه صورت می‌پذیرد و عرضه آن‌ها به بازار از تاریخ 28 فوریه شروع می‌شود.

2 در مورد “رندرهای جدیدی از گلکسی S9 و S9 پلاس همراه با قاب محافظ منتشر شد”

  1. خیلیا میگن طراحیش چرا عوض نشده
    در جوابشون باید بگم طراحی اس8 بسیار خوب و کامل بود و تنها مشکلش جای اثر انگشت بود
    که توی اس9 عوض شده و بهتر شده طراحی بهتر از این واقعا امکان نداره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH