به‌روزرسانی اندروید اوریو حالت شب در گوشی‌های سونی را حذف خواهد کرد

اگر از دارندگان گوشی XA1 سونی باشید، مطمئنا با قابلیتی تحت عنوان حالت شب (Night Mode) آشنایی دارید. این حالت با اندروید نوقا برای سری خانواده گوشی‌های XA معرفی شد. علی‌رغم بازخورد نسبتا خوب این قابلیت و انتظار دیگر کاربران گوشی‌های شرکت ژاپنی برای عرضه این ویژگی بر روی دیگر محصولات تولیدی شرکت، اما ظاهرا به روزرسانی اندروید اوریو این قابلیت را به کلی از گوشی‌های سونی حذف خواهد کرد.

تحقیقات نشان داده است که نگاه کردن به نور آبی در شب موجب تاخیر در به خواب رفتن و اخلال در خواب می‌شود. از همین رو حالت شب با کم کردن نور آبی در گوشی موجب می‌شود تا بدون نیاز به نصب نرم‌افزاری دیگر، کاربر تجربه کاری بهتری را تجربه کند.

سونی در صحبتی توییتری که با یکی از کاربران داشته و در جواب سوال کاربر که از عرضه این حالت در دیگر گوشی‌های تولیدی شرکت پرسیده بود، گفته که به‌روزرسانی اندروید اوریو به کلی این حالت را از تمامی گوشی‌ها حذف می‌کند.

با توجه به تصویر بالا، سونی اعلام کرده است که هیچ برنامه‌ای برای اضافه کردن این قابلیت در اندروید اوریو برای گوشی‌های سری XA و یا دیگر محصولات خود ندارد. با این حساب طرفداران سونی برای تجربه اندروید اوریو در گوشی خود و استفاده از این حالت باید پس از به‌روزرسانی دستگاه، با مراجعه به گوگل پلی استور نسبت به نصب نرم‌افزاری برای این کار اقدام کنند.

2 در مورد “به‌روزرسانی اندروید اوریو حالت شب در گوشی‌های سونی را حذف خواهد کرد”

  1. خیر سرش اپدیت داده یه چیزی هم ازش کم کرده به جای اضافه کردن
    البته تو سامسونگ هم همین بود یه چیزای کم شده بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH