دستگاه Finger Pow

دستگاه Finger Pow از بالشتک‌های مغناطیسی کوچک برای شارژ گوشی شما استفاده می‌کند

پلتفرم Kickstarter که از پروژه‌های خلاقانه حمایت می‌کند، سیستم جدیدی عرضه نموده که با استفاده از تعدادی آهنربا باتری اسمارت‌فون شما را به سرعت شارژ خواهد کرد. هزینه این پروژه 5 برابر بیش‌تر از بودجه نهایی تخمین زده شده از سوی توسعه‌دهندگان محصول بوده است. این سیستم که Finger Pow نام‌گذاری شده، از 4 بالشتک مغناطیسی ضد آب استفاده می‌کند که هر کدام از آن‌ها بر روی پایه یا ایستگاه شارژی که دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپری است قرار گرفته و شارژ می‌شوند.

پایه تنها بالشتک‌ها را شارژ می‌کند؛ در حالی‌که ایستگاه شارژ به عنوان یک پاوربانک نیز عمل خواهد کرد. زمانی‌که آماده استفاده از انرژی باتری Finger Pow هستید، آهنربایی اتصال میان یکی از بالشتک‌ها با هندست نیازمند شارژ را برقرار می‌کند. از آن‌جایی‌که هر غلاف به اندازه 25 درصد از باتری گوشی آی‌فون 8 را در مدت زمان 30 دقیقه شارژ خواهد کرد، لذا با استفاده از کلیه 4 بالشتک می‌توانید باتری گوشی خود را تا 100 درصد شارژ نمایید.

با توجه به این‌که بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند در تمام مدت روز یک عدد پاوربانک را به‌همراه دارند، لذا مزیت استفاده از Finger Pow چیست؟ برخی پاوربانک‌ها می‌توانند بسیار سنگین باشند و بعضی از آن‌ها نیز چندان قابل‌حمل نیستند. اما بالشتک‌های Finger Pow به راحتی می‌توانند داخل جیب‌های شلوار جین شما قرار گیرند.

فروش این محصول به طرفداران Kickstarter در ماه آوریل آغاز می‌شود. مدل پایه Finger Pow به همراه 4 عدد بالشتک، 2 آداپتور مغناطیسی، 1 کابل شارژ و یک عدد پایه که فاقد قابلیت کارکرد به‌صورت پاوربانک است، با قیمت 69 دلار عرضه می‌شود. همچنین با پرداخت مبلغ 79 دلار می‌توانید یک دستگاه Finger Pow پلاس را تهیه نمایید که با 4 عدد بالشتک، 2 آداپتور مغناطیسی، 2 عدد جاسوئیچی، 1 کابل شارژ مغناطیسی و 1 ایستگاه شارژ که به عنوان یک پاوربانک 5000 میلی‌آمپری نیز عمل می‌کند، وارد بازار خواهد شد.

این یک ایده جدید و جالب برای شارژ گجت‌هاست؛ زیرا در کنار آن می‌توانید ماژول‌های اضافی را به‌همراه داشته باشید و از قابلیت‌های این سیستم برای ساعت‌ها استفاده نمایید. اگر مبتلا به بیماری نوموفوبیا بوده و نگران عدم دسترسی به اسمارت‌فون خود و روشن بودن دائمی آن هستید، دستگاه Finger Pow می‌تواند درمانی مفید باشد.

7 در مورد “دستگاه Finger Pow از بالشتک‌های مغناطیسی کوچک برای شارژ گوشی شما استفاده می‌کند”

  1. اقا 79 دلار ؟!!!!
    هر دلار 14 تومنم باشه میشه معادل (یک میلیون و صد و شش هزار تومن)
    خدای خیلی بالاست..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH