گزارش: کمپانی اپل مشغول کار بر روی فناوری جدیدی به منظور افزایش ظرفیت باتری است

همگی ما می‌خواهیم که باتری اسمارت‌فون‌مان دارای بیش‌ترین ظرفیت ممکن باشد. تولیدکنندگان بایستی میان ویژگی‌های قدرتمندی که در گجت‌های خود قرار می‌دهند و طول عمر مناسب باتری آن‌ها تعادلی برقرار نمایند. همان‌طور که از اپل انتظار می‌رود تا ویژگی‌های حسگر 3 بعدی و واقعیت‌افزوده که نیازمند انرژی بیش‌تری هستند را در گوشی‌های آی‌فون سال 2019 خود معرفی نماید. احتمالا این شرکت مشغول کار بر روی فناوری جدیدی جهت افزایش ظرفیت باتری برای اسمارت‌فون‌های نسل بعدی خود است.

مینگ چی‌کو، تحلیل‌گر موسسه KGI Securities ادعا می‌کند که اپل در تلاش برای یافتن روشی جهت افزایش ظرفیت باتری است و قصد دارد که ویژگی‌های اسکن 3 بعدی جدید و واقعیت‌افزوده را برای گوشی‌های آی‌فون در سال 2019 معرفی نماید. انتظار می‌رود که شرکت اپل به توسعه ظرفیت باتری گوشی‌های آی‌فون خود در سال‌های 2019 و 2020 ادامه دهد. پیشرفت در فناوری‌های کلیدی اپل که شامل سیستم‌های یکپارچه، فرآیندهای تولید نیمه‌هادی و زیرلایه‌های صفحات مدار چاپی است، احتمالا فضای بیشتری از داخل هندست را در اختیار کمپانی قرار خواهد داد تا بتواند از باتری‌های بزرگ‌تری استفاده نماید.

از نظر فناوری باتری، مواردی در زنجیره تامین نشان می‌دهند که با شروع سال جدید، اپل از تکنولوژی صفحه مدار چاپی انعطاف‌پذیر استفاده خواهد کرد. مینگ چی‌کو ادعا می‌کند که در عوض اپل از باتری‌هایی با برد مدار چاپی سخت استفاده خواهد کرد؛ زیرا تکنولوژی مدار چاپی انعطاف‌پذیر نیازمند یک هاتبار یا کانکتور است که فضای بیشتری را اشغال می‌کند.

از سوی دیگر مدار پاور یکپارچه از طریق تکنولوژی اتصال سطحی می‌تواند بر روی بخش سخت برد مدار چاپی rigid-flex قرار گیرد. از نظر تحلیلگر، این موضوع منجر به تولید یک باتری برتر خواهد شد. شرکت اپل در مورد شایعات مربوط به زنجیره تامین هیچ‌گونه اظهارنظری نکرده است؛ لذا در این‌باره نمی‌توان از اپل انتظار شفاف‌سازی داشت.

6 در مورد “گزارش: کمپانی اپل مشغول کار بر روی فناوری جدیدی به منظور افزایش ظرفیت باتری است”

  1. عمرا بتونه باطری خوبی بسازه ..سامسونگم داره رو ساخت باطری جدیدش کار میکنه ..سامسونگ به احتمال زیاد موفق میشه تا اپل ..اپل نهایت میاد پول میده از سامسونگ میخره مثل صفحه نمایشش هاش

  2. سر باطری ایفون ایکس که فکر خوبی کرد دوقسمته کرد باطری رو ..حالا ببینیم این سری میخواد چیکار کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH