انتشار تصاویر گوشی نوکیا 7 پلاس با نمایشگر کم‌حاشیه

به‌ تازگی تصویری زنده از لاک‌اسکرین گوشی نوکیا 7 پلاس منتشر شده که نمایشگر عریض با نسبت تصویر 18 به 9 و حاشیه‌های باریک آن را به خوبی نشان می‌دهد.

مطابق اطلاعات منتشر شده در روزهای اخیر باید گوشی نوکیا 7 پلاس را نخستین اسمارت‌فون اچ‌ام‌دی گلوبال با برند نوکیا دانست که از ترند این روزهای بازار موبایل پیروی کرده و از طراحی مدرن با نمایشگری نسبتا کم‌حاشیه بهره می‌برد. ظاهرا این نمایشگر عریض اندازه‌ای 6 اینچی داشته و رزولوشن آن 2160 در 1080 پیکسل (فول‌اچ‌دی پلاس) خواهد بود. علاوه بر بهره‌مندی از نمایشگر عریض، گوشه‌های گرد نوکیا 7 پلاس را نیز باید یک ویژگی جدید در بین تمام گوشی‌های نوکیا دانست.

به نظر می‌رسد نوکیا قصد داشته که یک فرامیان‌رده را به بازار عرضه کند. تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 660 با حداکثر فرکانس 2.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 512 قطعا برگ برنده‌ای برای محصول جدید نوکیا خواهد بود. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز تاییدی بر کلاس کاری بالای نوکیا 7 پلاس است. این دیوایس به دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 12 و 13 مگاپیکسلی کارل‌زایس مجهز شده و وظیفه ثبت تصاویر سلفی آن بر عهده یک دوربین 16 مگاپیکسلی است.

اما این پایان کار نیست زیرا نوکیا 7 پلاس آمده که یک محصول رکوردشکن باشد. با بهره‌مندی از اندروید 8 اوریو، این هندست نخستین اسمارت‌فون نوکیا در طی اجرای پروژه اندروید وان است. حسگر اثر انگشت نیز طبق روال گذشته در پنل پشتی و زیر دوربین قرار گرفته است، ضمن آن‌که باید پورت یو‌اس‌بی نوع C و جک 3.5 میلی‌متری صدا را نیز به دیگر مشخصات نوکیای جدید اضافه کرد.

قطعا در طی برگزاری کنگره جهانی موبایل اطلاعات بیش‌تری درخصوص قیمت و زمان عرضه نوکیا 7 پلاس خواهیم شنید؛ رویدادی که کم‌تر از 10 روز دیگر در شهر بارسلونا آغاز به‌کار خواهد کرد. علی‌رغم آن‌که عرضه گوشی نوکیا 7 تنها به قاره آسیا محدود شده بود، انتظار می‌رود نوکیا 7 پلاس در گستره جغرافیایی بیش‌تری توزیع شود.

2 در مورد “انتشار تصاویر گوشی نوکیا 7 پلاس با نمایشگر کم‌حاشیه”

  1. تاحالا نشنیدم مشکلی داشته باشن گوشی های نوکیا …سخت کار بودن و این چیزاشون میشه به همه چی ترجیح داد و خریدشون ..قیمت هاشونم خوبه بد نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH