اپلیکیشن دوربین نوکیا وجود هندست‌های معرفی نشده نوکیا 4، نوکیا 7 پلاس و نوکیا 1 را تایید کرد

شرکت HMD Global طی سال جاری تعدادی اسمارت‌فون اندرویدی را تحت عنوان برند محبوب نوکیا عرضه کرد. این هندست‌ها شامل گوشی‌های نوکیا 6، نوکیا 3، نوکیا 5، نوکیا 8، نوکیا 7 و نوکیا 2 بودند و با فرا رسیدن سال جدید مطمئنا گوشی‌های بیش‌تری نیز عرضه خواهند شد.

اولین گوشی از این سری بایستی نوکیا 6 مدل 2018 و نوکیا 9 باشند. اگرچه اپلیکیشن دوربین نوکیا از 2 گوشی جدید با نام‌های نوکیا 4 و نوکیا 7 پلاس در کنار گوشی نوکیا 1 با سیستم‌عامل اندروید وان پرده برداشته است. این اطلاعات در زمان باز کردن فایل apk مربوط به اپلیکیشن دوربین کشف شد. این فایل فهرستی از گوشی‌های نوکیا ساخت کمپانی HMD Global را نشان می‌دهد که شامل تعدادی هندست عرضه شده و چند هندست عرضه نشده است.

گوشی‌های نوکیا 4 و نوکیا 7 پلاس از جمله هندست‌هایی هستند که هنوز وارد بازار نشده‌اند و پیش از این هرگز چیزی در مورد آن‌ها شنیده نشده بود. هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این دو اسمارت‌فون به بازار وجود ندارد؛ اگرچه بر اساس اطلاعات فعلی و با احتساب گوشی‌های نوکیا (2018) 6، نوکیا 9 و نوکیا 1، این شرکت در سال آینده قصد دارد تا حداقل 5 گوشی را وارد بازار کند.

هنوز هیچ اطلاعاتی پیرامون مشخصات این هندست‌ها در دسترس نیست؛ اما می‌توان حدس زد که گوشی نوکیا 7 پلاس احتمالا نسخه بزرگ‌تر گوشی نوکیا 7 خواهد بود و از چیپست اسنپ‌دراگون 660 استفاده می‌کند. مطمئنا همگی برای مشاهده هندست‌های سال آینده نوکیا هیجان‌زده هستیم.

2 در مورد “اپلیکیشن دوربین نوکیا وجود هندست‌های معرفی نشده نوکیا 4، نوکیا 7 پلاس و نوکیا 1 را تایید کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH