مچ‌بند هوشمند Garmin Vivofit 4 با عمر باتری یک ساله معرفی شد

عمر باتری پاشنه آشیل گجت‌های پوشیدنی است، اما با معرفی Garmin Vivofit 4 به‌نظر نمی‌رسد دیگر این مورد مشکل بزرگی باشد؛ چراکه عمر باتری این مچ‌بند یک سال است. اگرچه این مدت مشابه سری قبلی این دستگاه، یعنی Vivofit 3 است، اما تفاوت این دو محصول در این بوده که نسخه جدید ویژگی صفحه نمایش رنگی همیشه روشن را با خود ارائه کرده است.

در خصوص کارکرد این مچ‌بند باید گفت که Vivofit 4 تمامی کارهای یک مچ‌بند هوشمند از قبیل دنبال کردن قدم‌ها، فاصله و کالری را انجام می‌دهد. با قابلیت Move IQ حتی می‌توان فعالیت‌هایی مانند دویدن، دوچرخه سواری و شنا را نیز انجام داد.

با نرم‌افزار ارتباطی تلفن هوشمند Garmin Connect، کاربر قادر خواهد بود تا رنگ صفحه نمایش را نیز تغییر دهد. با وجود قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن و تنظیم چند ساعت هشدار به‌صورت همزمان، می‌توان از این محصول به عنوان یک ساعت هوشمند نیز استفاده کرد.

گارمین، Vivofit 4 را با قیمت وسوسه‌کننده 80 دلار رونمایی کرده است؛ آن هم در حالی‌که قیمت اولیه آن 20 دلار از Vivofit 3 کمتر است. این مچ‌بند هوشمند در رنگ‌های سفید، سیاه، سبز لیمویی و قابلیت تعویض و انتخاب بندهایی با رنگ‌های دیگر عرضه خواهد شد.

4 در مورد “مچ‌بند هوشمند Garmin Vivofit 4 با عمر باتری یک ساله معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH