تایید شد: ال‌جی X4 پلاس با پردازنده اسنپ‌دراگون 425 و پشتیبانی از سرویس ال‌جی Pay

علی‌رغم این واقعیت که ال‌جی اعلام کرده است که در زمینه بازار گوشی‌های هوشمند دوران کم فروغی را پشت سر می‌گذارد؛ اما این کمپانی کره‌ای همچنان به معرفی محصولاتی جدید ادامه می‌دهد. با این‌حال تقریبا می‌توان با اطمینان گفت که طی چند ماه آینده شاهد عرضه گوشی پرچم‌دار دیگری از جانب ال‌جی نخواهیم بود.

بر اساس گفته‌ها به نظر می‌رسد که ال‌جی تنها یک اسمارت‌فون میان‌رده با نام X4 پلاس را در کشور خود عرضه کرده است. این اسمارتفون در هر 3 شرکت سرویس‌دهنده مخابراتی کشور و با قیمت حدودا 280 دلار برای خریداری در دسترس قرار خواهد گرفت.

گوشی ال‌جی X4 پلاس با سیستم‌عامل اندروید 7 نوقا به بازار خواهد آمد؛ اما از پردازنده اسنپ‌دراگون 425 شرکت کوالکام در کنار 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی با قابلیت افزایش استفاده می‌کند. در قسمت پشتی گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسلی وجود دارد؛ در حالی که ال‌جی در بخش جلویی هندست از دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی بهره گرفته است.

اسمارت‌فون جدید X4 پلاس کمپانی ال‌جی مجهز به یک نمایشگر 5.3 اینچی IPS با رزولوشن اچ‌دی 720p است و از سرویس پرداخت همراه این کمپانی موسوم به ال‌جی پی پشتیبانی می‌کند.

همچنین ال‌جی X4 پلاس دارای استاندارد MIL-STD 810G است که مقاومت این هندست را در 6 حوزه ضربه، شوک یا لرزش، درجه حرارت بالا، درجه حرارت پایین، شوک حرارتی و رطوبت به تایید می‌رساند. شایان به ذکر است که بخش پشتی گوشی از آلومینیوم ساخته شده است.

ال‌جی X4 پلاس به لطف مبدل دیجیتال به آنالوگ Hi-Fi داخلی خود ارایه‌دهنده کیفیت صوتی کم‌نظیر و نزدیک به صداهای اصلی است. همچنین از یک باتری داخلی مناسب با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت و یک حسگر اثرانگشت در بخش پشتی دستگاه بهره می‌برد.

5 در مورد “تایید شد: ال‌جی X4 پلاس با پردازنده اسنپ‌دراگون 425 و پشتیبانی از سرویس ال‌جی Pay”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH