بهترین اپلیکیشن‌ها برای پیگیری رویداد‌های المپیک زمستانی 2018

با آغاز مسابقات المپیک زمستانی 2018، توجه همه مردم جهان به پیونگ‌چانگ کره جنوبی، جایی که این رویداد مهم برگزار می‌شود، جلب شده است. محلی که در آن تعداد زیادی از ورزشکاران صاحب نام از سراسر دنیا در بزرگترین رقابت ورزش‌های زمستانی شرکت کرده‌اند.

المپیک زمستانی امسال در 7 دسته ورزشی، 15 رشته و 102 رویداد جذاب و دیدنی از پاتیناژ گرفته تا اسکی آلپاین برگزار خواهد شد. اگر قصد ندارید حتی یک دقیقه از این مسابقات را از دست بدهید، پس از هم‌اکنون اقدام کنید. برای پیگیری مستمر این رویداد هیجان‌انگیز تنها نیاز به یک اپلیکیشن مناسب دارید.

با ما در ادامه همراه باشید تا برای پیگیری مسابقات تیم‌ها و بازیکنان مورد علاقه‌تان، شما را با بهترین اپلیکیشن‌های مربوط به المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ آشنا کنیم.

  • Olympics – Official app
  • PyeongChang 2018
  • NBC Sports
  • Olympic Channel

اپلیکیشن رسمی مسابقات المپیک (The Olympics – Official App)

اگر شما بهترین برنامه برای مرور تمامی موارد مربوط به مسابقات المپیک را بخواهید چه برای سال 2018 و چه در آینده، اپلیکیشن رسمی مسابقات که توسط کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) پیشنهاد شده، همان چیزی است که به آن نیاز دارید. در صفحه اصلی تمام اخبار پوشش داده شده است. حتی برای مواقعی که شما برای دیدن مسابقات وقت ندارید، می‌توانید با استفاده از آن نتایج کلیه رقابت‌ها و  برنامه مسابقات هر کشور را مشاهده کنید و از فروشگاه آنلاین رسمی المپیک خرید داشته باشید.

هدف این اپلیکیشن این است که بهترین مکان برای کسب به‌روز‌ترین و دقیق‌ترین اطلاعات در مورد بازی‌های المپیک باشد، مهم نیست که چه چیزی برای شما جالب‌ توجه است، چون همه چیز در اختیارتان خواهد بود. اما متاسفانه یکی از معدود مواردی که شامل آن نمی‌شود، پخش زنده خود بازی‌هاست، گرچه بعد از هر رویداد، مهم‌ترین و جالب‌ترین قسمت هر مسابقه، نشان داده خواهد شد. شما می‌توانید از این لینک اقدام به دانلود رایگان آن نمایید.

اپلیکیشن پیونگ چانگ 2018 (PyeongChang 2018)

این اپلیکیشن، برنامه‌ای مستقل و رسمی برای پوشش کلیه رویداد‌های مسابقات المپیک زمستانی 2018 بوده که به پنج زبان عرضه شده است. برای افرادی که مایلند از نزدیک کلیه رقابت‌ها را دنبال کنند، این برنامه یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است. اکنون با نصب این اپلیکیشن شما می‌توانید اطلاعات کاملی از وضعیت و شرایط آب و هوایی منطقه و زمین را دریافت نمایید.

هنگامی که برای اولین بار برنامه را نصب کنید، پیش از انتخاب اعلان‌هایی برای شما می‌آید، باید زبان و منطقه زمانی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. بعد از اتمام کار نصب، قادر خواهید بود که اخبار جدید و برنامه زمان‌بندی رویداد‌ها را مشاهده و حتی آن را برای بررسی دیگر رویداد‌ها و انتخاب پوشش مسابقات مورد علاقه خود، برنامه‌ریزی کنید تا در جریان رقابت‌های هیجان انگیز قرار گیرید. به علاوه می‌توانید از طریق این اپلیکیشن اقدام به خرید بلیط مسابقات، هتل‌ها و مکان‌های اقامتی و سایر خدمات ویژه نمایید.

این اپ همچنین از شما درخواست دسترسی به مکان و بخش فایل‌های ذخیره شده را خواهد کرد تا از آن به منظور دسته‌بندی و مرتب کردن فایل‌های مربوط به بازی‌ها و مکان رویداد‌ها و ذخیره تصاویر و تنظیمات مربوطه در پوشه اختصاصی، استفاده کند. شما می‌توانید از این لینک اقدام به دانلود رایگان آن نمایید.

اپلیکیشن خبر‌های ورزشی (NBC (NBC Sports

مسابقات هیجان انگیز المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ نیز مانند رقابت‌های المپیک تابستانی 2016 ریو، توسط اپلیکیشن ورزشی NBC به طور کامل مورد پوشش خبری قرار خواهد گرفت. به این معنی که تنها با استفاده از اپلیکیشن ورزشی NBC می‌توانید به طور کامل در جریان هزاران خبر جذاب از رویداد‌ها و مسابقات المپیک زمستانی امسال قرار بگیرید.

موارد تحت پوشش این اپلیکیشن شامل پخش مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک، پوشش مهم‌ترین و اصلی‌ترین مسابقات ورزشی، کلیپ‌ها و پشت صحنه‌های این رویداد و البته همراهی با خبرنگاران استودیو پخش برنامه‌های ورزشی خواهد بود. حتی تمامی حواشی موجود نیز از تیررس شما دور نخواهد ماند. پس اگر علاقه دارید به طور کامل و به صورت ویدیوی در جریان این رویداد بزرگ باشید، این اپلیکیشن یکی از بهترین پیشنهاد‌ها خواهد بود. شما می‌توانید از این لینک اقدام به دانلود رایگان آن نمایید.

اپلیکیشن کانال المپیک (Olympic Channel)

همه چیز برای برگزاری باشکوه رقابت‌های المپیک زمستانی پیونگ چانگ تدارک دیده شده و اپلیکیشن کانال المپیک نیز بدین منظور در دسترس قرار گرفته است. محتوای موجود در این اپلیکیشن به چهار دسته تقسیم بندی شده است: اخبار ویژه، رویداد‌ها، خبر و تلویزیون که برای جلب توجه و جذابیت بیشتر به‌صورت متنوع عرضه شده است.

شما می‌توانید همچنین برنامه کامل رویداد‌های آتی را مشاهده کنید، به طوری‌که حتی یک رقابت مهم را نیز از دست نخواهید داد. در جریان همه نوع خبری با کیفیت عالی قرار خواهید گرفت و تمام وقایع را به طور زنده می‌توانید بررسی نمایید. به علاوه به‌طور کامل با تاریخچه ماجراهای رخ داده در المپیک چه در سال 2018 و چه مسابقات سال‌های گذشته، آشنا شوید. شما می‌توانید از این لینک اقدام به دانلود رایگان آن نمایید.

حال با رقابت‌های جذاب و هیجان‌انگیز المپیک زمستانی 2018 همراه باشید. ما نیز در آی‌تی‌رسان آرزوی سربلندی و موفقیت برای کلیه ورزشکاران ایرانی حاضر در این رویداد بزرگ را داریم.

2 در مورد “بهترین اپلیکیشن‌ها برای پیگیری رویداد‌های المپیک زمستانی 2018”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH