چرا گوشی اندرویدی من آپدیت جدید اندروید را دریافت نکرده است؟

در روزهای اولیه اندروید، به‌روزرسانی سیستم‌ها بسیار تصادفی بود؛ آن‌ها در زمان‌های مختلف و اغلب چندین بار در سال به‌روزرسانی می‌شدند اما در حال حاضر، گوگل رویکرد بسیار ساده‌تری را به کار گرفته است و آپدیت جدید اندروید را برای دستگاه‌های مختلف بسیار آسان‌تر کرده است.

کاربران جدید اندروید اغلب زمانی‌که متوجه می‌شوند گوشی اندرویدی‌شان هیچ آپدیتی را دریافت نکرده است، بسیار ناامید می‌شوند. همراه ما باشید.

اکوسیستم اندروید چگونه است؟

بر خلاف اکوسیستم اپل، که در آن اپل تنها یک آی‌فون را برای هر نسل عرضه می‌کند، اندروید دارای یک محیط بسیار باز است و هر سازنده می‌تواند یک گوشی هوشمند و یا تبلت مبتنی بر اندروید را ساخته و عرضه کند. در حالی‌که از سال 2007، تنها 14 مدل مختلف اپل منتشر شده است، هزاران تلفن همراه اندرویدی مختلف در همان زمان به بازار عرضه شده است.

به همین ترتیب، گوشی‌های اندرویدی از طیف گسترده‌ای از سخت‌افزارهای مختلف استفاده می‌کنند. برخی از تلفن‌های فوق‌العاده ارزان ساخته می‌شوند و در دسترس کاربرانی قرار می‌گیرند که در کشورهای در حال توسعه زندگی می‌کنند و برخی دیگر از مدل‌های شاخص نیز دارای سخت‌افزار پیشرفته‌تر از آی‌فون هستند. همچنین یک‌سری از گوشی‌های اندروید از نظر چرخه تولید، انتشار و نیز پشتیبانی محصول، به‌طور مستقیم با تقلید و رقابت با آی‌فون ساخته می‌شوند.

Pixel lineup؛ شاهکار گوگل

در حالی‌که هر سازنده می‌تواند یک گوشی اندرویدی را مطابق با سلیقه خود ساخته و عرضه کند، پیکسل که نام تجاری داخلی گوگل است با در نظر گرفتن خالص‌ترین و بهترین تجربیات اندروید طراحی شده است. سری پیکسل که توسط گوگل ساخته شده، جزء آن دسته از گوشی‌هایی است که جدیدترین نرم‌افزارها را دریافت می‌کند.

چرا گوشی شما آپدیت‌ها را دریافت نکرده است؟

برای این‌که سیستم‌عامل اندروید بر روی سخت‌افزار خود کار کند، سازندگان دستگاه‌ها مانند: سامسونگ، HTC  و یا Motorola باید درایو دستگاه‌های اندرویدی را به‌طور خاص برای گوشی‌های خود بنویسند. این‌ها اغلب دارای نرم‌افزارهای اختصاصی هستند که کد آن‌ها منتشر نشده است یا به عبارت بهتر متن بسته هستند، بنابراین آن‌ها تنها با اعلام و اقدام سازنده می‌توانند به‌روزرسانی شوند.

گوگل نمی‌تواند یک نسخه جدید از اندروید را منتشر کند که روی تمامی دستگاه‌ها کار کند، بنابراین نسخه جدید اندروید را منتشر کرده و پس از آن سازندگان تلفن‌های همراه روی آن کار می‌کنند تا در تمام دستگاه‌های تولید شده‌شان قابل استفاده باشد.

اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های اندروید مانند سامسونگ و ال‌جی، برای مثال پوسته گوشی‌های خود را تغییر می‌دهند که شامل اضافه کردن، حذف و تغییر رابط کاربری و برنامه‌های مربوط به خودشان است و انجام آن نیازمند صرف وقت و انرژی زیادی است، بنابراین هر زمانی که آپدیت اندروید عرضه شود، تولید‌کنندگان باید زمان زیادی را برای اضافه کردن آن به تمامی دستگاه‌های خود صرف کنند و این مورد یکی از دلایل تاخیر زیاد در ارائه آپدیت‌ها است.

گفتنی است؛ برخی از نسخه‌های جدید اندروید نیازمند ارتقاء سخت‌افزار بوده و در دستگاه‌های قدیمی کار نمی‌کند، که البته این گزینه برای آی‌فون و حتی کامپیوترهای رومیزی نیز صدق می‌کند. با توجه به تعداد زیاد گوشی‌های اندرویدی؛ اگر سازندگان در هر سال 6 مدل جدید را روانه بازار کنند آیا ارزش آن را دارد که برای حمایت هریک از آن‌ها هرساله این اقدام انجام شود؟

اغلب تولید کنندگان اندروید، به خصوص مدل‌های ارزان قیمت، تمایل زیادی به ارائه آپدیت‌های جدید پس از انتشار دستگاه‌های‌شان ندارند. از آن‌جایی‌که هرساله مدل‌های متنوع گوشی‌های اندرویدی روانه بازار می‌شوند، انگیزه سازندگان برای کار بر روی آپدیت‌ها و ارائه آن‌ها به مدل‌های قدیمی‌تر، کمتر می‌شود به خصوص این‌که آن‌ها اغلب شما را تشویق به خرید مدل‌های جدیدتر می‌کنند.

می‌توان گفت هنوز هم راه طولانی برای پشتیبانی تولید کنندگان از سخت‌افزارهای خود به همان شیوه گوگل وجود دارد.

چگونه آپدیت‌ها را سریع‌تر دریافت کنیم؟

اگر از عدم دریافت آپدیت‌ها کلافه شده‌اید یک راه بسیار واضح و آسان برای انجام این کار وجود دارد و آن خرید یک گوشی پیکسل است. این گوشی‌ها توسط گوگل طراحی شده‌اند و به فروش می‌رسند و به همین دلیل هم آخرین نسخه‌های اندروید را به‌راحتی دریافت می‌کنند.

گوگل نیز این سطح حمایت را حداقل دو سال برای همه به‌روزرسانی‌های عمده اندروید و سه سال آینده برای به‌روز رسانی‌های امنیتی ماهانه تضمین می‌کند. اگر شما به هردلیل نمی‌توانید پیکسل را خریداری کنید، توصیه می کنیم جدیدترین مدل‌های سامسونگ را برای خرید انتخاب کنید. خبر خوب این است که بیش‌تر تولیدکنندگان اصلی مانند سامسونگ در مورد حمایت از گوشی‌های شاخص خود، حداقل طی چند سال گذشته، بسیار بهتر عمل کرده‌اند.

به‌عنوان مثال، گلکسی S7 سامسونگ همان نسخه اندرویدی را اجرا می‌کند که S8 در حال حاضر با آن کار می‌کند. با وجود اینکه S8 گل سرسبد فعلی سامسونگ است، اما هنوز اندروید اوریو را که چند ماه پیش منتشر شده است، در دسترس ندارد و با وجود انتخاب شاخص‌ترین مدل این برند باز هم باید ماه‌ها صبر کنید تا نسخه جدید اندروید را دریافت کنید.

یکی دیگر از روش‌های بسیار توصیه شده برای دریافت نسخه‌های جدید اندروید، رام‌های سفارشی است. رام‌های سفارشی و به‌روزرسانی‌های توسعه‌یافته در اندروید، منبع باز هستند؛ بنابراین کاربران اندروید می‌توانند کد منبع خود را بگذارند و سیستم‌عامل خود را که به‌عنوان یک رام سفارشی برای تلفن‌های هوشمند شناخته می‌شود، رول کنند.

اگر شما صاحب یک دستگاه خاص و محبوب هستید، این احتمال وجود دارد که دیگر کاربران اندروید در حال توسعه و بهینه‌سازی رام‌های سفارشی برای آن باشند. در حال حاضر LineageOS موقعیتی عالی برای شروع این کار است.

با این حال، رام‌های سفارشی به‌طور رسمی پشتیبانی نمی‌شوند و بیشتر کاربران معمولی و یا حتی آن‌هایی که دارای دانش فنی اندروید هستند، نیاز به انجام کارهای زیادی برای نصب و مدیریت آن دارند، با این وجود اما بسیاری از کاربران اندرویدی از آن استفاده می‌کنند و عاشق رام‌های سفارشی هستند.

رام‌های سفارشی اجازه می‌دهند تا بدافزارهای اندرویدی با سخت‌افزارهای مورد تائید خود، سفارشی‌سازی نرم‌افزارهای سازنده را از بین برده و جدیدترین نسخه اندروید را روی آن نصب کنند. البته به احتمال زیاد گوشی‌های اندرویدی محبوب از این گزینه پشتیبانی می‌کنند، اما با گذشت زمان، تولیدکنندگان دسترسی لازم جهت ساخت رام سفارشی برای دستگاه‌ها را برای توسعه‌دهندگان و هکرهای رام سخت‌تر خواهند کرد.

چه زمانی از خرید یک گوشی جدید اجتناب کنیم؟

اگر شما به دنبال خرید یک گوشی جدید هستید بهتر است قبل از هر کار موارد زیر را در نظر بگیرید:

اگر آپدیت‌ها برای شما اهمیت دارند، تلفن‌های ارزان قیمت را از لیست خرید خود حذف کنید چراکه سازندگان تمایلی به ارائه آپدیت برای آن‌ها ندارند. همچنین باید بدانید که میان قیمت و محبوبیت گوشی، با زمان دریافت آپدیت رابطه‌ای مستقیم وجود دارد، بدین معنا که هرچه قیمت و محبوبیت یک گوشی بیشتر باشد احتمال دریافت به موقع آپدیت‌ها نیز بیشتر خواهد بود. اما باز هم هیچ تضمینی برای این مورد وجود ندارد، مگر این‌که پیکسل را مستقیما از  گوگل خریداری کنید!

اما در مقابل به این نکته هم توجه داشته باشید که جدای از دریافت به موقع آپدیت‌ها، گوشی‌های اندروید به شما قدرت انتخاب می‌دهند.

83 در مورد “چرا گوشی اندرویدی من آپدیت جدید اندروید را دریافت نکرده است؟”

  1. درود ..لطفا راهنمایی کنید
    بعد تویض صفحه نمایش و فلش خوردن گوشی ای پنحاه دیگه هیچ اپدیتی دریافت نشد و اندروید ده هست در صورتی که ای سی ها یازده رو دریافت کردند.. ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. مجتبی مسکینی

      سلام ممکنه رام جای دیگری رو واستون ریخته باشن
      فریمور جدید رو در صورت وجود دانلود کنید و روی گوشی فلش بزنید

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      می‌تونید نسخه جدید (در صورت ارائه) فریمور رو دانلود کنید و روی گوشی فلش بزنید
      و یا کاستوم رام بریزید

  2. سلام گوشی من a10 هست اما هنوز اندروید ۱۱ رو نمی تونم نصب کنم در حالی که یه نفر دیگه که a10 داشت نسخه ۱۱ اندروید رو دریافت کرده می خواستم بدونم ممکنه نتونم نسخه ۱۱ رو نصب کنم یا صبر کنم میاد ؟؟

    1. مجتبی مسکینی

      سلام آپدیت به صورت منطقه‌ای عرضه میشه
      صبر کنید میاد
      یا اینکه فریمور رو دانلود کنید روی گوشی فلش بزنید

  3. سلام خدمت شما گوشی من j6 است تا هنوز نسخه اندوراید ۱۱ به من نیامده چی کارش کنم تا اندوراید جدید ۱۱ را نصب کنم

  4. سلام اقا مجتبی خسته نباشید گوشی من poco f3 هست و چندروز پیش اپدیت miui 12.5.6 رو دریافت کرد ولی من گفتم اول برم از یوتیوب چنتا ویدئو ببینم که اگ یه وقتی اپدیت باعث مشکلای خاصی میشه اپدیت نکنم ولی بعد از دو روز اپدیت ناپدید شد و هرکاری کردم دیگه نیومد (با vpnو بدونvpn با نت گوشی و با وای فای ) نمیخوام هم بصورت دستی بریزم ایا راهی بجز صبر کردن میتونم انجام بدم
    با تشکر

    1. مجتبی مسکینی

      سلام سلامت باشید
      صبر کنید اوکی میشه دوباره
      میتونید فریمور رو هم بگیرید و روی گوشی فلش بزنید

      1. سلام گوشیم شیائومی نوت۸
        اپدیت اندروید ۱۲.۵ مدتیه ک ارائه شده
        ولی من هنوز پیام اپدیت حدید و دریافت نکردم
        مشکلش چیه؟!
        و اینک ممکنه یکمدیر تر دریافت کنم؟؟

        1. مجتبی مسکینی

          سلام آپدیت به صورت منطقه‌ای عرضه میشه صبر کنید و اگه عجله دارید می‌تونید فریم‌ور رو دانلود کنید و روی گوشی فلش بزنید

  5. سلام گوشی من a20هست و چون بازنشانی کارخانه کردم دیگه اپدیتی براش نمیاد الان من مخوام امدیت جدید رو دانلود و به صورت دستی نصب کنم .آیا حتما باید به کامپیوتر انجام بشه یا با برنامه odin با خود گوشی هم میتونم نصب کنم اپدیت جدید رو که به کامپیوتر نیازی نباشه ؟
    و اینکه برنامه odin ضرری نداره؟

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      فلش با اودین میشه
      ضرری که نداره اما تمام اطلاعات گوش یماک میشه و در واقع ریست فکتوری میشه
      توصیه میکنم اگه به این کار آشنا نیستین انجام ندین چون اشتباه کنید احتمال بریک شدن گوشی هست

  6. سلام چند روز پیش اندروید ۱۱ برای تبلت samsung tab a عرضه شد و پسر عمه ی من‌ همآپدیت کرد ولی من بعد از گذشت ۳ روز هنوز دریافت نکردم و منو پسر عمم فقط ۱ خیابون با هم فاصله داریم که شما می گید منطقه ها متفاوت است هرچی هم میرم software update و چک می کنم اپدیت اومده یا نه هنوز برام نیامده

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      منظور از منطقه، محل زندگی یا محل قرار گرفتن گوشی نیست
      منظور منطقه‌ای هست که اون دستگاه براش ساخته شده
      توی ایران معمولا این مشکل بیشتر پیش میاد بعضی مدل‌ها رام یه کشور دیگه رو دارن و برای همین ممکنه با تاخیر زیاد برای یکی عرضه بشه و شاید حتی بعضی دستگاه‌ها آپدیت نشن
      در هر صورت یا صبر کنید یا رام رو دانلود کنید و روی دستگاه فلش بزنید

      1
      2
  7. سلام گوشی من a10s چند ماهه که به روز رسانی براش نیامده لطفا بگین چیکار کنم بیاد ممنونم

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      اگه بخواین می‌تونید آپدیت‌های جدید (در صورت عرضه) رو دانلود کنید و روی گوشی فلش بزنید

      2
      1
  8. سلام گوشی من سامسونگ a12 هستش آپدیت کردم صفحه گوشی بالا میاد تا قفل صفحه رو باز میکنم میزنه install app بعد یه استپ میکنه گوشی خاموش روشن میشه دوباره اینه اول چکار باید بکنم ممنون جواب بدید

  9. سلام من اس بیست اف ای دارم و تا الان سه بار سافت ویر اپدیتش کردم اما همچنان وقتی میرم تو ستینگ اندروید ۱۱ هست:/ دلیلش چی میتونه باشه؟

  10. منوچهرسپانلو

    باسلام شمارابخدابمن پیرمردکه فقط ازتبلت لنووی A5500-HV خودم استفاده میکنم برای شطرنج آنلاین که هرچه میتوانم درخانه بمانم وبرای آن آپدیت میآیدامادراواخرکارناگهان ربات انرویدبزمین میافتدوبروزرسانی فیل میشود!؟ تقاضادارم باتوجه بحقوق بازنشستگی اندک وگرانی گوشی های ج
    دید،راهنمایی فرمایید،بتازگی وقتی آن سه نقطه عمودی رالمس میکنم دربالاترین محل عبنانوشته:بدلیل اینکه ورژن اندرویدساپورت نمیشود،بنابراین کروم هم آپدیت نمیشود!؟ولذاگوشی کندوآهسته شده وبسیاری ازبرنامه هارابازیاعمل نمیکند!؟ هرکاری که دستوربدهیدانجام میدهم ومخارجش راهم اگرسنگین شددردوماه تقدیم میکنم .تشکرازشماجوانان عزیرم.منوچهر

    1
    2
  11. سلام من تبلتم s7+ 512 گیگ هست و تو یه سایت نوشته بود که اندروید ۱۱ واسه تبلتم اومده ولی صد بار تو قسمت آپدیتا دیدم نیاورد
    10 android
    2.5 one UI

    1
    1
  12. سلام
    گوشی پدر و مادر من هردو a10 هستن ولی با چند ماه فاصله خریداری شد.گوشی پدرم که دیرتر خریداری شد تا الان ۳ ۴ باری آپدیت جدید براش اومده در صورتی که برای گوشی مادرم اصلا آپدیتی نمیاد!!راهی هست این مشکل رو حل کرد؟

    1. مجتبی مسکینی

      سلام در واقع مشکلی نیست که شما بخواین حلش کنید
      آپدیت‌ها به صورت منطقه‌ای عرضه میشن و این به گوشی بستگی داره که برای کدوم منطقه باشه
      میتونید فریمور جدید گوشی رو بگیرید و اون رو روی گوشی فلش بزنید که البته اگه بلد نیستین بهتره این کار رو انجام ندین

      1
      3
      1. گوشی من A71
        اندرویدش ۱۰
        در حالی که اندروید ۱۱ اومده ، نسخه آپدیت نیومده واسم
        هر وقت هم میرم چک میکنم میگ تلفن شما بروز است

        1. مجتبی مسکینی

          آپدیت ها به صورت منطقه ای عرضه میشن
          و احتمالا برای اون منطقه ای که گوشی شما عرضه شده هنوز آپدیت جدید در دسترس قرار نگرفته
          اگه عجله دارید می‌تونید فریمور جدید رو دانلود کنید و روی گوشی‌تون فلش بزنید

          1
          2
    2. دوستانی که مشکل آپدیت نشدن گوشی دارن مشکل اینه که گوشی واسه منطقه ایران نیست . به یکی از مراکز خدمات همراه سرویس خاورمیانه که مرکز رسمی سامسونگ هستش مراجعه کنید ( اینترنت سرچ کنید توی سایت همراه سرویس مراکز رو نوشته) براتون رام ایران رو الان رایگان نصب میکنن که کامل درست میشه و بعدش خوده گوشی خودکار بهش آپدیت های ماهانه و اندروید جدید میاد. به خاطر کرونا هم یه پک بهداشتی اشانتیون میدن.
      در ضمن چون همراه سرویس خاورمیانه مرکز رسمی خدمات سامسونگ در ایران هست اگه گارانتی هم داشته باشه گوشی براتون انجام میدن . و واسه گارانتیتون هیچ مشکلی پیش نمیاد

  13. سلام من سامسونگ اس 10 پلاس 4جی داریم/چند وقت پیش(حدود 2 هفته) براش بروز رسانی اومد و من اعلانش رو بالای صفحه گوشیم دیدم و جزئیاتش رو نگاه کردم(براش اندروید 11 و وان یو آی 3 اومده بود) ولی بروزش نکردن تا چند هفته گزشت/الانکه رفتم بروزش کنم اصلن داخل قسمت بروز رسانی گوشی هیچ بروز رسانی جدیدی نبود و فقط تاریخ اخرین بروز رسانی رو زده بود 1 دسامبر 2020 /
    لطفا کمکم کنین

    1
    2
  14. سلام من گوشی سامسونگ a10 دارم برنامه های سامسونگ برام نمیاد اشکال از چیه هنوز اندروید ۹هستش ولی دوستانم گوشی هم مدل گوشی من دارن الان اندروید ۱۱دارن خیلی چیزهای دیگه داره براشون میاد ولی برای من اصلا نمیاد

    1
    8
  15. سلام گوشی منs8پلاس هست ولی متاسفانه الان نزدیک به سه ماه است نسخه جدید براش نیومده لطفا راهنمایی کنید. مرسی

  16. سلام
    گوشی من سامسونگ گلکسی A10s هست‌ش و ۷ ماهه که دارم‌ش ولی نسخه بروز براش نیومده
    چکار کنم؟

    2
    1
    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      اول از اینکه نسخه جدید برای این مدل عرضه شده مطمئن بشید
      آپدیت‌ها به صورت منطقه‌ای عرضه میشن و ممکنه برای گوشی شما با تاخیر ارائه بشه
      بهتره که صبر کنید و یا اینکه نسخه جدید رو بگیرید و خودتون فلش بزنید

  17. سلام من a30s سامسونگ دارم از وقتی خریدم هیچ برورسانی براش نیومده توی تنظیماتم بخش بروزرسانی و میزنم میگه (پردازش انجام نشد!)و اصلا نمیره تا جست و حو کنه شنیدم که اندروید ۱۰ براش منتشر شده . اما این الان ۹ هست و بروزرسانی دریافت نمیکنه . راه حل چیه شنا میتونید کمکم کنید؟

    4
    8
    1. واسه منم اینجوریه فک کنم گارانتی اینا نداره و به صورت مسافری وارد ایران شده بخاطر اون ورژن نمیگیره

  18. سلام گوشی گلکسیa20sهست اندرویدشم ۱۰ هست الان سه ماهه براش اپدیت نیومده چکار کنم لطفا یکی جواب بده

    3
    8
  19. سلام خسته نباشین چراهنوزگوشی من اپدیت نیومده دلیلش چیه۱۳۹۹.۲.۳۱تاریخ امروزهیچ اپدیتی نگرفتم ..سامسونگ a10sهس گوشیم..لطفاجواب بدین ممنونم

  20. سلام گوشی من a10sهست ولی براش آپدیت نیومده وقتی هم میرم تو تنضیمات واسه آپدیت میزنه گوشی شما بروز است میشه یه کمکی بکنید

    15
  21. دوستان این حقیقته ک میگن سامسونگ فقط دوبار آپدیت برا هرگوشی میفرسته؟
    مثلا اندروید گوشیه من8 بوده الا آپدیت کردم 10 شد
    دیگ برام آپدیت نمیاد؟؟؟?

    3
    9
    1. نه چرت و پرته اینا من a10s دارم تا الان ۴ تا آپدیت اندروید براش اومده به مدل گوشبت بستگی داره و اینکه سازنده ها نسخه بنویسن ین نسخه ها هم فقط برای نت خوردنه بروزرسانی اول که ۱ گیگ و نبم هست مهمه

      1
      3
  22. چرا برای سامسونگ گلکسی اس ۶ g920f من هیچ اپدیتی نمیاد تو گوگل سرچ کردم برای گوشی خودم ولی هیچ بیلذ نامبری با گوشی من یکی نبود.
    چیکار کنم؟

  23. من a10 دارم و میگه اپدیت شده اما واقعا ایموجی های جدید و ندارم و اکثر اپ هایی که رو گوشیمه اپدیت جدید دادن اما برای من نمیاره

  24. گوشی من سامسونگ a5 2016هستش ولی لهد از نسخه 7 دیگه نسخه 8رو برام نیاورده که آپدیت کنم چیکار کنم؟راه حلش چیه؟

    1. بچه ها من یه گوشی هواوی y7 دارم اپدیت اوند براش دانلودش کردم بعد رو نصب زدن به روز رسانی نصب شد ولی هیچی دیگه تو گوشیم نبود کلی عکسو فیلم داشتم پاک کرد لامصب سامسونگ پاک نمیکنه ولی هواوی ها پلک میکنن اگر گوشی هواوی دارید بروز اومد نصب نکنید از من به شما نصیحت

  25. سلام گوشی a30 رام ایران نصب کردم تاابدیت به صورت otaدریافت کنم حالاوقتی میزنم بر روزرسانی بایدبنویسه گوشی به روزاست مینوسه گوشی شماپشتیبانی نمیشودمشکلش کجاست؟

    1
    2
  26. سلام تبلت من هواوی هستش شاید تقریبا دوسالی هست که اپدیت نکردم ولی الان که میخام امدیت کنمتوی انلاین اپدیت میگه هیچ بروزرسانی نیست خب من الا چی کار کنم

  27. دیگه خسته شدم پس کی انروید ۹ برای اپدیت میاد گوشیم j6+ ولی هنوز اپدیت نیومده اگه برای کسی اومده بگه

    1
    6
  28. سلام گوشی من سامسونگ on 5 هست از دو سال خریدم اندرویدش ۶ بود الان تو این دوسال یدونه هم آپدیت نیومده براش لطفاً راهنمایی کنید

  29. من گوشیم جی ۵ پیریم هستش و اندروید گوشیم بروزرسانی کردم تا رسید ب ۸ اما ی روز دیدم دوباره ازم ادرس ایمیلو میخواد درست مثل وقتی ک تازه خریده بودمش ادرسو دادم بعد دیدم دوباره اندوریدش شد ۶ خیلی عصبیم کرد الا دقیقا ۸ ماه ک اندورید جدید بهم نداده دیگ

  30. گوشی من اصن اپدیت نمیاد براش . در حالی که گوشی دوستم با همین مدل ۳ تا اپدیت دریافت کرده تو این ۴۵ روز . تو مقاله شما هم جوابی پیدا نکردم . چرا سامسونگ اینجوریه ؟

    1
    25
  31. سلام گوشی اس۳ است ‌اندرویدش ۴.۴ است شش و پانصد ریختم به حساب که اندوید شش و هفت بگیرم که گرفتم شرایط نشون زاد رفتم تو ستینگ رو نرم تغزار کلیک به روی نرم افزار بروز رسانی کردم پیغام داد که دستگاه شما اصلاح شده یعنی چی متوجه نسدم

    2
    5
  32. سلام گوشی من نوت ۵ هست . گوشی یکی از اقوام هم نوت ۵ هست. برای ایشون اپدیت اومده ولی برای من نمیاد. کسی میدونه چرا نیومده؟ اشکال از کجاس؟

    6
    21
    1. منم دقیقا همین مشکلو دارم فکر کنم علتش اینه که گوشی من سفارش اسیا نیست سفارش اروپاست و یه سریالی تو قسمت تنظیمات داره که با بقیه فرق داره شاید بخاطر اونه باید رام بزنید البته من به دلیل اینکه سرعت کم میشه و حافظه کم میشه نکردم اینکارو

    2. دقیقا من هم همینطور من گوشی آ۱۰ اس دارم انوروید ۱۰ براش اومده دوستمم همینو داره ولی انورویدش ۹ هست و بروزرسانی هم براش نیومده من فکر کنم رده ی سال ساخت اون گوشی فرق داره یعنی گوشی شما که نوت۵ هست از گوشی اقوامتون قدیمی تر هست

      1
      3
  33. گوشی من براش آپدیت جدید اندروید 8 اومد براش ولی بعد ناپدید شد و حالا میزنه بدون بروز رسانی شما میگید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟

    4
    23
      1. دقییقا من هم‌همین مدل گوشی رو دارم نزدیکانم اپدیت رو دریافت کردن اوناهم گوشیه منودارن اما مال من هنوز نیومده

        23

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH