گلکسی S9

احتمالا گلکسی S9 سامسونگ به اسپیکرهای استریو مجهز خواهد شد

درحالی‌که اغلب تولیدکنندگان اسمارت‌فون‌ها محصولات خود را با بهره‌مندی از اسپیکر استریو رونمایی کرده‌اند، ولی کمپانی سامسونگ از این ویژگی صرف نظر نموده و با‌وجود شایعاتی مبنی بر استفاده از اسپیکر استریو در گلکسی S8، این پرچم‌دار بدون چنین قابلیتی در اختیار کاربران قرار گرفت. حال شایعات تازه‌ای منتشر شده که بیان می‌کنند این تغییر احتمالا در گلکسی S9 رخ خواهد داد.

براساس توییتی از فردی با نام کاربردی Ice Universe (که به دلیل افشای اطلاعات دقیق درباره اسمارت‌فون‌ها در گذشته شناخته شده است)، این شخص ادعا می‌کند که گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس به اسپیکرهای استریو مجهز خواهند شد.

گلکسی S9

همچنین تصویر بالا که ظاهرا تصویری از پرچم‌دار این غول کره‌ای دنیای فناوری است، نشان می‌دهد این محصول از بلندگوهای استریو در هر دو طرف بهره خواهد برد. در هر صورت، برای صحت چنین ادعایی باید تا زمان رونمایی از نهمین کهکشانی سامسونگ منتظر بمانیم اما باید افزود که چنین تغییری در پرچم‌دار سامسونگ آن‌چنان هم تعجب‌برانگیز نیست چراکه همان‌طور که بیان شد، بسیاری از سازندگان محصولات خود را به بلندگوهای استریو مجهز کرده‌اند.

در آخر گفتنی است که برخی از کاربران با باز نمودن قفل بوت‌لودر گلکسی S8 توانسته‌اند این قابلیت را به اسمارت‌فون خود اضافه کنند، اما این روش ممکن است مشکلاتی را به همراه داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

6 در مورد “احتمالا گلکسی S9 سامسونگ به اسپیکرهای استریو مجهز خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH