هدست واقعیت مجازی

پرتاب شدن مردی در حین بازی با هدست واقعیت مجازی منجر به مرگ او شد!

همه ما ویدئوهای خنده‌داری از افرادی که در حال بازی کردن با هدست واقعیت مجازی هستند دیده‌ایم، این افراد اغلب ترسیده‌اند و حرکاتی غیرارادی انجام می‌دهند، شاید جالب باشد بدانید که مردی در روسیه در حین بازی با هدست واقعیت مجازی پرتاب شد و این حادثه منجر به مرگ او شد.

براساس گزارش‌ها این مرد 44 ساله در حین بازی به میز شیشه‌ای برخورد می‌کند و این برخورد منجر به زخمی شدن او می‌شود. یولیا ایوانووا، دستیار ارشد کمیته تحقیق گروه کاوش روسیه، به این موضوع اشاره‌ کرده که جراحات وارده بسیار شدید بوده و شدت خونریزی منجر به مرگ شده است.

مرد روسی در حال بازی در آپارتمان خود با هدست واقعیت مجازی بوده است و در حین بازی و حرکت در اطراف آپارتمان به میز شیشه‌ای برخورد می‌کند که همان‌طور که ذکر شد با این برخورد، میز شکسته شده و منجر به مجروح شدن فرد می‌شود.

گروه پزشکی به این نکته اشاره‌ کرده که در صورت زودتر رسیدن گروه امداد، احتمال زنده‌ بودن فرد وجود داشته است ولی به دلیل تنها بودن و دیر رسیدن نیروهای امدادی، مجروح جان خود را از دست‌ داده است.

شاید این خبر برای بسیاری از افراد عجیب و حتی خنده‌دار باشد ولی این اولین باری نیست که تکنولوژی قربانی می‌گیرد، آمار قربانیان سلفی در مکان‌های خطرناک هر روز در حال افزایش است. بدون شک رعایت نکات ایمنی در حین استفاده از فناوری‌های روز امری ضروری محسوب می‌شود.

2 در مورد “پرتاب شدن مردی در حین بازی با هدست واقعیت مجازی منجر به مرگ او شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH