ادامه فروش آی‌فون X و عرضه 4 اسمارت فون متفاوت توسط اپل در سال 2018

در پایان هفته جاری شایعات فراوانی پیرامون آی‌فون‌های آینده شرکت اپل مطرح شد و چندین رسانه آسیایی گزارشات مختلفی را پیرامون برنامه‌های اپل برای سال 2018 منتشر کردند. طی سال جاری می‌توانیم شاهد عرضه 4 گوشی آی‌فون جدید باشیم و اکنون به نظر می‌رسد که احتمالا فروش هندست آی‌فون X نیز ادامه خواهد داشت.

گزارشات قبلی نشان می‌دادند که با عرضه اسمارت‌فون جانشین آی‌فون X به بازار، اپل قصد توقف تولید این هندست را دارد. اما بر اساس گزارشی از وب‌سایت The Investor، چنین مسئله‌ای رخ نخواهد داد. این گزارش ادعا می‌کند که پرچم‌دار فعلی شرکت اپل به عنوان کوچک‌ترین و احتمالا ارزان‌ قیمت‌ترین عضو از خانواده گوشی‌های آی‌فون با طراحی تمام‌صفحه فروخته خواهد شد.

همین گزارش می‌گوید که اپل مشغول کار بر روی آی‌فون‌های 5.85 اینچی و 6.46 اینچی خود با نمایشگرهای اولدی است که توسط شمار فزاینده‌ای از تامین‌کنندگان در اختیار اپل قرار خواهند گرفت. این موارد همگی بر اساس گفتگوهای وب‌سایت The Investor با زنجیره تامین‌کنندگان قطعات مطرح شده‌اند و لذا نبایستی آن‌ را چندان جدی گرفت.

مدل موردنظر خود را انتخاب کنید

در همین حال تحلیل‌گر وب‌سایت DigiTimes از در جریان بودن فرآیند توسعه 4 مدل گوشی آی‌فون خبر می‌دهد که وجود 3 مدل از آن‌ها قطعی است: آی‌فونی مجهز به نمایشگر LCD با اندازه 5.7 تا 5.8 اینچ، یک آی‌فون با نمایشگر 6 تا 6.1 اینچی از نوع LCD و نهایتا مدلی مجهز به نمایشگر اولد با اندازه 6.4 تا 6.5 اینچ. بدیهی است که همه این موارد نمی‌توانند درست باشند.

عرضه 2 مدل آی‌فون با نمایشگر LCD و 1 مدل با نمایشگر اولد با رویکرد سال گذشته شرکت اپل مطابقت دارد. این کمپانی در سال 2017 گوشی‌های آی‌فون 8، آی‌فون 8 پلاس و آی‌فون X را عرضه کرد. مدل دیگر با نمایشگر 6 تا 6.1 اینچی نیز در مرحله طراحی قرار دارد؛ اما به عقیده تحلیل‌گر DigiTimes نهایتا این طرح منتفی خواهد شد.

همچنین گزارش ادعا می‌کند که گوشی جدید آی‌فون SE 2 نیز در فصل بهار عرضه می‌شود و با مدل‌های بزرگ‌تر آی‌فون موجود در بازار به رقابت خواهد پرداخت. ظاهرا بخش پشتی این هندست از شیشه ساخته شده است تا امکان بهره‌مندی از قابلیت شارژ بی‌سیم فراهم شود؛ اما سیستم فیس آی‌دی نیازی به فناوری درک 3 بعدی نخواهد داشت.

3 در مورد “ادامه فروش آی‌فون X و عرضه 4 اسمارت فون متفاوت توسط اپل در سال 2018”

  1. اپل یعنی تکنولوژی علم بکارگیری هنر درکالبدسخت افزار اپل بازنباشی درک نخواهی کرد دست بگیر کیفیت وسرعت عملشوببین دیگه همه برندها ازچشمت میفته وهیچ برندی ارضات نمیکنه عاشقش میشی قبل اینکه خودت بفهمی ودیگه نمیتونی ترکش کنی اینجانب 17 برندعوض کردم تابه اپل رسیدم واز6سال پیش اپل دارم ودلمو بدجوری ربوده هنوزکه هنوزه وتاابد باش میمونم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH