شیائومی می میکس 2S احتمالا اولین اسمارت‌فون مجهز به اسنپ‌دراگون 845 خواهد بود

از عرضه گوشی قدرتمند می میکس 2 توسط شرکت شیائومی تنها چند ماه گذشته است؛ اما ظاهرا اکنون کمپانی آماده رونمایی از اسمارت‌فون جایگزین این هندست است. ادعا می‌شود این گوشی، می میکس 2S نام‌گذاری خواهد شد و این موضوع بایستی ایده‌ای مناسب درباره این محصول را در اختیار شما قرار دهد. این شیوه نام‌گذاری بیانگر آن است که می میکس 2S تفاوت‌های چندان فاحشی با می میکس 2 نخواهد داشت.

مهم‌ترین ویژگی جدید در گوشی می میکس 2S استفاده از تراشه اسنپ‌دراگون 845 است که انتظار می‌رود توسط بیش‌تر هندست‌های اندرویدی رده بالا طی سال جاری مورد استفاده قرار گیرد. بر اساس شایعه‌ای جدید از کشور چین، شیائومی در واقع قصد دارد تا در نیمه دوم ماه فوریه و پیش از آغاز به‌کار کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا از می میکس 2S رونمایی کند.

در صورت تحقق این امر، می میکس 2S به خوبی می‌تواند اولین اسمارت‌فونی لقب گیرد که رسما با پردازنده اسنپ‌دراگون 845 معرفی شده است. هندست‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس در رویداد MWC معرفی می‌شوند و برای برخی بازارهای خاص از تراشه شرکت کوالکام استفاده خواهند کرد. بنابراین تنها راه پیش‌ رو شیائومی به منظور تحقق شعار “اولین در جهان” برای می میکس 2S این است که آن‌را زودتر از سایر رقبا به بازار عرضه نماید.

احتمالا می میکس 2S کاملا شبیه به هندست نسل قبلی خود از برند S است؛ اما در حال حاضر هیچ چیز قطعی نیست. تاکنون اطلاعات چندانی پیرامون این دستگاه فاش نشده و این موضوع برای اسمارت‌فونی که ظاهرا قرار است ظرف چند هفته آینده معرفی شود، کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسد. بنابراین بایستی به صحت شایعات با دیده تردید نگاه کرد و آن‌ها را چندان جدی نگرفت.

3 در مورد “شیائومی می میکس 2S احتمالا اولین اسمارت‌فون مجهز به اسنپ‌دراگون 845 خواهد بود”

  1. باطری کمتر و البته به خاطر صفحه نمایش کوچیکتر
    و البته اندروید 7 خیلی بهینه تره مصرف باطریش
    در کل هر دو عالی هستن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH