چگونه چند عکس را در یک پست اینستاگرام به اشتراک بگذاریم؟

اگر می‌خواهید که رویداد خاصی از زندگی‌تان را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و نمی‌دانید که کدام عکس را انتخاب کنید، ویژگی اشتراک چندگانه عکس‌های اینستاگرام را دوست خواهید داشت؛ این ویژگی در اوایل سال میلادی گذشته ارایه شد و به کاربران اجازه می‌دهد که چندین عکس یا ویدیو را در یک پست به اشتراک بگذارند.

چگونه چند عکس را در یک پست اینستاگرام قرار دهیم؟

برای اضافه کردن چندین عکس یا ویدیو به یک پست اینستاگرام، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برای ایجاد یک پست جدید، دکمه + را لمس کنید.
  • دکمه Multiple را انتخاب کنید؛ ( این گزینه ممکن است به صورت متن یا نماد ظاهر شود).
  • از گالری و پوشه عکس‌های دوربین، حداکثر تا ۱۰ عکس یا ویدیو انتخاب کنید تا به پست شما افزوده شود. این عکس‌ها و ویدیوها به ترتیب انتخاب، در پست شما به نمایش گذاشته می‌شوند.
  • گزینه Next را انتخاب نمایید.
  • در این مرحله، اگر ترتیب تصاویر مطابق میل شما نیست، می‌توانید آنها به صورت دلخواه مرتب کنید؛ همچنین مواردی را که می‌خواهید حذف کنید به سمت بالای صفحه بکشید تا آیکن سطل زباله ظاهر شود.
  • در صورت انتخاب هریک از فیلترهای اینستاگرام، تغییرات روی همه عکس‌ها اعمال می‌شود؛ اگر می‌خواهید از فیلترهای مختلف برای عکس‌ها استفاده کنید، باید هر عکس را لمس نموده و فیلتر جدیدی برایش انتخاب کنید.
  • آیکن Next را لمس کنید.
  • ادامه فرایند، مشابه اشتراک گذاری تکی عکس‌ها و ویدیوها است؛ کپشن بنویسید و Share را لمس کنید.

محصول نهایی، یک اسلاید شو است که اجازه می‌دهد تعداد زیادی از عکس‌ها را در یک پست به اشتراک بگذارید تا یک رویداد را به تصویر بکشید؛ یا روند یک کار را از زوایای مختلف به نمایش بگذارید. وقتی که کار گذاشتن پست به پایان رسید، اولین عکس انتخاب شده در فید فالورهای شما ظاهر می‌شود؛ اگر آنها عکس را باز کنند، می‌توانند از طریق سوایپ کردن، سایر عکس‌های پست را هم مشاهده نمایند.

این کار بهترین روش برای نشان دادن جزئیات زیاد برای یک عکس است؛ همچنین برای هنرمندانی که می‌خواهند مراحل یک فرایند را نشان دهند مفید است. برای مثال می‌توانید یک عکس از محصول نهایی و یک ویدیوی کوتاه از مراحل تولید محصول را در یک پست به نمایش بگذارید. عکاسان می‌توانند پشت صحنه ثبت یک تصویر را هم به این روش نشان دهند.

اگر ترجیح می دهید که فورا توجه فالورهایتان جلب شود، می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Instagram’s Layout یا اپلیکیشن‌های مشابه، یک تصویر کلاژ بسازید.

آیا شما هم از قابلیت اشتراک چندین عکس در پست‌های اینستاگرام استفاده می‌کنید؟ دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

17 در مورد “چگونه چند عکس را در یک پست اینستاگرام به اشتراک بگذاریم؟”

  1. علی نیکوخرد(باب خان)

    سلام خدمت دوستان محترم و بزرگوار. شاید این آموزش برای بعضی ها یه موضوع ساده و معمولی باشه ولی بعضی ها هم هستند که مثل من شاید توی یه بخش ضعف دارند که با مراجعه به این سایت ها میتونند اشکال موجود رو برطرف کنند. اما این دلیلی نیست که چون توی قسمتی ضعف دارند پس خدای ناکرده نادان یا کند ذهن هستند. هر کسی در زمینه های مختلفی توانایی داره و در بخش هایی هم کمی ضعف داره. ممنونم از سایت خوب و مفیدتون. همه عزیزان مورد احترام و ارزش هستند و دوسشون دارم. ارادتمند ع.نیکوخرد.کرج

  2. سلام من قبلاً رو ی گوشی دیگه میتونستم چند عکس با هم بزارم اما الان با گوشی جدید این امکان رو به من نمیده اصلا گالری رو فعال نمیکنه باید برم تو other از اونجا عکس انتخاب کنم اونم فقط تکی میشه گذاشت چرا؟ چیکار کنم درست بشه؟

    1
    14
  3. سلام. چند عکس که بذاری کلا همشون زوم میشن و بزرگتر …یه عکس رو میشه کوچیک کرد تا همه ش مشخص باشه ولی چند تا نه

    21
  4. سلام.من هر کاری میکنم عکس هایی رو که میخام به اشتراک بزارم تو اینستاگرام نمیشه.clear cash هم کردم نشد.برنامه رو پاک کردم و دوباره نصب کردم نشد.چکار کنم.سپاس از کمک شما

    2
    3
  5. چطوری عکس ها رو یک اندازه کنیم وقتی عکس ها رو میذاری و ورق میزنی یه عکس بلنده یه عکس کوتاه دائماً عکس ها بالا پایین میشن

    14
  6. جواب که نمی‌دید ولی کاش بجای این آموزش خیلی ساده که بچه دوساله هم بلده اینو می‌گفتید که چطور وقتی عکس ها رو گروهی میذاریم عکس‌ها باهم یک اندازه نیستند و وقتی داریم ورق می‌زنیم یه عکس بلنده یه عکس کوتاه میشه

    1
    8
  7. کوروش مهیار

    سلام و ممنونم. همین حالا نیاز شد که تصاویر اینستای من دو سه عددی باشه که به فکر پرسش اینتری افتادم موضوع شما را یاد د اشت و با شارز شدن گوشی امتحان می کنم فقط شک دارم که multiple ; که فعلن معنایش رانمی دانم دارم یا نماد یا وازه دیگه . سپاسگزارم.

  8. امین رضازاده

    سلام.آیا این قابلیت تو پست کردن چند عکس وجود داره که بعد از شیر کردن عکس ها بتونیم یکی یا دوتا از اون عکس هارو از اون پست پاک کنیم؟

    5
    37
    1. HasanHkجان!!!!!!!!!!سلاااااااام.خوبی؟؟؟؟؟؟ممکنه بعضی ها بلد نباشن!!!میفهمی؟؟؟معلومه آی کیو بالا نیستی عزیزم…….

      1
      3
  9. اخه این چه اموزشیه؟بیشتر برای رفع تکلیف بود تا دادن اموزش…بچه ۱۱ ساله هم که اینستا تو گوشیش نصبه رو هم دیگه این یه کار بلده

    15
    10
    1. بچه یازده ساله که به روزه بلده ولی کسانی مثل من که های تک نیستم بلد نبودم ولی الان یاد گرفتم.ممنونم

      5
      22

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH