انتشار تصاویری از میزو 15 پلاس با نمایشگر خمیده

گوشی میزو 15 پلاس در این اواخر یکی از گزینه‌های ثابت شایعات در مورد اسمارت‌فون‌های چینی بوده است. اواخر سال 2017 میلادی بود که اخباری درخصوص آن به گوش رسید؛ سپس دو هفته بعد تصاویر زنده‌ای از آن منتشر شد و حالا نیز رندرهایی از نمایشگر خمیده آن دست به دست شده است.

همان‌گونه که اشاره شد، در جدیدترین اطلاعات مربوط به گوشی میزو 15 پلاس، رندرهایی از آن به نمایش در آمده که شاهدی بر تجهیز این دیوایس به نمایشگری خمیده است که در دو طرف خود انحنا دارد. به علاوه، در این تصویر محافظ‌های شیشه‌ای صفحه نمایش نیز دیده می‌شوند که برای محافظت از این نمایشگر خمیده سطح پنل جلویی را می‌پوشاند.

سازندگان محافظ صفحه نمایش کسانی نیستند که از مشخصات فنی یک دستگاه آگاهی کامل داشته باشند بنابراین از روی این عکس‌ها نمی‌توان چیزی در مورد سخت‌افزار این گجت متوجه شد. اما مهم‌ترین نکته‌ای که این رندرها به آن اشاره دارند، طراحی مدرن و کم‌حاشیه میزو 15 پلاس است.

هنوز مشخص نیست که چگونه میزو حسگر اثر انگشت را در این دیوایس جاسازی خواهد کرد؛ زیرا در پنل جلویی هیچ مکانی برای تعبیه این سنسور قرار نداشته و در تصاویر گذشته نیز در پنل پشتی هیچ اثری از حسگر اثر انگشت دیده نشده است. این احتمال وجود دارد که میزو بخواهد ترفند جدیدی به‌کار گیرد. در واقع ممکن است میزو بخواهد حسگر اثر انگشت را در زیر نمایشگر جای دهد؛ همان کاری که چندی پیش ویوو در گوشی X20 پلاس به عنوان اولین اسمارت‌فون مجهز به حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر انجام داد.

3 در مورد “انتشار تصاویری از میزو 15 پلاس با نمایشگر خمیده”

  1. اول که سامسونگ ادج زد همه میگفتن نه بده و اصلا به درد نمیخوره
    الان همه دارن این طرح رو روی گوشی هاشون اجرا میکنن این خلاقیت سامسونگ رو میرسونه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH